2019-03-02, 18:45
Medlem
Man ska vara medveten om att den maktelit som styr i vårt samhälle, har verktyg att kontrollera opinionen i samhället.

Det finns olika psykologiska fenomen för detta.

Bandwagoneffekt är fenomenet att människor tenderar att anta åsikter som de tror att majoriteten av omgivningen har.

Egentligen är inte kvinnor ansvariga för hur dom röstar eftersom dom av naturen följer majoriteten.

Om tillräckligt många män så hon börjar märka att i sin vardag, att folk omkring henne är emot säg invandringen. Så kommer hon också att bli det.

Men då all media kontrollerar debatten och även försöker tysta all form av kritik som främlingsfientlig, så gör man allt för att undvika detta. Man lagför medborgare, jagar dom i tv program, kallar föräldrar som nattvandrar för främlingsfientliga, tar avstånd ifrån SD i opartiska SVT i slutdebatten.

För om vinden blåser över mittlinjen, då kommer alla bandwagonväljare byta sida nästan samtidigt.

Det är man livrädda för, och det är vad man menar när man talar om högervindar.
Senast redigerad av Naturesprophet 2019-03-02 kl. 18:49.
Citera
2019-03-02, 18:47
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Otryggheten för europeiska kvinnor är större än någonsin i modern tid. Du har ju själv sagt att europas invandringspolitik är katastrofal?

Till skillnad från mininkuken WordWarrior tycker jag dock inte att kvinnor förtjänar att våldtas. Tvärtom. Svenska män i Soldiers of Odin ställde upp vintern 2016 för att jaga bort importerat pack som trakasserade tjejer vid Stockholms central.

Den är katastrofal. På många olika sätt. Inte bara ur kvinnors trygghetsperspektiv utan för hela samhällets utveckling. Skolor, sjukvård, kriminalitet överlag. Givetvis våldtäkter också.
Jag bara tror inte att undergången är så nära som WW tror. Framförallt tror jag inte att svenska kvinnor hade blivit lämnade åt sitt öde av sina män. Och det var ju den poängen han ville få fram först och främst, att just kvinnor skulle få ett helvete och övergeees.
Jag har lite större tilllit än så till svenska män.
Däremot hade det varit väldigt bra om välfärdens bidrag drogs in.
Ska tillägga att jag bor i ett väldigt lugnt område med i princip bara svenskar. Högutbildade människor.
Så exemplet med hundens promenader var kanske inte helt rättvisande.

Och alltså visst påverkar det var man rör sig. Skulle ju aldrig gå ensam mitt i natten någonstans avsides. Så har jag alltid levt så tänker inte ens på det som en begränsning. Jag har aldrig haft upplevelse av att man kan gå tryggt var som helst. Har du som man haft det?

Tillägg: det där du skrev om gruppen som patrullerat. Googlade snabbt och som vanligt får man upp massa vänsterpropaganda.
Jag står bakom såna initiativ iallafall. Tycker det är modigt av de män som faktiskt visar aktion. Jag hade önskat att fler svenska män var beredda att försvara sin befolkning och sitt land.
Senast redigerad av Moment22x22 2019-03-02 kl. 19:05.
Citera
2019-03-02, 19:31
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getskill
Du BÖR vara rädd, kvinnohatet ökar LAVINARTAT bland just vita män och detta av en jävla anledning, vita kvinnor behandlar vita män så jävla fruktansvärt nu för tiden att det är fan inte konstigt att män helt sonika skiter fullständigt i er snart.

Män på 50-talet, min morfar, hade gått genom eld och vatten för att försvara sin kvinna, eller valfri kvinna på gatan för den delen. Sedan började ni GÅSAR gorma om "Feminism" och "onda vita män" och se vart det lett er, dagens unga män är inte som min morfar ska jag säga dig, en stor del av dom har ett förakt för kvinnor som växer sig starkare för varje dag, snart blir ni kvinnor lämnade till ert öde med muslimer och negrer som ni gjort allt för att massimportera det senaste decenniet.

Det brukade finnas ett samhällskontrakt mellan män och kvinnor. Män beskyddar er och ger er ett bra boende där det finns trygghet för era barn, kvinnor bidrar med sex, kärlek och familjebildning. Ni har brutit det nu, istället blir fler och fler av er sönderknullade dekadenta vidriga jävlar som vurmar om feminism och manshat så ni får FAN skylla er själva när vita män börjar lessna, lycka till med somalierna, jag är säker på att ni blir lyckliga

Så du skulle inte försvara Moment22 som har rätt vettiga åsikter angående invandringskaoset?
Citera
2019-03-02, 19:41
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturesprophet
Nej, jag har studerat den här typen av kvinnor i samtal, irl ska sägas och grävt i deras psyken.

Det är en medfödd empatisk egenskap som gör att dom vurmar för invandringen.

Så det är därför vi har sett så många sexuella förhållanden mellan kvinnlig personal och intagna på HVB-hem och bland SFI-batikhäxor? Är det därför de mest fertila unga kvinnorna skriker högst för att få hit packet?

