2019-03-09, 23:53
Medlem
DIdes avatar
Var nu inte som hela vänstersverige och fokusera på killens färg på skinnet. Han verkar helt klart vara svensk i både huvud och själ. Lägg ner färgfokuseringen och låt hbtq-, pk-journalist- och vänsterrörelsen sköta det.
Citera
2019-03-09, 23:56
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Ibland blir det här forumet bara en parodi på sig själv. John Lundvik är en duktig låtskrivare som sjunger bra och snackar perfekt svenska. Sluta vara så skitnödig.
Citera
2019-03-09, 23:59
Medlem
En säger du? Jag såg sex stycken bakom honom också.

Tycker sången är usel dessutom.
Citera
2019-03-10, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
En säger du? Jag såg sex stycken bakom honom också.

Tycker sången är usel dessutom.

Jag tittade bara mot slutet. Var kören alla negresser? Varför ingen vit?
Citera
2019-03-10, 00:09
Medlem
Senast en mörkhyad (Loreen) representerade Sverige vann vi hela skiten.
Citera
2019-03-10, 00:10
Avslutad
Det här tycker jag är bra. Detta eftersom det gör människor arga och alienerar folk från Mello-hetsen. Melodifestivalen behöver fler vinnare som vanligt folk inte kan identifiera sig med. Knepiga typer som sjunger strupsång, som gurglar sig eller tillber exotiska gudar i sina framträdanden. Svarta dansare, blanka av svett som riktigt glänser på det där vilde-lika viset. Vi behöver helt enkelt mer mångfald i våra svenska mello-vinnare. Den där sortens mångfald som målgruppen känner obehag inför.

Jag har själv inte tittat på spektaklet i år. Eller i fjol. Jag har själv aldrig varit intresserad och sedan tiotalet år tillbaka har jag lyckats få med familjen på tåget också så vi tittar inte alls på melodifestivalen helt enkelt eftersom det är en kulturmarxistisk bajskorv förpackad i ett glittrigt omslagspapper. Därför är konstiga vinnare och makaber musik av godo eftersom det urholkar folkligheten för de som fortfarande tittar. Varför sitta och heja och rösta om det ändå bara är nån jävla bantuneger som vinner med en sång som prisar Allah?

Det är dit vi vill komma. Låt Melodifestivalen bli som journalistpriset, Oscarsgalan eller Guldbaggen - en firmafest för de närmast sörjande där antalet åskådare droppar för varje år.
Senast redigerad av Arkhamist 2019-03-10 kl. 00:13.
Citera
2019-03-10, 00:12
Medlem
Stones avatar
Är det så att publikens röster inte räknas längre? Skulle inte förvåna mig om detta inte var ”kvoterat” så att säga. Juryn gav 12 till honom. Endast 12or.
Citera
2019-03-10, 00:13
Medlem
Han är fan tusen gånger mer svensk än du TS, du utrycker dig pinsamt.
Stolt över honom och kul att rätt bidrag vann!
Citera
2019-03-10, 00:14
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Varför bryr ni er om en kulturmarxistisk musiktävling?

Melodifestivalen har varit ett politiskt spektakel de senaste 20 åren. Det är väl ganska så uppenbart att en icke-svensk kommer att vinna då och då?

Det är ju inte ens några svenska programledare längre.

Inget man störs över ända till man börjar få upp ögonen för vad det egentligen är som händer i landet och i Europa.

Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Senast en mörkhyad (Loreen) representerade Sverige vann vi hela skiten.

Personligen ser jag hellre tex att ett svenskt landslag bestående av svenskar åker ur gruppspelet än att ett lag bestående av enbart invandrare vinner guld. Det är ju inte tröjan jag hejar på, utan mitt folk.
Citera
2019-03-10, 00:16
Medlem
JustZlatans avatar
Eurovision är ett jävla trams ändå så. För några år sedan vann ju den där Lalä eller vad hon kallar sig själv. Musiken är kass och så är även låtskrivarna och artisterna. Den senaste gången en bra låt vann var det Roger Pontare med Vindarna viskar mitt namn.
Citera
2019-03-10, 00:22
Medlem
vilket trams.

Han representerar Sverige i en tramsig musiktävling. Vem fan bryr sig? Och han är ju dessutom adopterad och förmodligen mer kulturellt svensk än TS om man har sånna här åsikter.

Om andra länder gör narr utav oss så är de ju dem som är patetiska och ganska rasistiska.

Det är väl ingen nyhet att vi har haft många invandrare här på senaste.
Han var ju bättre än alla etniska svenskar (om det nu spelar så stor roll), så det är ju rättvist att han vann.

lägg av nu förfan!
Citera
2019-03-10, 00:22
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Varför bryr ni er om en kulturmarxistisk musiktävling?

Melodifestivalen har varit ett politiskt spektakel de senaste 20 åren. Det är väl ganska så uppenbart att en icke-svensk kommer att vinna då och då?

Det är ju inte ens några svenska programledare längre.

+1
Hela spektaklet är för bögar och annat löst folk. Det är ju inte direkt så att det ger något bestående resultat som betyder något alls, med eller utan negrer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in