2019-03-09, 23:34
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Denna trådrubrik och inlägg är av värsta sortens rasist. Jätte bra låt och snyggt framfört av John!

Håller med dig nästan totalt i vad du just skrev. (Även om låten var knappt "sådär" snällt räknat)..
TS särskriver till och med på "blå" och "neger", TS ska åka tillbaka till något mörkt rum på "särskrivningsskolan" och lära sig korrekt språkbruk. Förutom detta, så är han/hon totalt ouppfostrad, och möjligen färgblind.. -Killen som vann är möjligen mulatt.

(Om nu inte TS tittade på en gammal NTSC-tv med svåra fasfel i överföringen, så såg de flesta att det inte var en "blåneger" som vann melodifestivalen)..
Citera
2019-03-09, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av namnskylt
Afro-dite gjorde det redan 2002... Old News!

Precis! Gå til en valfri svensk skola så ser "svenskar" ut i dag.
Citera
2019-03-09, 23:35
Medlem
Jogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorkvadd
Ibland stöter man på folk som vill att alla ska vara precis likadana för annars anser dom det vara rasism.

Men faktum är att människor skiljer sig åt mer än hundraser skiljer sig.

Vad säger du, att John är en apa - enbart 99 procent lik oss svenskar/människor, eller att han är en gris - ungefär 95 procent lik den svenska övermänniskan? Förklara gärna hur skillnaderna mellan de olika, av människan framavlade, hundraserna relaterar till Lundviks prestation ikväll.
Senast redigerad av Jogen 2019-03-09 kl. 23:37.
Citera
2019-03-09, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av General-snus
Bryr mig inte nämnvärt om melodifestivalen men tycker de är riktigt skämmigt att vi ska bli representerade av en neger

Hela Europa kommer skratta ås oss

Det bekräftar i alla fall bilden som många har av Sverige idag. Hela denna melodifestival var extremt rasblandad kan man ju säga. Två av programledarna var svarta. Sarah Dawn Finer är inte heller helsvensk. Sedan hade vi den extremt mångkulturella samen från Colombia. Jag tror inte detta bara är en tillfällighet.

Samtidigt så var alla dessa med utländsk bakgrund mycket välanpassade och talade perfekt svenska. Detta ger en skev bild av invandrare i Sverige. De invandrare som är väletablerade och talar perfekt svenska utgör en mycket liten andel av invandrarna i Sverige idag.
Citera
2019-03-09, 23:37
Medlem
han är ju adopterad från england men 1 av hans biologiska föräldrar är nog vit.
han ser ut som en typisk mix av vit mamma jamaicansk pappa
Citera
2019-03-09, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jogen
Vad säger du, att John är en apa - enbart 99 procent lik oss svenskar/människor, eller att han är en gris - ungefär 95 procent lik den svenska övermänniskan? Förklara gärna hur skillnaderna mellan de olika, av människan framavlade, hundraserna relaterar till Lundviks prestation ikväll.

Nja, det är du som tar upp att John skulle vara en apa.

Människor skiljer sig med 30 miljoner baspar ifrån schimpanser.

Olika människogrupper skiljer sig med 20 miljoner baspar ifrån varandra.

Vita människor och neanderthalare (en utdöd människoart) skiljer sig med 3miljoner baspar.
Citera
2019-03-09, 23:40
Medlem
MrLevaLivets avatar
Riktigt trevlig kille med bra framträdande, inga som helst problem. Hata på invandrargäng som skjuter på öppen gata istället kan jag tycka..
Citera
2019-03-09, 23:42
Avslutad
Av alla deltagare i årets melodifestivalen är jag glad att han vann. Det är trots allt en tävling och John vann rättvist. Han kommer åka till Israel och representera Sverige på allra bästa sätt.
Citera
2019-03-09, 23:47
Medlem
kakelpannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ali-Baba
Är detta något ni tycker är helt okej?
En blå Neger som ska representera Sverige i eurovision Är för mig helt sjukt sorligt!

Vad har dom gjort med vårat land räcker det inte med att dom fått moské, könsstympa sina döttrar och skjuta varandra på öppna gator nu ska Neger fan ut och reppa SVERIGE

Najs.

Nu trollar du visserligen, det hade jag också gjort. Men svarar ändå.

1. Guilt by association.
2. Gör någonting dåligt: få skäll för att man är neger. Gör någonting bra: få skäll för att man är neger.
3. Vara medioker eller sämre än medioker: jävla neger. Vara bättre än medelsnittet på något och se hyfsat bra ut: jävla neger.

Med den utgångspunkten så är det en jävla neger som ska reprepsentera Sverige, ja. Så där har du svaret på din fråga.
Citera
2019-03-09, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mycatisonfire
Hur kan den vara utdöd om deras gener lever vidare?

Ptja, detta är ett intressant ämne om något, men möjligtvis lite OT.

Såg hans framträdande på Youtube nyss, tyckte han var bra, skiter i den där bögtävlingen endå.
Citera
2019-03-09, 23:52
Medlem
carminaburanas avatar
Han var bra, jag föredrog River låten, men han kommer inte skämma ut oss i finalen. Vad har hans hudfärg med saken att göra? Han är lika svensk som jag.
Citera
2019-03-09, 23:53
Medlem
KlappMungons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ali-Baba
Precis! Vi bor i Sverige inte Gambia så är väl för fan givet att svenskar ska representera SVERIGE!!!!

Ja man ruttnade ju redan 1982 när en jävla norrbagge stod där och sjöng för Sverige. Vilken kulturskymning!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in