Citat:
Ursprungligen postat av
Cajwar
Hon är gravid ja hon hade de för längesen men gravid är hon
Nej jag tror INTE på att T är gravid! Mycket konstigt att T i så fall kunde träna karate härom veckan som höggravid och där syntes ingen mage på det fotot förutom fett och det enda jag kan säga är att sluta med dina jävla lögner om T!
Kan också tillägga att en gång i tiden så tyckte jag att hon absolut skulle få igen barnen men se efter alla handlingar av en dåre så insåg jag att T absolut INTE skulle ha barnen boende hos sig. Aldrig någonsin mer! Det kan du hälsa T! Sedan så tycker jag synd om hennes mamma som går på alla lögner som T tutar i henne.
T är en mycket farlig människa är min bedömning!
Det är ju uppenbart att T inte är gravid. Gravida kvinnor kan inte ta av sig gravidmagen och träna karate för att sedan ta på sig den igen. Så än en gång serveras vi lögner av ljugerifabriken.
Jag tror också T är en mycket farlig människa. Att hon dessutom tränar karate är ingen bra kombo. Hon har ett borderlinebeteende och när hon är arg är jag helt säker på att hon blir skogstokig. Förvånar mig inte om hon är våldsam då.
TILL ALLA I TRÅDEN: Att antyda eller diskutera om någon har ett konto på Fladhback är 1.06. Likaså är det 1.06 att koppla ihop en person irl med ett konto på Flashback. Så lugna ner er lite.