Citat:
Ursprungligen postat av
JohanSverkersson
Otryggheten för europeiska kvinnor är större än någonsin i modern tid. Du har ju själv sagt att europas invandringspolitik är katastrofal?
Till skillnad från mininkuken WordWarrior tycker jag dock inte att kvinnor förtjänar att våldtas. Tvärtom. Svenska män i Soldiers of Odin ställde upp vintern 2016 för att jaga bort importerat pack som trakasserade tjejer vid Stockholms central.
Den är katastrofal. På många olika sätt. Inte bara ur kvinnors trygghetsperspektiv utan för hela samhällets utveckling. Skolor, sjukvård, kriminalitet överlag. Givetvis våldtäkter också.
Jag bara tror inte att undergången är så nära som WW tror. Framförallt tror jag inte att svenska kvinnor hade blivit lämnade åt sitt öde av sina män. Och det var ju den poängen han ville få fram först och främst, att just kvinnor skulle få ett helvete och övergeees.
Jag har lite större tilllit än så till svenska män.
Däremot hade det varit väldigt bra om välfärdens bidrag drogs in.
Ska tillägga att jag bor i ett väldigt lugnt område med i princip bara svenskar. Högutbildade människor.
Så exemplet med hundens promenader var kanske inte helt rättvisande.
Och alltså visst påverkar det var man rör sig. Skulle ju aldrig gå ensam mitt i natten någonstans avsides. Så har jag alltid levt så tänker inte ens på det som en begränsning. Jag har aldrig haft upplevelse av att man kan gå tryggt var som helst. Har du som man haft det?
Tillägg: det där du skrev om gruppen som patrullerat. Googlade snabbt och som vanligt får man upp massa vänsterpropaganda.
Jag står bakom såna initiativ iallafall. Tycker det är modigt av de män som faktiskt visar aktion. Jag hade önskat att fler svenska män var beredda att försvara sin befolkning och sitt land.