Resultat: Tror du MJ är skyldig?
Ja
57,59%
827 röster
Nej
19,57%
281 röster
Är osäker
15,67%
225 röster
Bryr mig inte
7,17%
103 röster
2019-03-10, 05:30
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxDL
Läste fel. Ignorera tidigare svaret..

Kan nog hålla med om det delvis pga den information jag hittat pekar på det. Jag visste inte innan han var satanist tex (se mitt inlägg om detta).

Känns som om det är dags för dig att migrera tillbaks till (FB) Konspirationer och alternativa teorier där du kom ifrån...
Citera
2019-03-10, 06:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hicky
Med sin status hade han kunnat ta hem flertalet småpojkar lagligt å blivit ”pappa” åt dem oxhlafligt haft tex 5 unga mexare säg alla i tidiga tonår i sovrummet å blivit hyllad som hjälte men oxå kunnat utnyttja dem. Inga föräldrar som bryr sej, inget kontaktnät. Jag fattar inte varför han så öppet skulle sova mä kidsen (med tillstånd från föräldrarna) för att riskera att torska? Ingen e väl så dum

Antagligen för att försöka hitta på en ursäkt för att få sova med dem. Föräldraskap föder ansvar som han antagligen inte ville ha.

Fast ärligt talat. Varför vill man sova med främmande barn? Det är helt sinnessjukt oavsett hur mycket man gillar barnen eller inte.

MJ tycks dock ha levt ett hemskt liv där han från tidig ålder utnyttjades själv och fick helt fel syn på vad som är normalt. Det är ingen ursäkt för hans beteende i vuxen ålder men en förklaring.
Citera
2019-03-10, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Många offer för pedofiler vill inte skada "sina män" alternativt vill inte behöva stå inför dem i rätten oh peka ut dem nu när de fått så mycket av dem, utan föredrar att berätta först när man inte längre kan skada dem, t ex efter de dött eller försvunnit på annat sätt.

Det är precis som med BBC-pedofilen Jimmy Savile, där det framkom först efter hans död att han var en notorisk övergreppare.

Som pedofil OCH MJ-fan så har det aldrig varit nån tvekan i mitt huvud om att MJ var pedofil. Han följde ALLA skolboksexempel på hur pedofiler går tillväga när de är med små pojkar samt förmår dem att ställa upp på saker och ting.

Jag skulle förmodligen kunna få suga av några av de småkillar jag umgås med, och de skulle alla tycka att det var störtskönt, och det skulle vara först vid ett psykologbesök eller efter lite vistelse på Flashback som de skulle börja tycka att det hela var fel.

Not all pedophiles are monsters.

Jo ni är faktiskt monster. Fast i samma beklädnad som Ted Bundy. Ofta karismatiska och omtyckta i er omgivning. Men sen har ni det dolda monstret boendes inuti er själva, precis som Ted Bundy beskrev sig själv som 2 olika personer.

Ni pedofiler är precis likadana. Ni vet om att ni är sjuka, ni vet att ni inte heller kan botas utan får leva med skammen inom er själva.

Du har 100% rätt i hur en pedofil fungerar, då jag har haft en väldigt nära mig. Det är skicklig manipulation som gäller. Men att du vet det är ju för att du är en pedofil själv.

Men jag tycker det var bra att du klev fram och bekräftade att MJ faktiskt var en pedofil. En privilegierad sådan också med allt han kunde använda som täckmantel. Och som den superstjärna han var.

Och självklart var MJ en pedofil. Han var verkligen waco jaco.
Senast redigerad av Chris.Hagen 2019-03-10 kl. 07:35.
Citera
2019-03-10, 07:59
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
Jo ni är faktiskt monster.

Ok, I'm Listening...

Citat:
Fast i samma beklädnad som Ted Bundy. Ofta karismatiska och omtyckta i er omgivning. Men sen har ni det dolda monstret boendes inuti er själva, precis som Ted Bundy beskrev sig själv som 2 olika personer.

