2019-03-05, 22:21
Medlem
Ursäkta men är det någon som kan, med källa, klargöra vilka restriktioner som gäller för Bosse?
Samt om han, i händelse av fängelsedom, får avräkna tiden han suttit frihetsberövad med fotboja 24/7 (minus 30 min ibland då han får åka med bevakning till närmsta Wallmart och köpa bacon). Trött på alla som ”vet” hur hans läge är..
Citera
2019-03-05, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBollocks
Ursäkta men är det någon som kan, med källa, klargöra vilka restriktioner som gäller för Bosse?
Samt om han, i händelse av fängelsedom, får avräkna tiden han suttit frihetsberövad med fotboja 24/7 (minus 30 min ibland då han får åka med bevakning till närmsta Wallmart och köpa bacon). Trött på alla som ”vet” hur hans läge är..
Håller med, många som ”vet”. Min uppfattning är att flashflr har mest koll, dessa inlägg ser ut att vara korrekta. Om jag minns rätt så är han svenskamerikan och verkar vara väl bevandrad i amerikansk juridik.
Citera
2019-03-05, 22:53
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Synd på ett uruselt inlägg att du dessutom har fel i sak. Det har till och med i denna tråd klargjorts att BH inte haft något med LS att göra.

Precis. Bosses mångåriga pojkvän bodde i Värmland och höll på med tyngdlyftning.
Citera
2019-03-05, 23:10
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Precis. Bosses mångåriga pojkvän bodde i Värmland och höll på med tyngdlyftning.

Jag har hört att du har fel. Det är en säker källa som jag har att tillgå.
Citera
2019-03-06, 01:37
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Jag har hört att du har fel. Det är en säker källa som jag har att tillgå.

Du får tro vad du vill och fortsätta förneka att Bosse dras till män, inte mitt problem. Jag vet vad jag vet.
Citera
2019-03-06, 07:03
Medlem
Två funderingar.

1. Man får vistas högst 90 dagar i USA på ett Waiver Visa, han måste väl ha varit där i närmare 3 månader nu om man räknar in tiden han befann sig där innan polisen haffa honom. Undrar hur det funkar, mer utlägg $$$ för Bosse att förlänga visumet genom hans advokat.

2. Flyg biljetten hem kanske inte gäller. Kan inte ombokas om han flyg billigt. Mer utlägg $$$ för Bosse om han ens behöver en biljett hem ??
Citera
2019-03-06, 09:48
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Du får tro vad du vill och fortsätta förneka att Bosse dras till män, inte mitt problem. Jag vet vad jag vet.

Du vet vad du tror.
Citera
2019-03-06, 14:41
Medlem
Om 10 dagar är det dags. Ska Bosse erkänna och påbörja straffet direkt eller neka och sättas i häkte inför rättegång? Mycket spännande och om han erkänner kanske straffet blir mini a 5 år endast.
Citera
2019-03-06, 14:47
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Om 10 dagar är det dags. Ska Bosse erkänna och påbörja straffet direkt eller neka och sättas i häkte inför rättegång? Mycket spännande och om han erkänner kanske straffet blir mini a 5 år endast.

Du lever i din alldeles egen lilla minivärld. Du är nog ungefär på samma nivå som din avatar.

Om Hansson går med på en lindrig förseelse kommer det att bli böter, ordningsrelaterade böter.
Citera
2019-03-06, 19:18
Medlem
Citat:
Du lever i din alldeles egen lilla minivärld. Du är nog ungefär på samma nivå som din avatar.

Om Hansson går med på en lindrig förseelse kommer det att bli böter, ordningsrelaterade böter.
Det är inte Sverige utan USA där pedofili ger stränga straff. I Florida tror jag inte att rätten tycker att fabjoj Bosse är lika gullig och oskuldsfull som medlemmar i hans fan-club. Gilla läget och inse att karln aldrig mer kommer till Sverige. (Vore kul om media rapporterade om senare vad som finns i kassaskåpet)
Citera
2019-03-06, 19:30
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Det är inte Sverige utan USA där pedofili ger stränga straff. I Florida tror jag inte att rätten tycker att fabjoj Bosse är lika gullig och oskuldsfull som medlemmar i hans fan-club. Gilla läget och inse att karln aldrig mer kommer till Sverige. (Vore kul om media rapporterade om senare vad som finns i kassaskåpet)
Hoppas att du har rätt. I staterna vet de hur man tar hand om dessa äckel.
Misstänker att de boende med barn i området är glada över att han är borta.
Citera
2019-03-06, 19:47
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:

Du är dåligt påläst. Finns åtskilliga exempel på grövre anmälningar i USA som slutat med en överenskommelse om ett mindre brott och penningböter.

Med grövre menar jag då relativt detta som Bosse Hansson anmälts för.

Att du yrar på om kassaskåpet visar bara hur blåst du är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in