Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
En västerländsk nation behöver vita barn med högt IQ. Svenska kvinnor fixar inte sin enda viktiga uppgift. Barnafödande och mödraskap. Fullständigt värdelöst.
Svenskor älskar abort, mansförakt och krossade kärnfamiljer. När de gjorde det slutade de vara kvinnor.
Har du sett hur det ser ut i samhället? Varför vill man frivilligt sätta barn till en så jävla skev värld?
Jag tror att jag klarar mig utan att ligga sömnlös en fredagkväll för att ens son eller dotter är ute och festar, och man kanske behöver få ett samtal om att de är uppsprättade som en fisk liksom...
"Svenska kvinnor",
man bör inte provoceras av dumheter, men jämför mig fan aldrig med feminazibrötet tack. Det är ju tack vare deras jävla efterblivna vanföreställningar och fucked up skeva livsåskådning som gör att jag har en fet avsmak att ens vilja kalla mig feminist. Jag behöver inte något bröte som för min talan, det kan jag gott göra själv. Jag blir också trött på idiotin som sprids
"Svenskor älskar abort, mansförakt och krossade kärnfamiljer. När de gjorde det slutade de vara kvinnor." En stor jävla suck är allt jag känner....