Yep.
Själv har jag dock byggt mig en docka med vilken jag lever ut (och därmed balanserar) mina mörka lustar så att de inte behöver störa mig i mitt vardagliga liv.

Citat:
Ni pedofiler är precis likadana. Ni vet om att ni är sjuka, ni vet att ni inte heller kan botas utan får leva med skammen inom er själva.

Extensivt självbedragande och community-experience for oss dock ofta att både acceptera och normalisera vår drift. Det går ofta så långt att vi även accepterar vår drift till den milda grad att vi ser det som att vi gör pojkarna en Tjänst.

Citat:
Du har 100% rätt i hur en pedofil fungerar,

Yep.
Sedan jag knäckte koden till människans psykologi så vore det oansvarigt ur forskningssynpunkt att inte dela den.
Tack gode gud för Flashbacks Anonymitet. Den möjliggör total ärlighet.

Citat:
Det är skicklig manipulation som gäller.

En manipulation som ofta spänner över flera års tid dessutom.

Citat:
Men jag tycker det var bra att du klev fram och bekräftade att MJ faktiskt var en pedofil.

Min pedofili och analytiska personlighet har varit känd här på Flashback sedan en bra tid tillbaks. My word should hold some authority on the subject.

Citat:
En privilegierad sådan också med allt han kunde använda som täckmantel.
Och som den superstjärna han var.

Det kan ha underlättat något, men en Boylover's främsta mål är att verka awesome för pojkar oavsett hur hans sociala status ser ut.

Mig avgudar de, trots att jag är en nobody officiellt sett. Jag har dock en personlighet som de gillar..

Som de säger i dokumentären:

"...and Then He Likes You..." .. Det är synd att det råder Tittförbud i Sverige, annars hade jag kunnat rekommendera folk att söka upp barnporrserier som "Mikael/P101" och "Luto", vilka tyvärr är perfekta exemplar på hur pedofil manipulation kan gå till och där övergreppen är uppenbara men där omgivningen inte ser annat än ett för pojkarna Stimulerande Umgänge.

Det extensiva förnekande som många MJ-fans för sig med i denna tråd, gör mig lite smått förbannad.
Citera
2019-03-10, 08:16
Medlem
Citat:
Ok, I'm Listening...

Yep.
Själv har jag dock byggt mig en docka med vilken jag lever ut (och därmed balanserar) mina mörka lustar så att de inte behöver störa mig i mitt vardagliga liv.

Extensivt självbedragande och community-experience for oss dock ofta att både acceptera och normalisera vår drift. Det går ofta så långt att vi även accepterar vår drift till den milda grad att vi ser det som att vi gör pojkarna en Tjänst.

Yep.
Sedan jag knäckte koden till människans psykologi så vore det oansvarigt ur forskningssynpunkt att inte dela den.
Tack gode gud för Flashbacks Anonymitet. Den möjliggör total ärlighet.

En manipulation som ofta spänner över flera års tid dessutom.

Min pedofili och analytiska personlighet har varit känd här på Flashback sedan en bra tid tillbaks. My word should hold some authority on the subject.

Det kan ha underlättat något, men en Boylover's främsta mål är att verka awesome för pojkar oavsett hur hans sociala status ser ut.

Mig avgudar de, trots att jag är en nobody officiellt sett. Jag har dock en personlighet som de gillar..

Som de säger i dokumentären:

"...and Then He Likes You..." .. Det är synd att det råder Tittförbud i Sverige, annars hade jag kunnat rekommendera folk att söka upp barnporrserier som "Mikael/P101" och "Luto", vilka tyvärr är perfekta exemplar på hur pedofil manipulation kan gå till och där övergreppen är uppenbara men där omgivningen inte ser annat än ett för pojkarna Stimulerande Umgänge.

Det extensiva förnekande som många MJ-fans för sig med i denna tråd, gör mig lite smått förbannad.

