Citat:
Ursprungligen postat av
benis
Beställt DMT fribas men vad jag förstår skall det vara svårt att röka, är inte intresserad av att blanda med cannabis eller tobak.
Det ska du absolut inte göra, för det är istortsett omöjligt. För att blanda med tobak eller cannabis behöver du changa.
Citat:
Ursprungligen postat av
benis
Skall även vara svårt att vapa
Nej. Det är så man gör

Mycket effektivare än det du länkade.
Sök på "Basil Bush Smoke Bubble" och se om du hittar nåt liknande i nån butik där du bor, annars smoketower. Och en stormtändare. Annars kommer det ta en evighet innan det börjar förångas.
Om du vill bygga en egen:
http://knarkkorven.magiskamolekyler.org/bongoland/lampan.html (se då till att ha glas som inte spricker av höga temperaturer)
Men läs på ordentligt, skynda inte. Det kan bli ett av ditt livs största upplevelser. På ett bra sätt om du gör det rätt.
Citat:
Ursprungligen postat av
dum
Skulle avråda från att comboa med lsd om du inte prövat innan.
Samma råd här. Men min första gång var på fyra lappar bra lsd. Bästa jag gjort i hela mitt liv. Livsförändrande. Men det gjorde att dmt-reaktionen blev fördröjd. Jag trodde att ingenting skulle hända. Och vips, "dong" som en kyrkklocka och sen var jag i hyperspace.
Det tog några månader bara att smälta en del av det jag var med om där.
Ett annat bra råd, ha nån där som tittar till en. Man vill gärna ha någon att prata med efteråt.