2019-12-18, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Fungerar på vilket sätt? För att IVa det? Isåfall fel tråd, och om de är din fråga så är kokain vattenlösligt och löser sig i vatten, det är inte heroin.

Nej, menar ej för att IVa det. Askorbinsyra får tjack ut ur kroppen snabbare så min fundering är om det får kokain snabbare ut ur kroppen också?
Citera
2019-12-18, 14:38
Medlem
Jag har lite smått panik nu tog ca 1mg Subutex IV i måndags runt 12 och innan det 1 mg på lördagkväll. Ska lämna pissprov imorgon som skickas till karolinska. Är det helt kört eller kan man snabba på processen att bli ren?
Citera
2019-12-18, 19:15
Medlem
Tjena! Jag har pissprov imorgon kl 13.00 och jag trog 0.5-0.6g ladd i måndags från kl 23-01 ungefär. Jag bastade både igår och idag, jag har druckit mycket vatten och askorbinsyra! Finns det nått mer jag kan göra?
Citera
2019-12-18, 19:41
Medlem
https://www.google.se/amp/s/www.vice...nas-i-ett-test

Man läser på flera ställen att kokain kan spåras flera dagar efter och på andra ställen så skriver dom 2 dagar! Jag läste denna artikel från VICE (vice känns trovärdigt) och har funderat på vad som egentligen stämmer? Någon som har bättre koll?
Citera
2019-12-18, 21:56
Medlem
Allt beror på kvalitén på kokainet, snortar du bra jävla grejer räkna med att det sitter i längre! Jag hade kokain kvar i urinet efter en vecka
Citera
2019-12-18, 22:52
Medlem
Har en fråga som jag gärna skulle vilja ha lite svar på:

Åtta dagar efter att jag senast intog tjack ska jag lämna ett Urinprov för en Adhd/add-utredning.
Jag intog tjacket under två dagar, men det var ganska små doser. På sin höjd kan det högst handlat om 0.4 - 0.5 gram under de två dagarna. Ska dock tilläggas att det var ganska bra grejer.

Nu till frågan: hur stor är sannolikheten att det kommer ge utslag på ett UP? 2-4 dagar sägs det ju. Men inför sådana här utredningar, skickas det till lab eller kör de endast med sticka?

För 1.5 år sedan körde jag på med tjack flera dagar i veckan under nästan ett års tid. Fick då besök av polisen och fick lämna UP. Det var tre dagar efter senaste intag och det var negativt. Tror till och med att de skickade iväg det på analys utan att hitta något.

La ner skiten efter det, men råkade trilla dit under en helg. Så inga moralpoliser, tack!
Citera
2019-12-18, 23:13
Medlem
Tja, FB folket. Hoppas det finns någon som kan ha något någorlunda svar..misstänker dock redan att det är kört. Men svar skulle uppskattas!

Jag hade drogtest (urinprov) i tisdags som skickas på analys, 17/12, runt 15:30(oförberett) borde försökt skjutit på det jag vet!

I lördags så snorta jag ungefär en halv E dr. Pepper, sen droppade 1 E (vet ej vilken) runt 04 tiden natten till söndag 15/12.. Tror ni det finns någon möjlighet att jag kan hunnit blivit ren. Jag började dricka massa vatten på måndagen, samt endel innan provet. Hon som höll testet påpekade att kisset såg väldigt ljust ut. Men skulle ändå skicka det på analys. Finns det chans att de kan bli ogiltigt eller att det kan ha runnit ut? Vet såklart att det är svårt att veta vad E'n innehåller.. Dock tog jag på söndagen runt också små 2 linor keta, dock står det på pappret att dom bara kollar efter(cannabis, kokain, amfetamin/ecstasy samt opiater, så keta bör väl inte synas? Väger 58kg och är 170cm om de kan göra något

Vet jävligt dumt jag vet, men hoppas på svar
Citera
2019-12-19, 00:00
Medlem
Om man tar Elvanse, ökar metabolismen så spår av Thc försvinner snabbare? Hur stor skillnad gör det röka på varannan dag ist för varje? Går det ur kroppen 50 procent snabbare? Röker oftast bara en joint varje tillfälle och på kvällen
Citera
2019-12-19, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sutoketamin
Nej, menar ej för att IVa det. Askorbinsyra får tjack ut ur kroppen snabbare så min fundering är om det får kokain snabbare ut ur kroppen också?
Hjälper kanske att få ur tjacket typ 1 timma snabbare än normalt så skillnaden är då fan inte stor och om det skulle hjälpa med ladd så skulle det vara minuter isåfall.
Citera
2019-12-19, 11:22
Medlem
100pennors avatar
Liten fråga om hur mycket vatten som krävs för att man ska få avslag pågrund av att kreatinet är för lågt. Skulle pissa igår och det kom inget, troligen pågrund av att jag var nervös att det stod någon annan i rummet. Så drack sen lite under en liter vatten/sportdryck. Och väntade sedan en timme och då fungerade det. Vet att jag är ren på droger men är lite nojjig att jag måste ta om provet iallafall. Någon som har koll?
Citera
2019-12-19, 17:43
Medlem
Opiaters avatar
Har Crohns sjukdom och är inne i ett brutalt aggressivt skov just nu och får ingen hjälp med smärtstillande/kramplösande av läkare då jag är med i LARO programmet och tar 20mg subuxone varje dag....

Detta räcker absolut inget vart för mina kramper/smärtor som kommer var 15e minut och får mig att vilja begå självmord....
går på pissprov och kan ej riskera att köpa benso, cannabis eller opiater på gatan...

Finns det någon benso som jag kan beställa som inte syns? Z-analog? Som inte syns på analys eller sticka....
Är desperat och behöver verkligen någonting just nu men vet inte vad jag kan ta.. anser dem att jag hamnat i ett missbruk igen så blir jag hemlös

Behöver någonting fort innan jag tappar det helt, orkar inte mer
HJÄLP
Citera
2019-12-19, 22:13
Medlem
Hej FBare!

Viss info har jag hittat i tråden men inte allt så jag hoppas på att få svar här av någon erfaren.

Jag letar info angående klonazepam på teststicka. Som jag förstått kollar sjukvården 200 ng/ml, någon som vet??? antagligen ger 100 ng/ml en för hög felmarginal, olämplgt i ex rättsfall. Men det oroar ju inte sjukvården så stämmer det verkligen att sjukvården kollar 200 ng/ml?? Kan man på något sätt innan ta reda på vilja värden just det ställe jag skall lämna prover på använder för gränsvärde?

Stickor på nätet kollar 300 ng/ml vad jag sett, och är väl en jätte skillnad på 100, 200 & 300?? Så det är ju föga tillförlitligt om man blir kollat 100 eller 200 ng/ml hos sjukvården.

Sen hittar jag mkt info från folk ex. som frågar - jag åt 4mg igår när är jag ren? Varje fall skiljer sig åt inklusive mitt.

Jag undrar om du käkat 2-4mg under 3-4v, hur lång tid går det innan du kan vara helt säker på att klara ett urintest/urinsticka. Du är en aktiv person som tränar 3-4v gånger i veckan och har ett fysiskt jobb. Hittat info på ån allmän sido som säger 2-30 dagar. Och polisens egna är bara forskat på engångsintag.

Någon erfaren som vet av just erfarenhet som kan hjälpa mig att förstå detta?

Högst tacksam för svar

Mvh K
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in