Då du verkar "insatt" i både MJ-fallen och pedofili så skulle jag vilja ställa ett par frågor, om det går bra? Jag tänker inte komma med några moraliska pekpinnar eller dylikt. Jag är uppriktigt intresserad av hur MJ och pedofiler tänker, resonerar och agerar.

1. Hur mycket tror du föräldrarna insåg? Tror du många valde att blunda för att "det får vara värt detta så länge vår son inte klagar eller visar sig lida"?

2. MJ verkar ha varit väldigt sparsmakad med att testa analt med pojkarna. Endast två mindre försök framgår i dokumentären tex. Varför tror du det var så?

3. Du som är pedofil, vilka var de största "misstag" MJ gjorde enligt dig? Vad skulle han ha gjort annorlunda för att "lyckas hålla allt hemligt"?

4. Hade MJ vänner eller anställda som "tog del av pojkarna också"?

6. Tror du han hade äkta barnporr (ej konstböckerna med nakna barn) eller liknande undangömt, som razzian aldrig upptäckte?

7. Tror du att pojkarna "njöt" av sexet?

8. Vad fick honom att välja just de pojkar han valde? Utseende? Personligheterna? Såg han just dem som extra lättmanipulerade?

9. Vilken av pojkarna hade du som pedofil valt, och varför?

10. På vilka sätt skiljer du och MJ er åt? Och på vilka sätt tycker du att ni är väldigt lika?

Du behöver inte svara på alla frågor såklart.
Senast redigerad av Endryt 2019-03-10 kl. 08:19.
Citera
2019-03-10, 08:43
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
1. Hur mycket tror du föräldrarna insåg?

De hade många aningar, men såg aldrig något konkret som bekräftade deras misstankar.

Citat:
2. MJ verkar ha varit väldigt sparsmakad med att testa analt med pojkarna. Endast två mindre försök framgår i dokumentären tex. Varför tror du det var så?

En luttrad pojkälskare är mer intresserad av pojkarnas njutning än sin egen. Analsex är ALLTID smärtsamt första och andra gången. Få pojkälskare är över huvud taget intresserade av att få höra "aaaooooow" från pojkarna de älskar.

Citat:
3. Du som är pedofil, vilka var de största "misstag" MJ gjorde enligt dig?

Han gjorde närmanden emot pojkar som inte var "into it".

Citat:
Vad skulle han ha gjort annorlunda för att "lyckas hålla allt hemligt"?

Enbart fokusera på pojkar som faktiskt var homosexuella.

Citat:
4. Hade MJ vänner eller anställda som "tog del av pojkarna också"?

Nej. Pojkälskare är inte intresserade av att dela sina pojkar med någon.

Citat:
6. Tror du han hade äkta barnporr (ej konstböckerna med nakna barn) eller liknande undangömt, som razzian aldrig upptäckte?

Nah, barnporr är något som konsumeras av pedofiler som inte funnit utlopp för sina lustar på annat håll. Barnporr är ingenting annat än en förlängning av ens egen fantasi.

Citat:
7. Tror du att pojkarna "njöt" av sexet?

Kroppsligt, JA. Mentalt, NEJ.

Citat:
8. Vad fick honom att välja just de pojkar han valde? Utseende? Personligheterna? Såg han just dem som extra lättmanipulerade?

Utseende.

Citat:
9. Vilken av pojkarna hade du som pedofil valt, och varför?

Alla pojkar han haft som favoriter, är pojkar även jag hade favoriserat.

Citat:
10. På vilka sätt skiljer du och MJ er åt?

Jag säger NEJ när "mina" småpojkar inbjuder till sexuella aktiviteter, eftersom det inte finns något sätt för mig att avgöra om de inbjuder till det för att de VILL eller om de gör det bara för att de tycker att det är något som Jag gjort mig förtjänt av.

Citat:
Och på vilka sätt tycker du att ni är väldigt lika?

Dragningen till söta småpojkar som sådana, och vårt sätt att premiera närhet till dem.
Citera
2019-03-10, 09:06
Medlem
Citat:
...

