Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Feministerna börjar inse att spelet är förlorat. Nu är de livrädda för vad som ska bli resultatet av deras egen ideologi och agenda. Verkligheten gör sig påmind allt mer högljutt, och går inte längre att bortse ifrån. De valde att hoppa på masspsykosen, eftersom de trodde det skulle göra dem till privilegierade prinsessor som får sola sig i rampljuset. Nu vågar de inte ens gå ut efter klockan åtta på kvällen utan manligt sällskap!
Nu har damage control och kappvänderi börjat i stor skala hos hönsen. Man börjar sent om sider begripa vad som håller på att hända. Och det är katastrofalt för kvinnor och flickor. Kanske får ni äntligen uppleva att verkligen bli de där offren som ni utmålat er själva att vara? Patetiskt och löjeväckande att se. Vi pålästa har varnat för det här i decennier!
Nå tjejer, ni fick löpa linan ut. Testa vingarna så att säga. Hur gick det tycker ni? Nu ska mäns skattepengar även användas för att försörja hemvändande IS-terrorister, och ännu fler våldtäktsmän. Varenda jävla mentalt sund spärr har släppt. Ni rusar som ett godståg mot avgrunden... Ha så kul där nere!
Svenska kvinnor kommer att gå under tillsammans med välfärdsstaten, inser ni det?
Börjar undra om du lider av en lätt form av schizofreni...
Jag går ut varje kväll, efter 22 till och med. Ibland mitt i natten. För att rasta hunden. Och vad mer är att jag vet flera andra som går ut efter 20. Inte hört en enda rapport om någon av dem som råkat ut för något. Ibland på helgerna cyklar jag också genom stan ganska sent, och ser ingenting anmärkningsvärt. Ingen som blir våldtagen eller nedslagen. Faktum är att allting varit kolugnt de senaste 50 gångerna, och de 50 gångerna innan dess. Och då bor jag i en relativt stor stad.
Säger inte att det inte händer saker och ting, men du överdriver å det grövsta.