2019-03-02, 12:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Vilka attacker pratar du om?

Ts skriver att vänsterfolket börjar ångra sig; jag menar att han har helt fel.

Ok, kanske jag övertolkade dig. My bad.

Men vad menar du med att det enda du är rädd för är "högervindarna som blåser"?
Citera
2019-03-02, 12:09
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Ok, kanske jag övertolkade dig. My bad.

Men vad menar du med att det enda du är rädd för är "högervindarna som blåser"?

Att starka högervindar blåser i större delen av Europa och USA (med Trumpen) är ju ett faktum.
Populistiska högerpartier blir allt starkare och även här i Sverige har SD lyckats med att ändra debattklimatet till deras fördel.
Det är sånt som vi "vänstermänniskor" är rädda för.

Samtidigt som SD-folk pratar om att det är bäst att flytta till östeuropa så pratar vi om att det enda rätta vore att flytta till Kanada.
Citera
2019-03-02, 12:11
Avslutad
Citat:
Att starka högervindar blåser i större delen av Europa och USA (med Trumpen) är ju ett faktum.
Populistiska högerpartier blir allt starkare och även här i Sverige har SD lyckats med att ändra debattklimatet till deras fördel.

Samtidigt som SD-folk pratar om att det är bäst att flytta till östeuropa så pratar vi om att det enda rätta vore att flytta till Kanada.

Ok. Ett inlägg utan affekt och ärlig deklaration. Klart och koncist. I like it.
Citera
2019-03-02, 12:15
Medlem
Willy-45s avatar
Citat:

Flytta till Kanada?
Inte nöjda med tillståndet i nationen?
"Importera MENA - och du får MENA." (90% med s+v i Rosengård 2018)
Vänsterfolk är som skarvar. När de fullständigt skitit ner en ö, då fortsätter de till nästa..
Vad har ni f ö emot Kanada? Förtstöra det landet också?
Citera
2019-03-02, 12:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Willy-45
Flytta till Kanada?
Vänsterfolk är som skarvar. När de fullständigt skitit ner en ö, då fortsätter de till nästa..

vad sulskådaren menar är att Kanada är en hemvist.
Citera
2019-03-02, 13:09
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior

Kvinnor kan bara gilla och åtrå män de ser upp till.
Ett fåtal. Ni andra är körda

Nej, felet är systematiskt. Det kallas feminism. Radikal feminism. Några undantag räddar inte ett land. Tyvärr.
Passivitet är också medgivande.

Märk väl: de mest fertila kvinnorna vill ha mansförtryck och massinvandring.
Hälften av alla unga kvinnor röstar vänster och marxism.
Så sliter man en nation i stycken..

Frågeställningen är kanske ny för många män som levt sina liv med ögon och öron stängda men diskussionen och avståndstagandet från dessa irrationella kvinnor har funnits mycket länge inte bara i Sverige.

Här en rejäl sågning av den naiva och förlorade kvinnosjälen som lever i en sagovärld av fåfänga, tom. beredd att naivt dö för en anledning någonstans. (I Svenskt perspektiv att låta sitt eget land dö för en naiv anledning)
Texten är dräpande om ni förstår det Engelska språket väl.

https://www.youtube.com/watch?v=K89YBJApGLo
Senast redigerad av RobbanUC 2019-03-02 kl. 13:11.
Citera
2019-03-02, 17:55
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Feministerna börjar inse att spelet är förlorat. Nu är de livrädda för vad som ska bli resultatet av deras egen ideologi och agenda. Verkligheten gör sig påmind allt mer högljutt, och går inte längre att bortse ifrån. De valde att hoppa på masspsykosen, eftersom de trodde det skulle göra dem till privilegierade prinsessor som får sola sig i rampljuset. Nu vågar de inte ens gå ut efter klockan åtta på kvällen utan manligt sällskap!

Nu har damage control och kappvänderi börjat i stor skala hos hönsen. Man börjar sent om sider begripa vad som håller på att hända. Och det är katastrofalt för kvinnor och flickor. Kanske får ni äntligen uppleva att verkligen bli de där offren som ni utmålat er själva att vara? Patetiskt och löjeväckande att se. Vi pålästa har varnat för det här i decennier!