Citat:
De hade många aningar, men såg aldrig något konkret som bekräftade deras misstankar.
Ta Safechuck tex. Som 10-åring ligger han i ett av båsen i biografen. I en säng tillsammans med MJ. Bar överkropp, med täcke över resten av kroppen. Mamman kommer in och ser detta. Solklart fall hade jag som förälder tyckt.

Citat:
En luttrad pojkälskare är mer intresserad av pojkarnas njutning än sin egen. Analsex är ALLTID smärtsamt första och andra gången. Få pojkälskare är över huvud taget intresserade av att få höra "aaaooooow" från pojkarna de älskar.
Jo, men du skrev tidigare att MJ inte var någon boylover utan pedofil; eftersom han överhuvudtaget hade sex med pojkarna. Då tolkar jag det som att han är något mellan boylover och pedofil, eftersom han hade sex med pojkarna, men inte hela vägen så att han skadade dem fysiskt?

Citat:
Enbart fokusera på pojkar som faktiskt var homosexuella.
Det går väl inte när det gäller pojkar som var i deras åldrar; så unga som 7-11 år?

Citat:
Kroppsligt, JA. Mentalt, NEJ.
Safechuck beskriver i dokumentären av att han tyckte om att göra saker för MJ som MJ tyckte om. Han beskriver även att han var svartsjuk och hade känslor som en slags första kärlek. Jag tror att han med tiden utvecklade ett slags mentalt välbehag. Det kroppsliga redan första gångerna. Men att det mentala "disliket" kom i mer vuxen ålder. Utifrån vad han säger i dokumentären.

Citat:
Alla pojkar han haft som favoriter, är pojkar även jag hade favoriserat.
Kan du se något gemensamt hos alla hans offer bortsett från att du finner dem attraktiva? Vad går du igång på som pedofil förutom utseende?

Kom på ytterligare frågor:

- Tror du att han utsatte sina egna barn?
- "Fallen" blev färre på senare år. Blev han mer försiktig? Eller tappade han "suget?"
- Tror du han lyckades med alla pojkar han försökte få i säng? Eller blev det "stopp och nej" från vissa?
Citera
2019-03-10, 09:08
Medlem
Igni-ferroques avatar
Hans egen syster ansåg att han var pedofil.
Han växte upp med en far som begick övergrepp(känd riskfaktor).
Han ville sova med barn. Vilken vuxen man vill sova med ett barn?
Han verkade inte ha så mycket flickvänner. För en världsartist och miljonär/miljardär så är han antingen asexuell eller så attraheras han inte av vuxna kvinnor.

Cirka en procent av befolkning uppskattas vara asexuella. Så vad är oddsen att han är det och samtidigt bara råkar vilja umgås med barn under dygnets alla timmar...

Visst kan man ifrågasätta den historia som berättas såhär långt efter. Jag tittade litet på programmet litet och min känsla är att de som eventuellt utsatts känns trovärdiga, men det kan ju vara välrepeterat.
Den ena familjen verkade skitkonstig, mamman lät fortfarande starstruck. Men samtidigt finns det föräldrar som inte sätter barnen främst, tyvärr...

Jag tror MJ var pedofil, i vilket fall har jag svårt att förstå familjer som låter en annan vuxen komma så nära deras barn.
Citera
2019-03-10, 09:33
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ta Safechuck tex. Som 10-åring ligger han i ett av båsen i biografen.
I en säng tillsammans med MJ. Bar överkropp, med täcke över resten av kroppen. Mamman kommer in och ser detta. Solklart fall hade jag som förälder tyckt.

Fast pedofiler är redo att gå genom eld och vatten för att få sina begär tillfredställda, och jag kan komma på tusen undanflykter att köra för en mamma i ett sådant läge.

Citat:
Jo, men du skrev tidigare att MJ inte var någon boylover utan pedofil;

En tangerande läggning som beror på pedofilens personlighet.

