Vid minus el utebliven Cevahir tror jag knappast på nån större rörelser i kursen iaf.
Så blir nog inte så spännande,känns rätt inprisat redan med dessa bottennivåer.
Du verkar ha prisat in utebliven Cevahir men tror du verkligen att marknaden har det? Snart vet vi
NÄMEN. Är det vad som kallas för en katastrofrapport? Appar som inte funkar, Cevahirfuffens, avskrivningar, ingen försäljning. Men vänta bara, nästa kvartal så.
NÄMEN. Är det vad som kallas för en katastrofrapport? Appar som inte funkar, Cevahirfuffens, avskrivningar, ingen försäljning. Men vänta bara, nästa kvartal så.
Grejar Anoto en NE till eller är detta slutet? Mot 1 kr i rask fart, Won kan ju alltid göra en omvänd split till. Anoto går från katastrof till katastrof.
Perfekt för alienfin dock, REA!
Det är väl nu Won ska tilldelas extraoptioner, för extraordinära framgångar, killerappar och dylikt. Ha ha ha ha ha ingen vill ha med Anoto att göra.
Senast redigerad av lillskrot 2019-02-28 kl. 09:06.
-8 msek så ingen katastrof tycker jag. Nedskrivna får man räkna med.
Trata väntas leverera med start i Q1 och Cevahir som jag trodde omförhandlas.
Bara att jobba vidare då Wonkan👍😁
NE senast om ett kvartal. Inom 2 kvartal kommer ADNA och CAI vara nerlagt och Won kommer på en ny superduperplan, han ska börja tillverka rymdraketsbatterier. Marknaden är enorm! Optionsprogram på 80% av börsföretaget införs, Won är nämligen adopterad från Nordkorea och genetisk motståndare mot kapitalism och tillväxt.
-8 msek så ingen katastrof tycker jag. Nedskrivna får man räkna med.
Trata väntas leverera med start i Q1 och Cevahir som jag trodde omförhandlas.
Bara att jobba vidare då Wonkan👍😁