2019-03-05, 17:22
Medlem
honeybadgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Jag tror de letar bland familjen för att hitta han. Men jag kan ha fel...

Jo exakt det han menade med "kom tillbaka när du har bild på AE". Helt ok att gå via familjen i efterforskningar men (helt enkelt) inte länka här.
Citera
2019-03-05, 17:31
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Tack!

Har inte kollat efter familjen på Facebook förut för det kändes som för mycket, men nu kollade jag din länk.

Finns en film från ett studentutspring 2016, son B, i slutet av den filmen skymtar en man (som inte är mammans nuvarande man). Ser ganska lång ut, smal, gråhårig (någon flint syns ej), runt 60. Inte otroligt om en far är med på sin sons studentfirande, skulle det kunna vara AE möjligen? Tyvärr syns sonen B också, och vad som kan antas vara några av hans syskon. Nu känner jag mig väldigt gamig, så det är väl vad jag är då.

Nog för att folk kan vara slitna men ditt "runt 60" skulle jag snarare säga är "runt 70" i det där fallet. Känns inte så speciellt troligt att det är AE på filmen alltså.

Du ser även ut som en mindre fågel än en gam, runt 25 cm.
Citera
2019-03-05, 17:34
Medlem
Vintergrisens avatar
Om någon för övrigt har ett namn på den senaste exfrun, dvs. asiaten som AE ska ha skilt sig från 2017, så får den gärna slänga över ett PM. Kan förvisso inte tänka mig att det "spåret" kommer att ge så mycket mer matnyttigt men något ska man väl ha att gräva i ikväll också.
Citera
2019-03-05, 17:39
Medlem
Svärjes avatar
Det raderas friskt i olika trådar utan att jag förstår varför. Jag skrev på denna tråd våldtäktsmannens namn och adress. Måste man vänta tills dom fallit eller får man inte tala om alls vem som innehar kuken? Förresten är jag citerad många gånger och de finns kvar.
Citera
2019-03-05, 17:40
Medlem
PolisBatikhexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Tack!

Har inte kollat efter familjen på Facebook förut för det kändes som för mycket, men nu kollade jag din länk.

Finns en film från ett studentutspring 2016, son B, i slutet av den filmen skymtar en man (som inte är mammans nuvarande man). Ser ganska lång ut, smal, gråhårig (någon flint syns ej), runt 60. Inte otroligt om en far är med på sin sons studentfirande, skulle det kunna vara AE möjligen? Tyvärr syns sonen B också, och vad som kan antas vara några av hans syskon. Nu känner jag mig väldigt gamig, så det är väl vad jag är då.
Bra observation. Jag ser två gubbar på slutet, en av dem kan mycket väl vara PeddoAnders.
Här är videon:
https://www.facebook.com/joa.ivarsson/videos/1811885652377456/

Det är först här det blir intressant
https://www.facebook.com/joa.ivarsson/videos/1811885652377456/?t=152

Gubben med vitt skägg som han kramar på slutet är antagligen Joas nya man men det står en pajsare med flint i bakgrunden också, är det Anders?
Senast redigerad av PolisBatikhexan 2019-03-05 kl. 17:47.
Citera
2019-03-05, 17:44
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolisBatikhexan
Bra observation. Jag ser två gubbar på slutet, en av dem kan mycket väl vara Anders.
Här är videon:
https://www.facebook.com/joa.ivarsson/videos/1811885652377456/

Det är först här det blir intressant
https://www.facebook.com/joa.ivarsson/videos/1811885652377456/?t=152

De är på tok för gamla för att vara AE..!

EDIT;
Helt idiotiskt att hänga ut fel personer och att outa släktingar!
Citera
2019-03-05, 17:47
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Nog för att folk kan vara slitna men ditt "runt 60" skulle jag snarare säga är "runt 70" i det där fallet. Känns inte så speciellt troligt att det är AE på filmen alltså.
Jo, du har rätt, han ser kanske lite väl sliten ut för att vara 56 år vid tillfället. Är väl någon annan anhörig då. Tänkte bara att kanske...
Citat:
Du ser även ut som en mindre fågel än en gam, runt 25 cm.
Tack för den!
Citera
2019-03-05, 17:50
Medlem
Snubben verkar vara en ny Anders Eklund, även om mannen i fråga faktisk breakade först.
Vilket monster som ger sig på barn på det sättet.
Citera
2019-03-05, 17:56
Medlem
Citat:
Om någon för övrigt har ett namn på den senaste exfrun, dvs. asiaten som AE ska ha skilt sig från 2017, så får den gärna slänga över ett PM. Kan förvisso inte tänka mig att det "spåret" kommer att ge så mycket mer matnyttigt men något ska man väl ha att gräva i ikväll också.

Jag fick namnet igår och har liksom flera andra redan grävt i många timmar. Det finns INGENTING att hitta, varken via ex-fruarna eller barnen. Det söktes redan igår, eller snarare dammsögs redan igår.
Spendera kvällen på annat istället.

edit: hade en länk till adresser här, men de verkar ha blivit klippta och är nu felaktiga.

Bättre länk: (FB) Brutal våldtäkt på en flicka 1995 i Billdal

Visar karta på många av adresserna AE bodde.
Senast redigerad av Burkgurka 2019-03-05 kl. 18:51.
Citera
2019-03-05, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Fint, bra jobbat.

Svartjobb kanske?

Eller kan ha något inom sexindustrin
T.ex med barn mm
Citera
2019-03-05, 18:13
Medlem
Pajosvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Fanns inte DNA-tekniken vid år 1995?

Jo, jag har för mig att DNA-tekniken kom tidigt 90-tal till Sverige.
Citera
2019-03-05, 18:35
Medlem
Har de kommit fram någon bild på AE?
Ber om ursäkt att jag inte hinner läsa ifatt allt på vardagar.

Batikhäxan, har du bild på AE?
Senast redigerad av glendale 2019-03-05 kl. 18:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in