Citat:
Ursprungligen postat av
Joe Blow
Jag har givetvis inte hört alla intervjuer och inte de du nämner. Vad jag menar hon var bra på var att få den intervjuade att prata och lägga fram sina synpunkter utan att avbryta och nödvändigtvis ifrågasätta och kritisera. Det är sällan någon klär i brunt läppstift men ibland kan jag ha överse med rövslickeri om den intervjuade eggas att prata mer och tydliggör sina åsikter.
För din egen skull bör du försöka släppa det där med bajs-Hanna. Du verkar besatt av detta fenomen.
Det handlar inte om Bajs-Hanna, det handlar om Conrad.
Är det någonting jag och övriga normala människor avskyr och förkastar så är det pedofili, barnporr och perversa könsbytare som via RFSL vill sprida sin dynga vidare till svenska småbarn.
Conrad lyckades med konststycket att hitta en person som är precis det värsta av alla världar, ta in den i podden, bli vän med och samarbeta med den.
Det handlar knappast om att jag är besatt av Bajs-Hanna som person (eller sak), utan om hur förjävligt det var att Conrad försvarade denna med full kraft när detta uppdagades. Taggarna utåt även mot folk som supportat honom under år i hans "resa" både ekonomiskt och på annat sätt.
En sjuk pedofilälskande barnporrsförkämpe var så enormt viktigt att han sprang och gömde sig under Ingrids kjol och lämnade Flashback för gott.
Även Conrad med sin...begränsade intellektuella förmåga insåg att det var svårt att vifta bort hyckleriet när man propagerar för ett sunt leverne utan ens masturbation...samtidigt som man umgås med en bajsätande pedofilälskare med penis och silikontuttar. En person som drivit sidan
pedofil.se. En person som tycker att barnporr skall vara helt lagligt.
Har du hört när Hanna är med i podden?
Den förklarar att hon är könsbytare med penis bla bla...och dessa två typer som under år och dagar spytt galla över allt som har med könsbyteri och genus att göra (med rätta) fogar direkt in sig i ledet och accepterar allt rakt ut.
Det kallar honom för henne och går helt med på att man kan ha kuk och bröst och byta kön bara man kallar det könsdysmorfi. Hanna som är "libertarian" har bytt kön på skattebetalarnas pengar, gått år i svindyr terapi och tagit dyr hormonbehandling, räkningen gick till skattebetalarna.
Efter år på bidrag och transformationen var komplett så utnytjade detta perversa as sin roll som transa direkt för att få fördelar i det PK-samhälle han raljerar emot.
Jobbade för RFSL och fick givetvis jobb (efter år på bidrag) i Stockholms innerstad som programmerare för han var så häftig och progressiv med sitt könsbytande.
Det går likosm inte att vifta bort Hanna-hycklandet genom att säga "
du verkar älska bajs själv" som 40-åriga Conrad sa till mig innan han försvann när det blev för pressat.
Jag tycker Ingrid är fullständigt värdelös på att intervjua folk då hon alltid skall in och bladdra själv om saker hon har noll koll på.
Visst, man behöver inte vara superkritisk i en intervju....men om någon i ett seriöst samtal påstår att Cannabis-olja är bättre än antibiotika mot en infektion får man för fan ifrågasätta?
Carlqvist hade även med Blueshifts grundare och höll med om precis alla galna konspirationsteorier.
När sedan Blueshift gick till attack på DFS med någon konspirationsgrej så blev hon vansinnig och attackerade dem direkt, kallade dem för foliehattar etc.
Innan gick det dock bra, när de skrev ihop konspirationer om vänstern eller att typ alla tjejer i Miss America egentligen är män haha...vilka hycklare.