Citat:
Ursprungligen postat av
Perguitar
Klockren kommentar, som jag instämmer i till 100%! Tomas Pettersson, Lasse Anrell och Hasse Svens lider förutom sina tunga mentala handikapp som mytomani, Tourettes syndrom (förknippat med utbrott av fula ord och/eller socialt opassande kommentarer), paranoida vanföreställningar m m lider de ännu tyngre (om möjligt) av den kungliga svenska avundsjukan.
Jag har tittat på NRK's dokumentär "Therese Johaug - Chocken" igen, och jag är fylld av beundran hur hon kommit tillbaka efter misstagsdopingen, som IRL var en bagatellartad skitsak. Jag (stolt icke paranoid & avundsjuk svensk) är oerhört glad och tillfredsställd över att både Therese J och Martin Johnsrud Sundby kommit tillbaka efter allt oförtjänt skitkastande, grundlösa beskyllningar, hån och avundsjuka, rest sig på tio, och visat var skåpet skall stå. Grymt imponerande, och Therese kommer att gå till historien som världens alla tiders skiddrottning no: 1
Har snackar vi om att leva med skygglappar för ögonen!
Thetese är en fuskare som så många andra i denna sport, finns även svenskar givetvis, men de som tror att Therese är/var ren säger jag bara, vakna!
Hela händelseförloppet är ju löjligt, att världens bästa kvinnliga skidåkare skulle av misstag använda denna salva med stor varningstext på förpackningen är ju ett skämt. Däremot som sköld utifall hon skulle åka dit, svar ja.
Dessa idrottsmän törs ju inte äta en enda sak utan att de läst vad det innehåller.
Nej, fortsätt ni att leva i er fantasivärld, varför Therese gick fri är för att hon är en söt norska och att Norge styr allt inom skidorna, undra om du skulle ha försvarat en ryska på samma sätt utifall omständigheterna varit identiska, svar där nej.