2019-02-28, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Har inte Anoto producerat 70'000 pennor i månaden i nu snart 1 år? Har man lyckats ge bort 210 av 840'000 pennor?

Frugan har en del blommor som ser vissna ut, jag kan köpa 10st pennor för 2kr styck och använda som blomsterstöttor så har intäkterna ökat med flera 10000%.

20 000 pennor/månad har jag för mig att det var men om man inte gett bort dom gratis så måste deras lager vara sprängfyllda nu
Citera
2019-02-28, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Jag börjar; "Make lots of money"- Wons mål för 2018, i intervju med Redeye

"Aktien är fel prissatt, 12sek är billigt" -Intervju i Dagens Industri 2017
Citera
2019-02-28, 17:19
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
-8 msek så ingen katastrof tycker jag. Nedskrivna får man räkna med.
Trata väntas leverera med start i Q1 och Cevahir som jag trodde omförhandlas.
Bara att jobba vidare då Wonkan👍😁

Av ren nyfikenhet, vad skulle vara en katastrof enligt dig? -20% är ju ganska illa även om man säkert får en liten uppstuds imorrn.
Citera
2019-02-28, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bibendum8877
Ja fast ändå så verkar det som om leveransen ska delas upp på flera tillfällen, det står att "leverans väntas påbörjas Q1 2019"
Nyckelordet för Anoto är "väntas" det är alltså inte riktigt säkert men man förväntar sig leverans....
Detta är nyckeln. Hur man skriver så att det precis ligger på gränsen. När det gäller cevahir har man dock gjort bort sig. Där sa man att det var en order. Vilket det aldrig var.
Citera
2019-02-28, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ellabellak
Detta är nyckeln. Hur man skriver så att det precis ligger på gränsen. När det gäller cevahir har man dock gjort bort sig. Där sa man att det var en order. Vilket det aldrig var.
Någon/några skribenter på Placeraforum har skickat in anmälan till FI ang. Cevahirordern
Citera
2019-02-28, 17:50
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Av ren nyfikenhet, vad skulle vara en katastrof enligt dig? -20% är ju ganska illa även om man säkert får en liten uppstuds imorrn.

Ingenting faktiskt,skulle aldrig lägga hela mitt liv i en aktie och har tagit en beräknad risk vilket många kortsiktiga inte gjort och därför gråter patetiskt ut sin ångest på diverse forum.
Men vi får se hur de lyckas med Dot Pattern,finns en hel del på gång som kan vara bra.
Nu tar jag semester iaf och väntar in lite nyheter igen från C.AI,SANA och ADNA framöver.
Citera
2019-02-28, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Ingenting faktiskt,skulle aldrig lägga hela mitt liv i en aktie och har tagit en beräknad risk vilket många kortsiktiga inte gjort och därför gråter patetiskt ut sin ångest på diverse forum.
Men vi får se hur de lyckas med Dot Pattern,finns en hel del på gång som kan vara bra.
Nu tar jag semester iaf och väntar in lite nyheter igen från C.AI,SANA och ADNA framöver.
Det verkar ju finnas noll intresse för Anotos produkter. Det säljs ingenting.
Citera
2019-02-28, 18:26
Medlem
Omaskeradmasks avatar
22,27% ner idag! En nätt liten sättning! De kanske gör en Swedbank och fortsätter rasa dagen efter det första raset?
Citera
2019-02-28, 18:29
Medlem
Cevahirordern var ingen order. Inga pengar. Trata har beställt 210 pennor, check. NE har gjorts för att massproducera, var är den produktionen och varför gjorde man det? Won verkar mest chansa hit och dit, tröttna fort och sedan itta på ett nytt projekt. Några inkomster att tala om 2019 lär det inte bli. NE lagom till mars slut? Eb undran är ju hur Won trott att Anoto ska sälja sina produkter utan ett säljteam.
Citera
2019-02-28, 18:53
Medlem
NickeNicknames avatar
Jag har varnat i 1 år för detta bolag och Alien fortsätter överraska
,men ok nästan 90% ner på 3 år och Hen tycker det är fortsatt ok
Fråga till Alien ,När skulle du ge upp detta bolag när den står i 1 kr eller aldrig ?
Du måste väl för fan inse att du har haft sketafel i 2 år nu ?
Eller nej Hen kommer aldrig inse
Citera
2019-02-28, 19:06
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Det verkar ju finnas noll intresse för Anotos produkter. Det säljs ingenting.

Så kan det vara👍
Citera
2019-02-28, 19:07
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickeNickname
Jag har varnat i 1 år för detta bolag och Alien fortsätter överraska
,men ok nästan 90% ner på 3 år och Hen tycker det är fortsatt ok
Fråga till Alien ,När skulle du ge upp detta bolag när den står i 1 kr eller aldrig ?
Du måste väl för fan inse att du har haft sketafel i 2 år nu ?
Eller nej Hen kommer aldrig inse

Vi får se, matchen är liksom inte över än😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in