Flashback bygger pepparkakshus!
2019-03-04, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hypnotizolam
Pregabalin finns ej med på standardstickorna utan finns separata stickor för de.
Min uppfattning är att fler o fler provtagningsställen börjat använda dessa Pregabalinstickor eftersom många missbrukar de. Och vid analys så är det ju helt beroende på vad dom söker efter , kollar dom alla droger inkl. lyrica så kommer det ju såklart visas
Tack för svar! Och hur är det med blodprov då? Jag antar att blod alltid skickas på analys, letar dom vanligtvis efter lyrica då? Dessa prover kommer alltså göras på en vanlig hälsokontroll.
Citera
2019-03-04, 21:01
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pastregrets
Vad är gränsvärdet på karolinska? 20 eller 50?

20 eller 25. Labb har aldrig 50.
Citera
2019-03-04, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maadsteeze
Rökte några bloss (typ en 0.1a max..) den 29 januari och innan det nån enstaka gång i december (2-3 ggr kanske).

Pissprov som skickas till karolinska på måndag. Visst kan jag känna mig rätt lugn?

Du hade förmodligen klarat det 3 dagar efter 0.1 gåsen
Citera
2019-03-04, 23:28
Avstängd
pastregretss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
20 eller 25. Labb har aldrig 50.

Fucking typiskt. Pissade negativt på sticka som är 50. Kommer dock faila på 20/25 tror jag....

Edit: Vet du förresten hur mycket (lite) vatten jag kan dricka utan att testet blir false-negativt (ogiltigt). Har mitt prov på morgonen och vill gärna pissa 3 gånger innan jag lämnar mitt fjärde men kan inte riskera provet blir ogiltigt igen.
Citera
2019-03-04, 23:41
Medlem
Tokarev123s avatar
Citat:
Står att Alprozolam har 6-12 timmars halveringstid. För att det inte ska gå att analysera krävs 5 halveringstider. Säg 12x5 = 60. 2,5 dygn. Ändå läser jag i mängder av trådar att folk åkt dit efter en vecka och att halveringstider för benzo inte är densamma som för andra saker. Vad gäller egentligen?!

Åt 10mg igår och undrar om jag är ren vid onsdag morgon.

Du kommer inte vara ren om det skickas på analys.
Glöm allt skitsnack om 5 halveringstider.
Du måste ner på extremt låga nivåer för att klara dig.
Cutoff på stickor brukar vara 0.0003mg, analyser är hårdare.
Ta det som en lärdom och sluta knapra piller.
Om du lider av ångest bör du söka professionell hjälp i stället för att självmedicinera.
Men jag håller såklart tummarna för din skull.
Citera
2019-03-05, 03:02
Bannlyst
vill varna folk som köper bromazepam från DM då jag tog 10x6mg utspritt tis-onsd-torsd. och pissade idag.
Jag var ren på benzo men gav svagt "utslag" (det ska visas 2 streck på alla men var ett väldigt svagt streck på klonazepam på stickan någon får rätta mig om jag har fel om detta kan hända,
men tyckte det var konstigt att jag var ren på benzo men inte klona + nu måste dom skicka till labb.

Vilket kommer till min andra fråga, jag hade tagit en 8a sub under dom dagarna med och det visade inget på UP men kommer/kan det synas i labbet?
Citera
2019-03-05, 03:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tokarev123
Du kommer inte vara ren om det skickas på analys.
Glöm allt skitsnack om 5 halveringstider.
Du måste ner på extremt låga nivåer för att klara dig.
Cutoff på stickor brukar vara 0.0003mg, analyser är hårdare.
Ta det som en lärdom och sluta knapra piller.
Om du lider av ångest bör du söka professionell hjälp i stället för att självmedicinera.
Men jag håller såklart tummarna för din skull.

Skitsnack.

Du är garanterat ren på den dosen såvida inte levern är fucked up och du är en överviktig kossa.
Citera
2019-03-05, 07:06
Medlem
Tokarev123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADD-jag
Skitsnack.

