Citat:
Ursprungligen postat av
Revolutions
Angående detta att det inte verkar finnas några bilder på honom !
Jag har läst i kapp tråden efter jobbet och det har framkommit att han verkligen ynglat av sig barn, någonstans i någons gömmor måste det finnas ett foto på honom som någon tagit från något sommarläger, skolutflykt, fotbollsturnering, sommarfest, jobbfoto, bröllopsfester.......ja vad som helst. Alltså där MGM inte är det huvudsakliga motivet utan bara råkar vara med.
Han kan väl knappast ha varit frånvarande på alla barnens aktiviteter, han måste väl fastnat på något foto på någon kickoff på någon arbetsplats eller någons bröllopsfest etc etc
Sedan finns det kanske inget på sociala medier (alla är faktiskt inte intresserade av att synas). Men att undvika att bli fotad är nog fan omöjligt.
Barnen som kan tänkas ha Facebook eller några bilder på andra ställen har han ju inte haft kontakt med på 10 år. Vi vet inte om han har jobbat, än mindre vart han har jobbat om han har jobbat. Inga vänner eller bekanta har kommit fram. Fruar och barn kollade (de som hittats) och det har varit fruktlöst. Snarare resulterat i att både barn och fruar ligger outade i tråden i onödan.
Vill du lägga ned lika många timmar som jag (och andra i tråden) har gjort senaste 2 dagarna, go ahead. Men jag och andra kan intyga att du inte kommer hitta något.