2019-03-02, 14:25
Medlem
Wierdandsweets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeropatra
Jag är en sådan som längtar varenda veckodag till att det ska bli helg. Och när väl helgen har kommit så jag har sällan något att göra. Det kan bli att man åker till ett centrum och kanske köper någon god mat. Sällan något mer än så. Jag har i princip inga kompisar och en flickvän har jag aldrig haft och kommer aldrig kunna hitta då jag inte duger utseendemässigt för dom. Jag har blivit deprimerad som en zombie och går runt och pratar med mig själv hela dagarna, kollegorna på jobbet måste tro jag har blivit knäpp.

Jag har försökt leta tjej aktivt i tio år men inte kommit någonstans. Män som är socialfall, alkoholister, kan inte svenska, pundare och vad vet allt lyckas men inte jag.

De flesta dagar när jag går och lägger mig hoppas jag att jag inte ska vakna upp igen. Jag har ingen lust att gå till jobbet, jag tröstäter och jag kan ligga i soffan och titta upp i taket i timmar.

Vad fan ska jag göra med mitt liv? Varför ska en sån som jag födas för?

Här kommer jag med några tipps dock så kan det vara så att du inte alls är i dessa banor.

Många av Mina tjej kompisar dejtar killar som inte alls ser bra ut och kanske ligger på en 3/4 i Skala MEN det dessa killar däremot har är en massa tatueringar.Vissa av dom är vältränade och det gör dom mer attraktiva i dessa tjejers ögon.

Dejtade själv en kille ett tag som inte alls va snygg men han hade massa gadd,tanig smal med ett fint inre så jag gav han en chans.

Med andra ord så finns det små knep du kan ta till för att bli mer attraktiv i det yttre.

*Träna
*Sola
*Skaffa en massa gadd
* Fixa en snygg frisyr
*Bleka tändera

Det innre kan du även jobba på.Bygga upp ditt självförtroende.
Citera
2019-03-02, 14:29
Moderator
Nospheratus avatar
Relationer och samlevnad: allmänt --> Psykisk hälsa
/Moderator
Citera
2019-03-02, 19:52
Medlem
Jag känner igen mig i mycket av det du skriver.
Längtar också tills det är fredag igen varje söndag.
Blir mer produktiv och hittar alltid på något under helgen iallafall.
Har också få vänner och någon flickvän har jag aldrig varit i närheten av att ha.
Jag hoppas slippa leva ensam, men utsikterna blir inte direkt bättre när åren går.
Tror inte heller jag utseendemässigt kommer få en tjej, är nog andra saker som spelat in om det händer.

Känner mig ej deprimerad, däremot mår jag ju inte direkt jättebra.
Skulle säga att jag känner en hopplöshet och meningslöshet i livet mest.
Tror jag lyckas hålla upp fasaden på jobben, men kollegerna ser mig säkert som både lite udda och knäpp gissar jag ändå.
Min jakt på en tjej börjar närma sig 10 år också nu, både framsteg och misslyckanden har det resulterat i.
Mest fiaskon, då det egentligen inte blivit något mer än en periods vänskap av något.
Dina tankar kring vilken är typ av män som lyckas med tjejer stämmer väl överens synvinklarna jag har.
Kan dom så borde ju jag också kunna hitta en tjej?
Men tydligen inte måste ju svaret bli.

Känner ingen önskan om att somna och inte vakna igen.
Däremot vill jag inte direkt gå och jobba på morgonen, men man gör ju det ändå.
Tror att det är meningslösheten kommer in i bilden, man jobbar och sliter för att komma hem till ensamheten.
Har liksom inget att sträva efter längre själv.
Jag jobbar heltid, har hus och bil.
Vad finns det mer att uppnå?
För mig är det en kvinna och förmodligen familj som fattas.

Många har kanske sett mig som en efterbliven loser under åren, men frånsett kvinnor är jag ingen misslyckad typ.
Känner inte att jag aldrig borde existerat, för jag vet att en livskamrat är vad som behövs för mig att finna mening och känna framtidshopp i livet igen.
Citera
2019-03-02, 21:12
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
Jag tror jag älskar dej.

Citera
2019-03-02, 21:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hencucken
Om det nu är utseendet som det är fel på så antar jag att du går till gymmet och tränar väldigt ofta och äter bra mat?

Gör du inte det så är du bara en patetiskt skit som tycker synd om sig själv.
Äter bra mat gör jag. Gymmar gör jag inte längre då det känns meningslöst. Förövrigt så har gym ingen betydelse på att hitta partner är min erfarenhet. Av de jag känner har fler partner som inte gymmar än som gör det för dom har inte tid till annat.
Citera
2019-03-02, 22:05
Medlem
Citat:
Jag är en sådan som längtar varenda veckodag till att det ska bli helg. Och när väl helgen har kommit så jag har sällan något att göra. Det kan bli att man åker till ett centrum och kanske köper någon god mat. Sällan något mer än så. Jag har i princip inga kompisar och en flickvän har jag aldrig haft och kommer aldrig kunna hitta då jag inte duger utseendemässigt för dom. Jag har blivit deprimerad som en zombie och går runt och pratar med mig själv hela dagarna, kollegorna på jobbet måste tro jag har blivit knäpp.

