Citat:
Jag är en sådan som längtar varenda veckodag till att det ska bli helg. Och när väl helgen har kommit så jag har sällan något att göra. Det kan bli att man åker till ett centrum och kanske köper någon god mat. Sällan något mer än så. Jag har i princip inga kompisar och en flickvän har jag aldrig haft och kommer aldrig kunna hitta då jag inte duger utseendemässigt för dom. Jag har blivit deprimerad som en zombie och går runt och pratar med mig själv hela dagarna, kollegorna på jobbet måste tro jag har blivit knäpp.
Jag har försökt leta tjej aktivt i tio år men inte kommit någonstans. Män som är socialfall, alkoholister, kan inte svenska, pundare och vad vet allt lyckas men inte jag.
De flesta dagar när jag går och lägger mig hoppas jag att jag inte ska vakna upp igen. Jag har ingen lust att gå till jobbet, jag tröstäter och jag kan ligga i soffan och titta upp i taket i timmar.
Vad fan ska jag göra med mitt liv? Varför ska en sån som jag födas för?
Jag har försökt leta tjej aktivt i tio år men inte kommit någonstans. Män som är socialfall, alkoholister, kan inte svenska, pundare och vad vet allt lyckas men inte jag.
De flesta dagar när jag går och lägger mig hoppas jag att jag inte ska vakna upp igen. Jag har ingen lust att gå till jobbet, jag tröstäter och jag kan ligga i soffan och titta upp i taket i timmar.
Vad fan ska jag göra med mitt liv? Varför ska en sån som jag födas för?
Här kommer jag med några tipps dock så kan det vara så att du inte alls är i dessa banor.
Många av Mina tjej kompisar dejtar killar som inte alls ser bra ut och kanske ligger på en 3/4 i Skala MEN det dessa killar däremot har är en massa tatueringar.Vissa av dom är vältränade och det gör dom mer attraktiva i dessa tjejers ögon.
Dejtade själv en kille ett tag som inte alls va snygg men han hade massa gadd,tanig smal med ett fint inre så jag gav han en chans.
Med andra ord så finns det små knep du kan ta till för att bli mer attraktiv i det yttre.
*Träna
*Sola
*Skaffa en massa gadd
* Fixa en snygg frisyr
*Bleka tändera
Det innre kan du även jobba på.Bygga upp ditt självförtroende.