Citat:
Det går väl inte när det gäller pojkar som var i deras åldrar; så unga som 7-11 år?

Homosexualitet är något man föds med.
Se "Vasiya" ur barnporrserien "Blue Orchid" från tidigt 2000-tal.

Citat:
Safechuck beskriver i dokumentären av att han tyckte om att göra saker för MJ som MJ tyckte om.

Skolboksexempel på "Han har varit så snäll emot mig, så nu vill jag vara snäll emot honom".

Citat:
Han beskriver även att han var svartsjuk och hade känslor som en slags första kärlek.

Svartsjuk på vem?

Citat:
Jag tror att han med tiden utvecklade ett slags mentalt välbehag. Det kroppsliga redan första gångerna. Men att det mentala "disliket" kom i mer vuxen ålder.

Yep.

Citat:
Kan du se något gemensamt hos alla hans offer bortsett från att du finner dem attraktiva?

Inget som en icke-pedofil kan förstå...

Citat:
Vad går du igång på som pedofil förutom utseende?

Den hårlösa, släta och slanka pojkkroppen.

Citat:
Kom på ytterligare frågor:

- Tror du att han utsatte sina egna barn?

Most likely, men det är icke troligt att någon någonsin får höra om det.

Citat:
- "Fallen" blev färre på senare år. Blev han mer försiktig?

Nej, allt som hände var att han blev mindre fysiskt attraktiv, samt möjligen lite mer "creepy" med årens gång..

Citat:
Eller tappade han "suget?"

Man tappar ALDRIG suget.

Citat:
- Tror du han lyckades med alla pojkar han försökte få i säng? Eller blev det "stopp och nej" från vissa?

Pedofiler har sina favoriter. Av alla pojkar han umgicks med så var det förmodligen mindre än 1% som fick åtnjuta hans sexuella attraktion. En och annan sade nog "NEJ", vilket resulterade i de få rättegångar som vi hittills bevittnat.
Citera
2019-03-10, 09:49
Medlem
Citat:
...
Citat:
Fast pedofiler är redo att gå genom eld och vatten för att få sina begär tillfredställda, och jag kan komma på tusen undanflykter att köra för en mamma i ett sådant läge.
Som i det aktuella fallet med Safechuck i biografen, vad hade du sagt till mamman tex? Att se sin son ligga under täcket i sängen, med bar överkropp och kanske helnaken (vilket inte går att se på grund av täcket).
"Det var så varmt här inne"? "Det var mysigare så här"? "Vi spillde ner våra kläder"? "Vi tänkte sova"? Inget av detta hade bitit på mig iaf.

Citat:
Homosexualitet är något man föds med.
Se "Vasiya" ur barnporrserien "Blue Orchid" från tidigt 2000-tal.
Hur skulle Michael kunna lista ut vilka 8-åriga pojkar som var födda homo?

Citat:
Svartsjuk på vem?
Safechuck beskriver att han var svartsjuk på de andra på pojkarna när MJ valde dem framför honom. Inte avundsjuka utan svartsjuka. Känslomässigt. Han ville ha Michaels närhet för sig själv. (Och givetvis lyxlivet därtill såklart).

Citat:
Inget som en icke-pedofil kan förstå...
Försök? Vad hade pojkarna gemensamt förutom utseendet, som en pedofil skulle gå igång på? Varför just dessa pojkar?

Citat:
Pedofiler har sina favoriter. Av alla pojkar han umgicks med så var det förmodligen mindre än 1% som fick åtnjuta hans sexuella attraktion. En och annan sade nog "NEJ", vilket resulterade i de få rättegångar som vi hittills bevittnat.
Fast alla de fall som gått till rättegång är ju pojkar som från början "gått med" på sexet.
Chandler-rättegången var ju pga pengakåt pappa som pressade sonen på svar.
Och Arvin-rättgången var ju pga mamman.
Själva sönerna gick ju med på sexet och umgänget. De var inga "nej"-sägare.