Jag har försökt leta tjej aktivt i tio år men inte kommit någonstans. Män som är socialfall, alkoholister, kan inte svenska, pundare och vad vet allt lyckas men inte jag.

De flesta dagar när jag går och lägger mig hoppas jag att jag inte ska vakna upp igen. Jag har ingen lust att gå till jobbet, jag tröstäter och jag kan ligga i soffan och titta upp i taket i timmar.

Vad fan ska jag göra med mitt liv? Varför ska en sån som jag födas för?

Börja kolla på fotboll. Det kommer förändra allting.

Betala avgiften på någon sportkanal och välj ett valfritt lag i någon stor liga. Kolla ALLA matcher.

När du får möjlighet tar du flyget och kollar live. Hänger med andra supportrar på pub före och efter match.

Bara gör det.
Citera
2019-03-02, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getskill
Är detta ett bra tips? Jag är helt seriös och inte sarkastisk.

Ja, det är ett bra tips. Det har hjälp mig och många fler. Idag har jag familj och flera barn. Men utan fotbollen hade jag nog förblivit ensam.

Träffade min fru på Old Trafford (känd fotbollsarena i Manchester som även går under namnet ”theatre of dreams”)

Men låt fotbollen och gemenskapen vara huvudmålet. Var inte för ansträngd och leta dig fördärvad om du nu söker kvinnlig livspartner. Då blir det bara skit av alltihop.
Citera
2019-03-02, 22:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av slashasch
Men hallå, skaffa en hobby ☺ jag har iaf träffat en kille genom ett intresse. Om inte annat så får du ju något att syssla med och även, förhoppningsvis, vänner. Något måste du väl vara intresserad av?
Om det så är sport, tvspel, brädspel, softairgun, krukväxter eller bilar så borde du väl vara intresserad av något? ☺
Jag har hobbys. Tyvärr verkar inget fungera för mig.

Citat:
Ursprungligen postat av DrSilverdufva
Börja kolla på fotboll. Det kommer förändra allting.

Betala avgiften på någon sportkanal och välj ett valfritt lag i någon stor liga. Kolla ALLA matcher.

När du får möjlighet tar du flyget och kollar live. Hänger med andra supportrar på pub före och efter match.

Bara gör det.
Jag tittar redan på sport. Men jag träffar ingen kvinna av det.
Citera
2019-03-02, 22:38
Medlem
Citat:
Jag har hobbys. Tyvärr verkar inget fungera för mig.

Jag tittar redan på sport. Men jag träffar ingen kvinna av det.

Börja åk på sportresor. Slappna av och snacka med andra supportrar. Funkade bra för mig.
Citera
2019-03-02, 22:39
Medlem
Citat:
Men herregud

Ni är så jävla törstiga så man vet fan knappt var man ska ta vägen, skärp till dig för fan hahaha!!!!

Japp, när man börjar ragga töser på Flashback som jag gjorde där bör man nästan tagga ner en aning.
Citera
2019-03-02, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrSilverdufva
Ja, det är ett bra tips. Det har hjälp mig och många fler. Idag har jag familj och flera barn. Men utan fotbollen hade jag nog förblivit ensam.

Träffade min fru på Old Trafford (känd fotbollsarena i Manchester som även går under namnet ”theatre of dreams”)

Men låt fotbollen och gemenskapen vara huvudmålet. Var inte för ansträngd och leta dig fördärvad om du nu söker kvinnlig livspartner. Då blir det bara skit av alltihop.

Låter smart, har nämligen en vän som flyttade till en helt ny stad och kände ingen, 35 år gammal, men genom sitt fotbollsintresse skaffade han snart en stor umgängeskrets med massa snubbar som hejade på samma lag, sen träffade han en brud där också och gifte sig nyligen.
Citera
2019-03-02, 22:50
Medlem
Citat:
Låter smart, har nämligen en vän som flyttade till en helt ny stad och kände ingen, 35 år gammal, men genom sitt fotbollsintresse skaffade han snart en stor umgängeskrets med massa snubbar som hejade på samma lag, sen träffade han en brud där också och gifte sig nyligen.

Klok kompis. Dessutom har han förmodligen haft roligt med snubbarna han lärt känna under tiden. Skadar ju inte när det går bra för ens lag heller. Efter att ha följt sitt lag ett par år blir glädjen känslorna och längtan efter match ruskigt genuin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in