2019-03-05, 20:35
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pastregrets
Åfan, 1 dag eller två alltså!? Hopper finns. Har snabb förbränning och är smal. Har handlat om 2g btw.

Känner till tricket. Använde mig utav tricket förra gången och kan inte göra det igen tyvärr. Blir testet ogiltigt blir det automatiskt ett positivt provsvar nu dessvärre. (Arbetsgivaren kommer fatta vad jag håller på med, går att säga man tränade innan provet och drack mycket vätska en gång).

Rökte senast för 6 dagar sedan. Om jag går upp tidigt och pissar tre gånger så borde väl det hjälpa lite för att sänka koncentrationen utav thc då allt smuts är i första pisset.

Förstår, men drick i alla fall lite vatten... skadar inte. 6 dagar säger du på 2g. Var det bra röka? När rökte du innan denna gång?

Svar ja på det fetade.
Citera
2019-03-05, 20:43
Avstängd
pastregretss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Förstår, men drick i alla fall lite vatten... skadar inte. 6 dagar säger du på 2g. Var det bra röka? När rökte du innan denna gång?

Svar ja på det fetade.

Var ren säkert 1.5 vecka innan dessa 2g så vet inte hur thc halterna varit mellan gångerna. Knappt haft koll, är så deprimerad så min hjärna är mos......

Kommer uppdatera dig hur det gått på fredag. Tack för hjälpen

Edit: hur mycket vätska kan jag inta utan att provet blir ogiltigt? Nog omöjlig fråga men du kanske vet

Hört talas om fruktpektin btw? (Certo) finns massvis med det på youtube om folk som klarar urinprov. Certon ska tillfälligt maskera thc halterna men det krävs att man dricker 3 liter vatten. Då är det ju fan inte pga certon utan pga vätskeintaget tänker jag. Undrar om man kan blanda i certon i 5 dl vatten och ändå få det att fungera..
Senast redigerad av pastregrets 2019-03-05 kl. 20:49.
Citera
2019-03-06, 06:53
Medlem
Hej jag vet att det finns massa trådar om detta men jag tycker inte jag har fått något tillräckligt tillförlitlig information angående mina funderingar. Så jag sträcker ut en hand till någon vänlig medicinskt och kroppsintresserad person för att få några vettiga svar.

Jag har tagit 8mg Ksalol alpazopram (blå xanor)
0,3-0,4g amfetamin iv
Samt druckit några flaskor vin och några öl.

Jag intog tjacket och 3mg ksalol(xanor) Tisdags, samt en liten rykare på onsdag morgon samt kommer äta max 5mg ksalol(xanor) under dagen (onsdag) och jag ska pissa på Måndag förmiddag.

Hur ser mina chanser ut att pissa negativt? (Dom screenar allt med mulisticka, samt alkotest på sticka)
Citera
2019-03-06, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deefork
Hej jag vet att det finns massa trådar om detta men jag tycker inte jag har fått något tillräckligt tillförlitlig information angående mina funderingar. Så jag sträcker ut en hand till någon vänlig medicinskt och kroppsintresserad person för att få några vettiga svar.

Jag har tagit 8mg Ksalol alpazopram (blå xanor)
0,3-0,4g amfetamin iv
Samt druckit några flaskor vin och några öl.

Jag intog tjacket och 3mg ksalol(xanor) Tisdags, samt en liten rykare på onsdag morgon samt kommer äta max 5mg ksalol(xanor) under dagen (onsdag) och jag ska pissa på Måndag förmiddag.

