Citat:
Ursprungligen postat av
luffarjeppe
Enligt grannarna så hade det varit ett högljutt gräl mellan mohammad o mördaren innan överfallet. Det fick jag reda på när jag gick rundvandringen förra året
Tack Jeppe, att det här kom från grannarna visste jag inte. Deras enda motiv är att lösa mordfallet medan polis, MSM och andra som tjänar pengar på massinvandringen kan ha andra motiv. Det här är ett guldkorn i min värld till fortsatt realanalys om vad motivet var.
Tycker nu vi tonar ned långskottet om dna spåret och fokuserar igen på det vi kan och vet från mordplatsen.
Då stämmer det att det var en skrikande ordväxling som följdes av ett kraftigt knytnävsöverfall, enligt experten P Å Åkesson, som varit så grovt att enbart det troligtvis dödade M.
Till mej säger det nu att det fanns ett personligt motiv bakom detta och att GM var stark och beslutsam som även mördade kvinnan för att inte ha något vittne. Tror att dettta kräver en GM som lämnat tonåren bakom sig samt att inget kommit fram om GM.
Det fanns flera vittnen som mer eller mindre gått upp i rök!!! För mej osar det katt lång väg. Varför är morden inte lösta? Jag tror heller inte på slumpen efter 15 år med så många ledtrådar, vittnen och dna. Ni som inte förstår att barn är symbolen för Familjen behöver inte upprepa er.
Vad kan motivet vara?
Kan inte se något annat än att GM ville hämnas en kraschad dator, blivit utsedd att märka M som en stor symbol för Familjen för något annat som Familjen gjort eller att M attackerade GM med ord därför att han pissat bakom en buske på allmän plats. Sen gick det överstyr som Åkesson säger och GM ville bara fly till säkerhet och slängde ifrån sig kniv och mössa i desperation.
Det spelar ingen roll vem som ägde kniven utan jag söker motivet till överfallet på nytt?
MGM tappade sin spärr han brukade ha och att mordet skedde på morgonen när MGM kanske blivit utkastad från festen som pågick i närheten och M på väg till skolan passar bra ihop även med pisspåret.
Dataspåret och Familjespåret kräver att gärningen var planerad.
- Fanns verkligen bevis för att någon kollat M's skolväg?
- Är det sannt att M's syster följde M till skolan sista dagarna innan morden, då familjen kännt sig hotad, för i så fall falerar planeringen? Eller är det bara trådsanningar att hon gjorde det?
I uppgifterna om ögonfärg och ursprung från GM finns en ca 10% osäkerhet att han inte kom från norra Europa och efter att ha letat i blindo under 15 år med tron att han gjorde det...
Jag säger inte mer innan någon går i taket som skulle ta paus men kom in direkt med "hundratals" inlägg istället. Jojo det finns fler än "jordgubbsflickan" i tråden som har sin agenda.