2019-03-07, 14:53
Avstängd
Det är ksalol galenika förresten!!
Citera
2019-03-07, 16:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Raketforandringen
Hej! Åt 4mg alprozolam igår och har urinprov den 15/3. Undrar om jag är clean till dess?

Edit: Vad är det med ksalol som är så annorlunda allting annat? Halveringstiden är 6-12 timmar. Hur fan kan vissa påstå sig vara positiva en månad efter 3 mg och vise versa? Hittar INGET konkret svar på när man kan bli ren från xanor.

Bump. Evigt tacksam för den skribenten som tar sig tid på att svara mitt inlägg. Inte alls roligt att noja...
Citera
2019-03-07, 17:14
Medlem
Citat:
Bump. Evigt tacksam för den skribenten som tar sig tid på att svara mitt inlägg. Inte alls roligt att noja...
Brukar sägas 1 dag per mg, men jag brukar räkna 1,5 dag per mg för att vara säker.
Citera
2019-03-07, 17:22
Medlem
Tokarev123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Brukar sägas 1 dag per mg, men jag brukar räkna 1,5 dag per mg för att vara säker.

Om halveringstiden är 12h finns 0.25mg kvar efter ett dygn vid ett intag på 1mg.
För att klara ett test på sticka krävs att du hamnar under 0.0003mg, det är bara att börja räkna.
Skickas det på analys är värdet ännu lägre.

Det finns såklart olika omständigheter som förkortar eller förlänger halveringstiden, exempelvis om du äter andra mediciner.
Citera
2019-03-07, 17:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tokarev123
Om halveringstiden är 12h finns 0.25mg kvar efter ett dygn vid ett intag på 1mg.
För att klara ett test på sticka krävs att du hamnar under 0.0003mg, det är bara att börja räkna.

Det finns såklart olika omständigheter som förkortar eller förlänger halveringstiden, exempelvis om du äter andra mediciner.

Lågdospreparat. 1-10 dagar står där på ferles sida kring detektionstider. Högdospreparat som valium, Klon och så är ju veckor. Men Ksalol borde ju fan klara av på en vecka..

Cutof är 300 står där. Cannabis är 20 vilket är extremt lågt. Men fortfarande 1-10 dagar och jag kommer ha 7 dagar. Dricker 2 liter vatten om dagen. Var får du det att man måste ner till den nivån du antyder?

Källa: https://www.ferle.se/detektionstider/
Senast redigerad av Raketforandringen 2019-03-07 kl. 17:35.
Citera
2019-03-07, 17:35
Medlem
Tokarev123s avatar
Citat:
Lågdospreparat. 1-10 dagar står där på ferles sida kring detektionstider. Högdospreparat som valium, Klon och så är ju veckor. Men Ksalol borde ju fan klara av på en vecka..

Cutof är 300 står där. Cannabis är 20 vilket är extremt lågt. Men fortfarande 1-10 dagar och jag kommer ha 7 dagar. Dricker 2 liter vatten om dagen.

Stoppa inte i dig fler ksalol så bör du klara dig.
Har du tur är de underdoserade då endast en bråkdel av de pillrena kommer från fabrik.
Har du otur innehåller de lite allt möjligt, eventuellt även diazepam som har en lång halveringstid.
Citera
2019-03-07, 17:35
Avstängd
Citat:
Stoppa inte i dig fler ksalol så bör du klara dig.
Har du tur är de underdoserade då endast en bråkdel av de pillrena kommer från fabrik.
Har du otur innehåller de lite allt möjligt, eventuellt även diazepam som har en lång halveringstid.

De låg i bilister. Ksalol 1mg. Blev ju orolig innan så du nojar mig XD
Senast redigerad av Raketforandringen 2019-03-07 kl. 17:38.
Citera
2019-03-07, 17:37
Medlem
Citat:

Dom letar ju inte efter alprazolam, du borde lära dig om metaboliter etc före du lägger dig i. 5mg ksasol syns aldrig mer än 7 dagar.
Citera
2019-03-07, 17:39
Avstängd
Citat:
Dom letar ju inte efter alprazolam, du borde lära dig om metaboliter etc före du lägger dig i. 5mg ksasol syns aldrig mer än 7 dagar.

Tack!!!!!!!! Du anar inte hur glad jag blev för detta!! Räddar mitt jobb.
Citera
2019-03-07, 17:39
Medlem
Tokarev123s avatar
Citat:
De låg i bilister. Ksalol 1mg.

Verktyg för att tillverka blister samt pillerpressar går att köpa billigt från Kina.
De flesta piller som säljs i Sverige är inte från en fabrik i forna jugoslavien.
Citera
2019-03-07, 17:41
Avstängd
Citat:
Verktyg för att tillverka blister samt pillerpressar går att köpa billigt från Kina.
De flesta piller som säljs i Sverige är inte från en fabrik i forna jugoslavien.

Dessa är från kändaste vendorn på DM och ska innehålla det det står. Fan vad du ska vara sån då.
Citera
2019-03-07, 17:41
Medlem
Tokarev123s avatar
Citat:

Det är klart att de letar efter alprazolam om de letar efter bensodiazepiner då xanor just är en bensodiazepin.
Jag arbetar med det här till vardags och vet mycket väl hur alprazolam metaboliseras.
5mg alprazolam syns mer än 7 dagar, sedan om just ksalol gör det kan jag ej svara på då ksalol kan innehålla vad som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in