Citat:
Ursprungligen postat av
Trolltestet
...
Citat:
Fast pedofiler är redo att gå genom eld och vatten för att få sina begär tillfredställda, och jag kan komma på tusen undanflykter att köra för en mamma i ett sådant läge.
Som i det aktuella fallet med Safechuck i biografen, vad hade du sagt till mamman tex? Att se sin son ligga under täcket i sängen, med bar överkropp och kanske helnaken (vilket inte går att se på grund av täcket).
"Det var så varmt här inne"? "Det var mysigare så här"? "Vi spillde ner våra kläder"? "Vi tänkte sova"? Inget av detta hade bitit på mig iaf.
Citat:
Homosexualitet är något man föds med.
Se "Vasiya" ur barnporrserien "Blue Orchid" från tidigt 2000-tal.
Hur skulle Michael kunna lista ut vilka 8-åriga pojkar som var födda homo?
Safechuck beskriver att han var svartsjuk på de andra på pojkarna när MJ valde dem framför honom. Inte avundsjuka utan svartsjuka. Känslomässigt. Han ville ha Michaels närhet för sig själv. (Och givetvis lyxlivet därtill såklart).
Citat:
Inget som en icke-pedofil kan förstå...
Försök? Vad hade pojkarna gemensamt förutom utseendet, som en pedofil skulle gå igång på? Varför just dessa pojkar?
Citat:
Pedofiler har sina favoriter. Av alla pojkar han umgicks med så var det förmodligen mindre än 1% som fick åtnjuta hans sexuella attraktion. En och annan sade nog "NEJ", vilket resulterade i de få rättegångar som vi hittills bevittnat.
Fast alla de fall som gått till rättegång är ju pojkar som från början "gått med" på sexet.
Chandler-rättegången var ju pga pengakåt pappa som pressade sonen på svar.
Och Arvin-rättgången var ju pga mamman.
Själva sönerna gick ju med på sexet och umgänget. De var inga "nej"-sägare.
Vad jag undrar är om pojkar som sov över i hans säng vågade säga nej? Eller om alla som låg bredvid honom gick med på det, av olika skäl? Om han någonsin fick nej. Pojkarna i sängen var ju minst sagt i underläge och visste att de låg bredvid en världsstjärna som gav dem allt de ville. En 8-årig pojke som ligger i samma säng som fattiga och tjocka Bosse 65 år skulle nog visa motstånd och säga nej. Men med Michels liv, tillgångar och överläge - sa någon pojke någonsin nej väl där i sängen?