Du har fel.
Citera
2019-03-02, 19:43
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Så du skulle inte försvara Moment22 som har rätt vettiga åsikter angående invandringskaoset?
Hen säger vad naiva män som du vill höra.
Citera
2019-03-02, 19:46
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Börjar undra om du lider av en lätt form av schizofreni...

Jag går ut varje kväll, efter 22 till och med. Ibland mitt i natten. För att rasta hunden. Och vad mer är att jag vet flera andra som går ut efter 20. Inte hört en enda rapport om någon av dem som råkat ut för något. Ibland på helgerna cyklar jag också genom stan ganska sent, och ser ingenting anmärkningsvärt. Ingen som blir våldtagen eller nedslagen. Faktum är att allting varit kolugnt de senaste 50 gångerna, och de 50 gångerna innan dess. Och då bor jag i en relativt stor stad.

Säger inte att det inte händer saker och ting, men du överdriver å det grövsta.

Jaså, säger du det?

Citat:
https://www.svd.se/varannan-kvinna-radd-for-att-ga-ut
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/var-femte-kvinna-vill-inte-ga-ut-pa-kvallen
http://www.smp.se/nyheter/manga-kvinnor-vagar-inte-ga-ut-pa-kvallen/
https://samnytt.se/oron-for-brottsligheten-okar-stor-andel-kvinnor-vagar-inte-ga-ut-pa-kvallen/
https://samnytt.se/orebro-otryggast-i-sverige-halften-av-alla-kvinnor-vagar-inte-ga-ut/
https://www.aftonbladet.se/relationer/a/XwMgPm/vi-vagar-inte-ga-ut

Du avslöjar dig alltid med att gå i försvar när jag angriper feminismen. Du kanske lurar andra fröken, men inte mig. Jag vet precis var du står.

https://www.vlt.se/artikel/ledare/karin-pihl-den-kraftiga-okningen-av-sexualbrott-ar-en-skandal
Senast redigerad av WordWarrior 2019-03-02 kl. 19:49.
Citera
2019-03-02, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Så det är därför vi har sett så många sexuella förhållanden mellan kvinnlig personal och intagna på HVB-hem och bland SFI-batikhäxor? Är det därför de mest fertila unga kvinnorna skriker högst för att få hit packet?

Du har fel.

Om jag hade haft fel, vilket jag inte har.

Så skulle jag ha upptäckt baktankar som ledde till det du anser när jag samtala med dom här personerna.

Men det var tydligt att det var instinktsbaserade empatiska personlighetsdrag.
Senast redigerad av Naturesprophet 2019-03-02 kl. 19:50.
Citera
2019-03-02, 19:51
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Om jag hade haft fel, vilket jag inte har.

Så skulle jag ha upptäckt baktankar som ledde till det du anser när jag samtala med dom här personerna.

Men det var tydligt att det var instinktsbaserade empatiska personlighetsdrag.

Mina exempel är från verkligheten, du ägnar dig åt anekdotisk bevisföring.
Citera
2019-03-02, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Mina exempel är från verkligheten, du ägnar dig åt anekdotisk bevisföring.

Att en kvinna har sex med en invandrare betyder inte att kvinnor som överlag är för invandring, alla har sex med invandrare.
Citera
2019-03-02, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getskill
Du förstår inte Naturesprophet.

Det handlar inte om kvinnans empatiska personlighetsdrag, kvinnans empati är en myt och existerar bara mot barn och djur, INTE för män.

Att det är pga "Empatiska grunder" är enbart en rationalisering, kvinnorna själva är inte ens medvetna om det, OM kvinnor nu var så empatiska så skulle de stå i kö utanför bittra flashbackares dörrar som är oskulder, men det gör dom inte.

Det handlar om inget annat än sexuella strategier och att skapa mer konkurrens för landets män, vilket ökar sannolikheten för att få den bästa avkomman.

Du är naiv, mycket naiv.

Kvinnors empatiska personlighetsdrag är utvecklat för att ta hand om svaga i gruppen. Det innefattar även äldre, sjuka, barn.

Invandringen är i media framställd som en sådan här grupp för kvinnors psyken.

Ensamkommande flytkingbarn, etc. Dom är framställda som offer för krig, som tvingats behöva fly.

Allt detta väcker kvinnors empati.

Jag är allt annat än naiv, tro mig.
Citera
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Att en kvinna har sex med en invandrare betyder inte att kvinnor som överlag är för invandring, alla har sex med invandrare.

Nej, men deras instinkt vill öka konkurrensen på den sexuella spelplanen, och därigenom försöka höja värdet på sitt kön. Det gäller i synnerhet sexuellt oattraktiva kvinnor.
Citera
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Kvinnors empatiska personlighetsdrag är utvecklat för att ta hand om svaga i gruppen. Det innefattar även äldre, sjuka, barn.

Invandringen är i media framställd som en sådan här grupp för kvinnors psyken.

Ensamkommande flytkingbarn, etc. Dom är framställda som offer för krig, som tvingats behöva fly.

Allt detta väcker kvinnors empati.

Jag är allt annat än naiv, tro mig.

Du vet inte ett dugg om verkligheten. Varför är det bara unga män som kommer hit? Var är kvinnors empati för de unga utländska kvinnorna?
Senast redigerad av WordWarrior 2019-03-02 kl. 20:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in