Citat:
Ursprungligen postat av
totalattack
KAIT och Anoto är idag två skilda bolag. Det går utmärkt att låta Anoto gå i KK och se KAIT leva vidare. Så, vad för positivt i Anoto, som svenska aktieägare är investerade i? Ny pilotstudie? Ny personal? Order?
If u say so, fortfarande så kommer vi äga KAIT😘
Positivt? Ja allt är relativt men för mig personligen som äger så ja, lite positivt är det med piloterna KAIT kör nu👍
Sen hur KAIT ska lyckas med offline utbildning utan Anotos teknik förstår jag inte hur det ska gå till.
Skilda och skilda, KAIT är dotterbolag till Anoto