Citat:
Trafikbeteendet har ju med åren sen när man tog körkortet på 80-talet dalat för varje årtionde men det är nog allra sämst nu hur folk beter sig i trafiken eller rättare sagt inte beter sig.
Det mest uppmärksammade hur många korkade människor som ska hålla 40km/h och allra helst ligga på 35km/h samtidigt som de sätter på farthållaren och irriterar folk bakom,
Vad rör sig i dessa korkade människor inte ens kan hålla lagstadgad hastighet utan helst under och trotsar andra trafikanter, kör man om en sådan så är det i 99 av 100 fall blinkar en med helljuset där dom ska leka sosse och farbror polis att här gäller 35km/h.
Dessutom alla dessa idioter som ska hålla lagstadgad hastighet på motorvägen i vänsterfilen och inte kan flytta på sig, vad är detta för idioter för de kan inte vara friska, hade jag varit snut hade jag tagit en sån trafikant till vägkanten och klippt kortet.
Är folk helt korkade idag eller är det 90-talisterna och senare som börjat komma ut på vägarna som inte vet hur man kör? jo jag vet de är korkade på arbetsplatserna också med deras beteenden.
Vet inte hur många idioter man fått lära upp pga detta.
Det mest uppmärksammade hur många korkade människor som ska hålla 40km/h och allra helst ligga på 35km/h samtidigt som de sätter på farthållaren och irriterar folk bakom,
Vad rör sig i dessa korkade människor inte ens kan hålla lagstadgad hastighet utan helst under och trotsar andra trafikanter, kör man om en sådan så är det i 99 av 100 fall blinkar en med helljuset där dom ska leka sosse och farbror polis att här gäller 35km/h.
Dessutom alla dessa idioter som ska hålla lagstadgad hastighet på motorvägen i vänsterfilen och inte kan flytta på sig, vad är detta för idioter för de kan inte vara friska, hade jag varit snut hade jag tagit en sån trafikant till vägkanten och klippt kortet.
Är folk helt korkade idag eller är det 90-talisterna och senare som börjat komma ut på vägarna som inte vet hur man kör? jo jag vet de är korkade på arbetsplatserna också med deras beteenden.
Vet inte hur många idioter man fått lära upp pga detta.
Första stycket är vi överens om. Sedan går åsikterna åt helt skilda håll... Du kallar folk för idioter, men vad är du själv? Hade vi haft en fungerande trafikövervakning hade inte folk med din inställning kunnat köra omkring efter eget behag, så fort som de själva tycker är lämpligt.
Sossar? Leka polis? Ditt jävla rövhål! Håll bara käften med dig! Skulle kunna slå vad om att du även är den sortens person som har en högst nonchalant inställning till användning av körriktningsvisarna. Ligger i röven på folk på motorvägen också va? Ett par billängder bakom i 100 km/h?
DU är problemet. Det är DITT trafikbeteende som är problemet. Du skapar dina egna regler (såsom allt fler människor gör). Du tycker dig dessutom ha rätt till det!
Vad är det du läxar upp folk om din skit? Det kan fan inte vara om och i trafiken i alla fall, för det har du fan inte rätt till med ditt trafikbeteende. Det är dig polisen skulle ta åt sidan!