Hur ser mina chanser ut att pissa negativt? (Dom screenar allt med mulisticka, samt alkotest på sticka)
Alkohol syns på sticka i max 2 dygn skulle jag säga, är ksasolen som är lite sisådär, drick vatten men inte för mycke och pissa 2-3 gånger innan provet. Eller så dricker du mjölk, det färgar iallafall mitt piss samt ta B vitamin för att öka chansen att pisset blir gulfärgat.
Citera
2019-03-06, 15:32
Medlem
Min mottagning har börjat med salivtest istället för urinprov och säger att det är bättre.
Men vad jag läst så är spårtiden kortare än vid up stämmer detta?
Men jag har ändå ingen tanke på att fortsätta med narkotika ändå och när jag håller på så skiter jag i om jag blir påkommen.
Men nu får jag mediciner och vill vara drogfri så för mig är det inga problem.
Jag fick imovane theralen risperidon stesolid och mirtazapin även om jag var positiv på amfetamin och ibland röka tidigare
Enda skillnaden nu är att jag får adhd medicin.
Citera
2019-03-06, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palsternackan23
Tack för svar! Och hur är det med blodprov då? Jag antar att blod alltid skickas på analys, letar dom vanligtvis efter lyrica då? Dessa prover kommer alltså göras på en vanlig hälsokontroll.

Ja blodprov skickas på analys och jag skulle tippa på att dom kollar pregabalin också eftersom de numera är narkotikaklassat, lycka till hur som helst !
Citera
2019-03-06, 20:24
Medlem
Jag kör aldrig bil efter att ha druckit alkohol.

Samma sak med Amfetamin och Kokain. Skulle aldrig sätta mig bakom ratten mitt i ett rus.

Två frågor.
1. Vad detektera polisen vid ett slumpmässig nykterhetskontroll. Då man blir stoppad för en vanligt slumpmässig nykterhetskontroll och får göra utandningsprov, testar polisen även för Amfetamin och Kokain? För att åka fast för att köra bil under rus på Amfetamin eller Kokain måste polisen göra något annat test eller är det standard-utandningsprov som fångar drogpåverkade förare?
2. Om så är fallet, hur lång tid efter intag (beror givetvis på längd/kvalité) av Amfetamin resp Kokain kan polisen se detta vid en slumpmässig nykterhetskontroll. Säg 0,2g bra kvalité amfetamin kl 8 på morgonen. när kommer jag då klara ett trafiktest (utandning eller vad polisen nu använder)? 1g kokain på kvällen, sista linan vid midnatt (första kl 20). När kan jag tryggt köra bil igen? Genomsnittlig Sverige-kvalité.

Svårt att ge exakta svar men jag är intresserad av era åsikter.
Citera
2019-03-06, 20:52
Medlem
Har sökt men. Endast gamla svar två år tillbaka, tänkte kolla om någon vet om a-pihp och 3cmc syns på Up sticka, båda från hazar**
Citera
2019-03-07, 10:06
Medlem
Cybersluts avatar
Spårtid på tramadol med blod- och urinprov genom lab? Åt 12 dagar i streck, 150-400mg per dag.
Tog 150mg i måndags sist och lämnade blod idag. Nån som sitter med lite färsk info på detta?
Citera
2019-03-07, 10:48
Medlem
Tjena,

Jag funderar på en sak som jag aldrig får klarthet i! Om adhd medicin som Ritalin/Concerta visar sig i drogtester? Endel säger ja, endel säger nej. FASS säger att det kan ge utslag. Söker man t.ex på Karolinska sjukhuset så ser jag att de kan beställa prover för att påvisa t.ex Concerta(metylfenidat). Vad fan gäller? Har det kommit nya metoder?
Citera
2019-03-07, 11:15
Medlem
potsabaras avatar
Tja, har gått på sub dagligen i ungefär lite över ett år. Sista gången jag tog var för 2 dagar sedan, då 8 mg. Nu är det så att jag eventuellt kommer få pissa på måndag för ett nytt jobb, kanske att det blir några dagar senare också.

6-9 dagar kan väl aldrig räcka för att bli ren?
När tror ni bupen inte går att spåra i mitt piss längre, bör jag kanske be om ett blodprov istället?

Eller finns några bra tekniker för att fuska?
Citera
2019-03-07, 12:48
Avstängd
Hej! Åt 4mg alprozolam igår och har urinprov den 15/3. Undrar om jag är clean till dess?

Edit: Vad är det med ksalol som är så annorlunda allting annat? Halveringstiden är 6-12 timmar. Hur fan kan vissa påstå sig vara positiva en månad efter 3 mg och vise versa? Hittar INGET konkret svar på när man kan bli ren från xanor.
Senast redigerad av Raketforandringen 2019-03-07 kl. 12:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in