Vad jag undrar är om pojkar som sov över i hans säng vågade säga nej? Eller om alla som låg bredvid honom gick med på det, av olika skäl? Om han någonsin fick nej. Pojkarna i sängen var ju minst sagt i underläge och visste att de låg bredvid en världsstjärna som gav dem allt de ville. En 8-årig pojke som ligger i samma säng som fattiga och tjocka Bosse 65 år skulle nog visa motstånd och säga nej. Men med Michels liv, tillgångar och överläge - sa någon pojke någonsin nej väl där i sängen?
Senast redigerad av Endryt 2019-03-10 kl. 09:52.
Citera
2019-03-10, 10:07
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Som i det aktuella fallet med Safechuck i biografen, vad hade du sagt till mamman tex?

I don't think I should give you such instructions.... The result could be Incredible Badness..

Citat:
Hur skulle Michael kunna lista ut vilka 8-åriga pojkar som var födda homo?

Sådant märks väldigt tydligt.

Citat:
Safechuck beskriver att han var svartsjuk på de andra på pojkarna när MJ valde dem framför honom.
Inte avundsjuka utan svartsjuka. Känslomässigt.

Yep, det är en vanlig känsla hos pojkar vars "man" plötsligt börjar föredra pojkar yngre än dem. Det är i det läget de börjar ifrågasätta groomingen som pågått genom åren.

Citat:
Försök? Vad hade pojkarna gemensamt förutom utseendet, som en pedofil skulle gå igång på? Varför just dessa pojkar?

If you can't see it, you'll never be able to understand it.

Se det som den absoluta motsatsen till din nuvarande sexuella läggning. VAD exakt skiljer din nuvarande preferens från dess exakta motsats?

Citat:
Vad jag undrar är om pojkar som sov över i hans säng vågade säga nej?

Some did, some did not. Ser barnporrserien "P101" som referensmaterial.

Citat:
En 8-årig pojke som ligger i samma säng som fattiga och tjocka Bosse 65 år skulle nog visa motstånd och säga nej.

Inte om mannen är det bästa och mest supportlika som pojken mött i sitt liv.

Citat:
Men med Michels liv, tillgångar och överläge - sa någon pojke någonsin nej väl där i sängen?

Det hände nog lite titt som tätt, men började och slutade där.
Citera
2019-03-10, 10:26
Medlem
Citat:
..

Citat:
I don't think I should give you such instructions.... The result could be Incredible Badness..

Du kan vara lugn, jag tänker inte dela säng med något barn. Men jag är nyfiken på hur en bortförklaring hade låtit som fick mamman att tro att de låg där halv/helnakna men att inget sexuellt hände. Sonen, liggandes där i sängen halv/helnaken tillsammans med Jackson i biografen. De var ju inte ens i sovrummet och kunde skylla på att de skulle sova. Jag kan inte se någon bortförklaring som hade funkat på mig som förälder. Därför jag skulle vilja höra en av dina "tusen".

Citat:
Sådant märks väldigt tydligt.
Ä det något en person behöver vara homosexuell för att kunna se? Eller pedofil? Eller något var och en bör se om de bara är uppmärksamma? Om vi säger så här - som i de aktuella fallen med Robson och Safechuck (du har sett dokumentären antar jag), vad hade du trott om dem? På vilket sätt skulle du kunna avgöra att de är homo eller ej? Jag menar; de var ju 7-10 år. Vad skulle kunna finnas för särdrag och liknande som skulle kunna få dig att avgöra deras läggning? En läggning de dessutom knappast själva är medvetna om?

Och menar du isåfall att MJ hade "klarat sig" om han bara gick på pojkar som senare skulle visa sig vara homosexuella?

Citat:
Some did, some did not. Ser barnporrserien "P101" som referensmaterial.
För oss som inte sett den, på vilket sätt menar du att den visar likheter med pojkar som har legat i MJs säng - och förmågan/viljan att säga nej?
Senast redigerad av Endryt 2019-03-10 kl. 10:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in