Du är garanterat ren på den dosen såvida inte levern är fucked up och du är en överviktig kossa.

Det är vanlig grundskolematte.
F.ö är inte alprazolam fettlösligt.
Utan att outa mig för mycket - mina 6+ år på universitetet samt 10 år inom yrkeslivet slår garanterat dina ’broscience’-kunskaper inom det här området.
Citera
2019-03-05, 13:08
Medlem
MystiskBajsmans avatar
Tja tänkte posta en snabb liten story så om nån undrar över pissprov kanske dom får svar här av denhär

Rökte för exakt en vecka sedan och rökte då cirka 0.4 gram brunt. Drack vatten (mycket) så fort jag kom hem, och började träna och försöka svettas till max dagen efter. Är 1.80cm lång väger 95 och tränar ej särskilt mycket men klarade ett 50ng/l pissprov idag. Tack och hej
Citera
2019-03-05, 16:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tokarev123
Det är vanlig grundskolematte.
F.ö är inte alprazolam fettlösligt.
Utan att outa mig för mycket - mina 6+ år på universitetet samt 10 år inom yrkeslivet slår garanterat dina ’broscience’-kunskaper inom det här området.

Alltid varit ren på max 3 dagar på 1-2mg och en vecka vid höga doser. Xanor är en av de benzo som går snabbast ur kroppen, så återigen är det bs.

Nä ej fettlösligt, så med gott vätskeintag generellt så går det ännu snabbare.
Citera
2019-03-05, 19:47
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Fucking typiskt. Pissade negativt på sticka som är 50. Kommer dock faila på 20/25 tror jag....

Edit: Vet du förresten hur mycket (lite) vatten jag kan dricka utan att testet blir false-negativt (ogiltigt). Har mitt prov på morgonen och vill gärna pissa 3 gånger innan jag lämnar mitt fjärde men kan inte riskera provet blir ogiltigt igen.

Don't worry. Skillnaden mellan 50 och 20/25 är kanske en dag, max två.

När jag fuskar med pisset brukar jag dricka 1,5 liter vatten + B-vitamin för färgen. Dock i ditt fall då det ska på analys kommer dom kolla kreatininvärdet så börja äta kreatin så fort som möjligt om du tänkt göra detta.

Vattentricket funkar helt klart. Jag har testat själv hemma med stickor. Först utan (positiv), sen druckit vatten och då var jag negativ. Men som sagt, håll dig till 1,5 liter vatten max och pissa några gånger innan. Sen som alltid, pissa först i toaletten, sen i muggen, sen resten i toaletten.

När rökte du sist och när har du testet?
Citera
2019-03-05, 20:27
Avstängd
pastregretss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Don't worry. Skillnaden mellan 50 och 20/25 är kanske en dag, max två.

När jag fuskar med pisset brukar jag dricka 1,5 liter vatten + B-vitamin för färgen. Dock i ditt fall då det ska på analys kommer dom kolla kreatininvärdet så börja äta kreatin så fort som möjligt om du tänkt göra detta.

Vattentricket funkar helt klart. Jag har testat själv hemma med stickor. Först utan (positiv), sen druckit vatten och då var jag negativ. Men som sagt, håll dig till 1,5 liter vatten max och pissa några gånger innan. Sen som alltid, pissa först i toaletten, sen i muggen, sen resten i toaletten.

När rökte du sist och när har du testet?

Åfan, 1 dag eller två alltså!? Hopper finns. Har snabb förbränning och är smal. Har handlat om 2g btw.

Känner till tricket. Använde mig utav tricket förra gången och kan inte göra det igen tyvärr. Blir testet ogiltigt blir det automatiskt ett positivt provsvar nu dessvärre. (Arbetsgivaren kommer fatta vad jag håller på med, går att säga man tränade innan provet och drack mycket vätska en gång).

Rökte senast för 6 dagar sedan. Om jag går upp tidigt och pissar tre gånger så borde väl det hjälpa lite för att sänka koncentrationen utav thc då allt smuts är i första pisset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in