2019-02-23, 21:09
Bannlyst
Jimmy är pappan
2019-02-23, 21:13
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drake123
Jimmy är pappan

Kriminell mamma, kriminell pappa. Bra start i livet.
2019-02-23, 21:16
Medlem
Citat:
Jimmy är pappan

Stackars unge. Ha en alkoholiserad 60årig gubbe som farsa. Och en kriminell pyroman till mamma
2019-02-23, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bolennart
Oj va märkligt för drake123 har ju sagt att Tessan inte har ett konto på Flashback och ÄNDÅ är hon inlggad enligt screenshoten på Facebook, gud så märkligt ju...

Verkligen märkligt Jag börjar nästan misstänka att den alltid så ärliga T inte har helt rent mjöl i sin påse
Känner mig förd bakom ljuset...
2019-02-23, 21:30
Medlem
En sak till jag funderar på Drake... T säger ju att hon inte vet vem du är och att det är någon som vill jävlas. Igår hatade du M och idag har du hjälpt henne till sjukhus, varför?
Vilken hjälte du är ändå som hjälper personer i nöd! Är M på intersiven nu då eller?
2019-02-23, 21:55
Medlem
Bolennarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tusen
En sak till jag funderar på Drake... T säger ju att hon inte vet vem du är och att det är någon som vill jävlas. Igår hatade du M och idag har du hjälpt henne till sjukhus, varför?
Vilken hjälte du är ändå som hjälper personer i nöd! Är M på intersiven nu då eller?

Kan inte alla bara APCENTERA att Tessan ör en omtänksam och ärlig person?
2019-02-23, 22:07
Medlem
Har T tagit screenshoten från Flashback själv?
2019-02-23, 22:33
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolennart
Ja enligt Facebook men det kan inte stämma för det syns ju tydligt att hon har ett konto där. Och det har ju faktiskt inte Tessan .

Det är faktiskt mycket underligt att T är inloggad på Flashback när hon har varit så tydlig med att hon absolut inte har ett konto här.
Jag anar ugglor i mossen..
2019-02-23, 22:59
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Terese ha ingen användare här

Joel Jimmy ha användare här

Ah, så de kanske delar inloggningen så att T kan vara inne på Flashback utan en egen användare?
Är kanske både JA, T och JLK i maskopi??
2019-02-24, 09:55
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cajwar
Hon är gravid ja hon hade de för längesen men gravid är hon

Nej jag tror INTE på att T är gravid! Mycket konstigt att T i så fall kunde träna karate härom veckan som höggravid och där syntes ingen mage på det fotot förutom fett och det enda jag kan säga är att sluta med dina jävla lögner om T!

Kan också tillägga att en gång i tiden så tyckte jag att hon absolut skulle få igen barnen men se efter alla handlingar av en dåre så insåg jag att T absolut INTE skulle ha barnen boende hos sig. Aldrig någonsin mer! Det kan du hälsa T! Sedan så tycker jag synd om hennes mamma som går på alla lögner som T tutar i henne.
T är en mycket farlig människa är min bedömning!

Det är ju uppenbart att T inte är gravid. Gravida kvinnor kan inte ta av sig gravidmagen och träna karate för att sedan ta på sig den igen. Så än en gång serveras vi lögner av ljugerifabriken.

Jag tror också T är en mycket farlig människa. Att hon dessutom tränar karate är ingen bra kombo. Hon har ett borderlinebeteende och när hon är arg är jag helt säker på att hon blir skogstokig. Förvånar mig inte om hon är våldsam då.

TILL ALLA I TRÅDEN: Att antyda eller diskutera om någon har ett konto på Fladhback är 1.06. Likaså är det 1.06 att koppla ihop en person irl med ett konto på Flashback. Så lugna ner er lite.
Senast redigerad av Mogna-Meloner 2019-02-24 kl. 10:00.
2019-02-24, 10:38
Medlem
Citat:
Jimmy är pappan
Malin säger att Terese ljuger om att hon är gravid. Det finns inget barn i magen och gravidbilden är stulen från ett annat konto på internet.

Vad säger du om det?

Edit: För allas skull vore det förstås det bästa om det INTE är något barn på väg.
Senast redigerad av byggare bob 2019-02-24 kl. 10:42.
2019-02-24, 14:34
Medlem
undercoverninjas avatar
Tessan har dementerat att hon är gravid på Facebook:
http://forumbilder.se/I4GIE/tessan-ej-gravid

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här