Citat:
Ursprungligen postat av
Jeropatra
Jag är en sådan som längtar varenda veckodag till att det ska bli helg. Och när väl helgen har kommit så jag har sällan något att göra. Det kan bli att man åker till ett centrum och kanske köper någon god mat. Sällan något mer än så. Jag har i princip inga kompisar och en flickvän har jag aldrig haft och kommer aldrig kunna hitta då jag inte duger utseendemässigt för dom. Jag har blivit deprimerad som en zombie och går runt och pratar med mig själv hela dagarna, kollegorna på jobbet måste tro jag har blivit knäpp.
Jag har försökt leta tjej aktivt i tio år men inte kommit någonstans. Män som är socialfall, alkoholister, kan inte svenska, pundare och vad vet allt lyckas men inte jag.
De flesta dagar när jag går och lägger mig hoppas jag att jag inte ska vakna upp igen. Jag har ingen lust att gå till jobbet, jag tröstäter och jag kan ligga i soffan och titta upp i taket i timmar.
Vad fan ska jag göra med mitt liv? Varför ska en sån som jag födas för?
Börja på gymmet, dels kommer du att må bättre både fysiskt och psykiskt och dels kommer du att lära känna människor.
Många gånger lär man känna en partner genom andra vänner så du får nog börja där.
Finns många andra föreningar också att gå med i och det brukar vara buggkurs på söndagar.
Kan lova dej att den som kan dansa blir populär oavsett utseende.
När man är så mycket ensam som du är så drar det ner humöret och då är det svårare att träffa någon.
Det finns kryssningar för singlar också.
Med dans.