Deras
live-sändning fungerar inte som den ska. Vissa tycks höra något men för mig fungerar det varken som inloggad eller utloggad. Ingen spelare syns förutom en hel rad av gamla avsnitt samt en
chatt längst ned där man tydligen behöver ett särskilt konto för att kunna skriva något. Är det kanske detta konto man måste skaffa för att kunna lyssna på direktsändningen? Annars antar jag att man måste ha en sprillans ny Apple-dator eller en toppmodern "smartphone" som folk nuförtiden skaffar sig trots att de knappt har råd med viktigare saker som mat och husrum.
Det är mycket som har blivit sämre med Motgift/Svegot. Inte bara innehållet i själva radion utan även hemsidans grundläggande funktioner. När man ska ladda ned ett program fungerar det inte längre att trycka på "Download" eftersom man då endast kommer till en liknande spelare i en ny flik. Man måste istället Ctrl-klicka på "Download" och sedan välja "Spara".
Citat:
Ursprungligen postat av
Gipsy-tears
Ja. Han sa att han konsumerade porr och onanerade dagligen. Det är fakta. Frugan var på jobbet och Daniel porrsurfade, drack öl, spelade dataspel. Vilken kvinna vill komma hem till sånt?
Om detta stämmer tänker jag sluta lyssna på Svegot så länge han finns kvar. Jag tvivlar dock på att han någonsin har varit så fullkomligt vedervärdig att han gjorde allt det där när han var gift.