Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Om ni verkligen har denna upplevelse ni ger uttryck för i såna inlägg, och har så pass lite förtroende för kvinnor i Sverige tycker jag uppriktigt sagt väldigt synd om er. Om upplevelsen är baserad på någon verklig händelse, eller flera verkliga händelser, tycker jag kanske ändå att ni ska fundera över om det är rimligt att bli så pass paranoida över en eller några händelser. Det är ju som att jag skulle gå och tänka att män i allmänhet är våldtäktsmän och därmed förutsätta att alla vill mig illa. Det måste vara hemskt att gå omkring och vara misstänksam mot halva befolkningen och jag tror att man blir rätt olycklig själv till slut.
Jag hade inte velat byta skor med er för en dag.
Nu vet jag att här finns dem som bor i utlandet eller har fru från annat land typ asien, och ni behöver ju knappast känna er nervösa. Frågan är varför detta engagerar er så mycket?
Tja man lär sig under hela livet!
Frågan vad har hänt med den svenska kvinnan? Eftersom många har så dålig erfarenhet av dem inte endast jag tydligen! Jag tycker inte alls synd om mig, jag mår bra nu, tack vare min fru!
Ja tanke på metoo utvecklingen, så är det en skrämmande utveckling. Tänk dig själv du har sex med en kille, du mår bra , killen mår bra! Så helt plötsligen, så anklagar han dig för haft sex med honom utan hans samtycke!!! Klart du hade blivit paff!!! eller? Han anmäler dig för våldtäkt! Hade du vågat haft sex med killar därefter, eftersom du inte vet om han kommer anmäla dig för våldtäkt!?
Varför inte kan man inte engagerar sig?? Det är en diskussionsforum, där man kan uttala sig för saker!