Citat:
Ursprungligen postat av
Epimetheus
Varför umgås du med honom och har sex med honom om du tycker att han är farlig?
För att T är en kåt kanin som jag har berättat förut. Och hon har enligt sina vänner i tråden bara sex i förhållanden. Så hennes 2 män får slå henne och våldta henne samt förstört hennes urinblåsa, bara hon får en härligt hård kuk i sig då hon behöver det.
Detta måste vara en av anledningarna till att hon inte får behålla barnen. Det förstår ju alla med en normal IQ att det är alldeles för hemskt för barnen att se eller höra sin mamma bli slagen och våldtagen för att nästa sekund stöna högljutt i en orgasm. Inget barn ska behöva växa upp i en sådan miljö.
Oturligt nog är det bara kvinnomisshandlare och våldtäktsmän som vill bli ihop med henne. Och så pedofiler. Höll på att glömma bort det sista. Men eftersom hon tycker att hon behöver kuk mer än vad hennes barn behöver trygghet, så blir hon ändå ihop med dessa män fastän en av dessa våldtagit deras gemensamma barn. Men han har tydligen en härlig kuk. Och kukar är viktigare än barns trygghet enligt T. Även om kuken då och då stoppas in i hennes barn.
Det är mina slutsatser efter att ha läst tråden och FUP. Något jag glömt eller missförstått?