Citat:
Ursprungligen postat av
ArthurMorgan
Har du någon källa på det där? Jag har för mig att det var håret som avslöjade nikotinet?
Varför är inte GM åtalad och varför finns ingen samlad bild från de som såg och glöm inte de i sopbilen. Har allt slarvats bort eller är de bara så korkade som politiker som skriver att de "slarvat" och kommer undan med det?
PK-Sveriges drömmar får inte krossas är det enkla svaret och tyck synd om alla sjuka, svaga... så då var väl GM sjuk och allt annat försvann i lådorna på det korrekta polishuset som översågs av korrekta, charmiga, TV-profilen GW. Skydda familjen från insyn ekar det i korridorerna och över nejden och hela Sverige, nu och ännu mera 2004 då allt mörkt skulle vara osynligt så att inte ens en mörk jacka kunde bäras av en våldsman.
Oj, vad det skjuts från höften nu när en dos hopp kom in till tråden. Ja,det var från hårstrån i mössan som snuset kom fram säger Staaf 2016 och GM hade
TROLIGVIS blå ögon och kom från Norra Europa.
https://www.expressen.se/nyheter/polisens-nya-spar-efter-dubbelmordaren/
För att vara någorlunda säker på analysen krävs 50 hårstrån, läser jag, hade dom det?
En utvärdering av håranalys:
"In one case, a prosecutor told the jury that there was a one in 10 million chance that the hair sample that implicated the defendant in the crime was from another individual, reports the New York Times. Subsequent DNA testing found that “none of the hair samples matched the defendant, and that one was from a dog.”
https://www.forensicmag.com/article/2015/04/fbis-flawed-hair-evidence-under-microscope
Vi kan inte lita på något från MSM eller polisen står klart och damen sägs ha varit en invandrarlärare så hon har nog haft många tankar om ålder på sina elever och är trovärdig om detta liksom hennes man. Ca 20 år sa hon och när hon sa att han var ung menade han självklart offret M och inte GM.
Hallå,
Våldet från GM började utan kniv och det var så stort att den inkallade experten Åkesson efter utredning med forensik antog att detta våld var nog att döda M. Likväl kom kniven fram vilket jag tror som experten att det var M kniv. Alla som "skydda" familjen kan inte ta in det. Men här i utomlands där jag bor finns ingen som skriker rasist efter mej, tack och lov för det är jag inte och kan därför sedan många år utvärdera med öppna ögon om läget!