Citat:
Ursprungligen postat av
Sepiritz
Off topic, skärp dig.
Du menar allt du klippt och klistrat från någon kreationistsite eftersom du inte har eget förstånd att producera argument?
Som jag började med att säga. LÄR DIG VAD BEVIS ÄR. Detta är pseudologik från början till slut.
Jag förstår att det är din enda tröst efter alla gånger du blivit sönderägd på detta forum. Tragiskt.
Kom tillbaks när du vilat upp dig igen så du kan klippa och klistra fler grundlösa flumpåståenden från andra människors ideologier.
Idiot

Jag har gett dig bevis men du med din ruttna hjärna förstår inte vad bevis är.
Jo jag kan sammanfatta allt för dig i en enda mening men fortfarande kommer du inte att förstå. Du går ju på bidrag för att klara dig, har säkert förmyndare och du ska prata om bevis och vetenskap, när jag har undervisat i metodologi, epistemologi och ontologi. Jag ser tydligt att du har noll koll på vetenskap och bevis och du kan INTE ha fullständiga gymnasiebetyg.
Här kommer sammanfattningen: Naturen beter sig rationellt och förutbestämt. För att bete sig så är en mind nödvändigt som planerar och ser till att det gör just det, nämligen beter sig rationellt.
Detta är ett perfekt sätt att uppehålla en idiot som du. Du har lagt 17 min på att besvara mina inkägg och producerat bara skit. haha 17 min. Jag hinner äta frukost, duscha, byta om och komma fram till jobbet på 17 min med t-banan och du har procerat endast skit. Du skickade ditt första inlägg 9.41, och ditt senaste 9.58. Nu ta en titt på hur lång tid jag lade på de inläggen som tog dig 17 min förmodligen längre eftersom ditt försra inälägg måste ha tagit några minuter att skriva. Idiot! Du kräver din egen grav, fyller den med eld och är stolt över det plus att du är beredd att förvalta din tid på det.

Var snäll och se hur lång tid det tog för mig att sända mina inlägg som du citerade. IDIOT! haha