Nå tjejer, ni fick löpa linan ut. Testa vingarna så att säga. Hur gick det tycker ni? Nu ska mäns skattepengar även användas för att försörja hemvändande IS-terrorister, och ännu fler våldtäktsmän. Varenda jävla mentalt sund spärr har släppt. Ni rusar som ett godståg mot avgrunden... Ha så kul där nere!

Svenska kvinnor kommer att gå under tillsammans med välfärdsstaten, inser ni det?

Börjar undra om du lider av en lätt form av schizofreni...

Jag går ut varje kväll, efter 22 till och med. Ibland mitt i natten. För att rasta hunden. Och vad mer är att jag vet flera andra som går ut efter 20. Inte hört en enda rapport om någon av dem som råkat ut för något. Ibland på helgerna cyklar jag också genom stan ganska sent, och ser ingenting anmärkningsvärt. Ingen som blir våldtagen eller nedslagen. Faktum är att allting varit kolugnt de senaste 50 gångerna, och de 50 gångerna innan dess. Och då bor jag i en relativt stor stad.

Säger inte att det inte händer saker och ting, men du överdriver å det grövsta.
Citera
2019-03-02, 18:11
Medlem
Citat:
Du har alldeles för höga tankar om svenska kvinnor. Det är egoismen och egennyttan som styr till cirka 100 %. Visst är det sexuellt. Det har vi fått många, många belägg för.

Det var någon här på Flashback som liknade kvinnors massinvandringsvurm med en liten flicka som tjatade och tjatade på sin pappa för att få en söt och liten gullig hundvalp. "Åhh, pappa, den är ju sååå gullig, snälla, snälla", sa flickan och grät och stampade med fötterna i marken.

Till slut gav pappa med sig och flickan fick som hon ville. Efter en tid visade det sig att hunden var folkilsken, och hade en skruv lös. Den skällde och morrade åt familjemedlemmarna, trots att den fick äta god mat varje dag. En dag hoppade hunden upp och bet flickan i ansiktet. "Pappa, ta bort den härifrån" skrek hon, "jag vill inte se den mer, jag hatar den"!

Den svenska kvinnan är den lilla bortskämda flickan, och pappan är den svenske mannen. Problemet är att vi aldrig kommer att bli av med hundskrället...

Nej, jag har studerat den här typen av kvinnor i samtal, irl ska sägas och grävt i deras psyken.

Det är en medfödd empatisk egenskap som gör att dom vurmar för invandringen.
Citera
2019-03-02, 18:24
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22

Jag går ut varje kväll, efter 22 till och med. Ibland mitt i natten. För att rasta hunden. Och vad mer är att jag vet flera andra som går ut efter 20. Inte hört en enda rapport om någon av dem som råkat ut för något. Ibland på helgerna cyklar jag också genom stan ganska sent, och ser ingenting anmärkningsvärt. Ingen som blir våldtagen eller nedslagen. Faktum är att allting varit kolugnt de senaste 50 gångerna, och de 50 gångerna innan dess. Och då bor jag i en relativt stor stad.

Jag bor ca 10 min gångavstånd från "Sveriges farligaste plats" enligt polisen och brottsstatistiken.
Jag går genom den platsen minst en kväll i veckan; och det är knappast som att gå genom Bronx precis.
Det här med att Sverige har blivit osäkert är grovt överdrivet.
Citera
2019-03-02, 18:27
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22

Otryggheten för europeiska kvinnor är större än någonsin i modern tid. Du har ju själv sagt att europas invandringspolitik är katastrofal?

Till skillnad från mininkuken WordWarrior tycker jag dock inte att kvinnor förtjänar att våldtas. Tvärtom. Svenska män i Soldiers of Odin ställde upp vintern 2016 för att jaga bort importerat pack som trakasserade tjejer vid Stockholms central.
Citera
2019-03-02, 18:28
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willy-45
Flytta till Kanada?

Vad dom menar är att Kanadas premiärminister cucken Trudeau är en feminist och mangina. Progressiva i USA sa att de också skulle fly till Kanada när Trump blev president (vilket dom inte gjorde).
Citera
2019-03-02, 18:33
Medlem
Citat:

Du tror inte att det är verkligheten som förändrats och därav den politiska förskjutningen?

Ja ni är ju rädda för det. Resten av folket är rädda för en tappad välfärd, en sönderfallen samhällsinstitution, kriminalitet och vad mångkulturen faktiskt innebär, dvs inte kebab eller pizza.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in