Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Flertalet? Snälla lilla du, hur många tror du att flertalet är? Till antal sett. Och så tänker du på alla kvinnor som finns i Sverige...och sedan gör du en rimlighetsbedömning.
Ja en solklar majoritet har röstat på partier som förespråkar massinvandring av våldtäktsbenägna män. Kvinnor brukar speciellt ömma för ensamkommande barn som i regel är vuxna män med snedvriden kvinnosyn.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Jag ogillar att citera andras inlägg på det viset, som nåt jäkla skvallrande trådar och konversationer emellan. Du kan själv läsa inlägget, finns även under mina citerade inlägg. Tråden är Kvinnopakten-mot män och deras nätverk.
Och jag testade, men det gick det inte att citera till en annan tråd, iallafall inte på samma sätt som man citerar flera inlägg annars.
Jaha du ogillar att citera det andra skrivit och föredrar att komma med egna tolkningar om vad de skrivit och påstå att de sagt detta. Genom att göra detta mixar du vad personen faktiskt sagt och hur du själv tolkar det och tillskriver personen allt detta. Mer hederligt är att ge ett korrekt citat så att det framgår vad personen sagt och vad som är dina tolkningar. Ibland överensstämmer detta ganska väl och ibland är det helt olika men då kan läsarna själva avgöra.
Och jo det går att citera från andra trådar.