2019-02-23, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Ingen kastar någon. Ni kastade er själva.

Draaaama
Citera
2019-02-23, 14:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jagharfritid
Draaaama

I have no dog in the fight.
Citera
2019-02-23, 14:01
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
A lot of crap.
Input på detta?
.

Gammal tråd, och en massa villfarelser, men visst..
En offerroll är inte vidare alpha heller...
Citera
2019-02-23, 14:02
Medlem
Citat:
Ja jävlar i min låda vad jag kommer att hånskratta och känna skadeglädje när det blir räfst och rättning bland fruntimren. Ni kommer att stå ganska ensamma. Ni klarar ju inte ens er mest grundläggande uppgift: att klämma ur er ungar. En sak som håller mig igång är att få den slutgiltiga upprättelsen för männen, inom min livstid. Som det ser ut i Europa så finns det gott hopp.

Men vänta nu... först har män byggt hela samhället och sedan när kvinnor vill bidra så får det skit för att de inte skaffar barn. Och skaffar kvinnor barn så bidrar de inte ekonomiskt. Verkar vara omöjligt att göra rätt i din bok.

Upprättelse för männen? Ehhh......
Citera
2019-02-23, 14:03
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ja jävlar i min låda vad jag kommer att hånskratta och känna skadeglädje när det blir räfst och rättning bland fruntimren. Ni kommer att stå ganska ensamma. Ni klarar ju inte ens er mest grundläggande uppgift: att klämma ur er ungar. En sak som håller mig igång är att få den slutgiltiga upprättelsen för männen, inom min livstid. Som det ser ut i Europa så finns det gott hopp.

Så allt som existerar i livet är att överpopulera jorden på redan knappa resurser? Låter bright..
Alla VILL INTE FÖDA BARN HELLER .. Är detta verkligen så jävla svårt att fatta?
Citera
2019-02-23, 14:05
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Gammal tråd, och en massa villfarelser, men visst..
En offerroll är inte vidare alpha heller...

Vi har en hel statsapparat emot oss, och i princip all media. Kommer att vinna ändå för vi ska tippa hela etablissemanget över ända. Det behövs inte mycket till knuff för att åstadkomma detta, eftersom systemets inlåsningseffekter gjort det självförstörande.

Det blir massinvandringen som knäcker PK, och därigenom feminismen. Det finns inte medel nog att upprätthålla kvinnomakt, när sharia breder ut sig och de nya gökungarna knuffar svenska bidragskvinnor ur boet. Tough luck tjejer, men det räcker inte med att ha plats nummer två i offerhierarkin.
Citera
2019-02-23, 14:08
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Så allt som existerar i livet är att överpopulera jorden på redan knappa resurser? Låter bright..
Alla VILL INTE FÖDA BARN HELLER .. Är detta verkligen så jävla svårt att fatta?

En västerländsk nation behöver vita barn med högt IQ. Svenska kvinnor fixar inte sin enda viktiga uppgift. Barnafödande och mödraskap. Fullständigt värdelöst.

Svenskor älskar abort, mansförakt och krossade kärnfamiljer. När de gjorde det slutade de vara kvinnor.
Citera
2019-02-23, 14:10
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagharfritid
Men vänta nu... först har män byggt hela samhället och sedan när kvinnor vill bidra så får det skit för att de inte skaffar barn. Och skaffar kvinnor barn så bidrar de inte ekonomiskt. Verkar vara omöjligt att göra rätt i din bok.

Upprättelse för männen? Ehhh......

Du snackar skit och saknar uppenbarligen grundläggande läsförståelse din cuck.
Citera
2019-02-23, 14:13
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
En västerländsk nation behöver vita barn med högt IQ. Svenska kvinnor fixar inte sin enda viktiga uppgift. Barnafödande och mödraskap. Fullständigt värdelöst.

Svenskor älskar abort, mansförakt och krossade kärnfamiljer. När de gjorde det slutade de vara kvinnor.

Har du sett hur det ser ut i samhället? Varför vill man frivilligt sätta barn till en så jävla skev värld?
Jag tror att jag klarar mig utan att ligga sömnlös en fredagkväll för att ens son eller dotter är ute och festar, och man kanske behöver få ett samtal om att de är uppsprättade som en fisk liksom...

"Svenska kvinnor", man bör inte provoceras av dumheter, men jämför mig fan aldrig med feminazibrötet tack. Det är ju tack vare deras jävla efterblivna vanföreställningar och fucked up skeva livsåskådning som gör att jag har en fet avsmak att ens vilja kalla mig feminist. Jag behöver inte något bröte som för min talan, det kan jag gott göra själv. Jag blir också trött på idiotin som sprids "Svenskor älskar abort, mansförakt och krossade kärnfamiljer. När de gjorde det slutade de vara kvinnor." En stor jävla suck är allt jag känner....
Citera
2019-02-23, 14:13
Medlem
WordWarriors avatar
Jag börjar höra allt oftare från olika håll att man talar om att begränsa kvinnors rösträtt. Jag tror det vore ett bra steg att ta faktiskt. Nöden har ingen lag nämligen. Röstar kvinnor för att avskaffa demokratin, rättsstaten och kulturarvet så måste det stoppas.
Citera
2019-02-23, 14:15
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Har du sett hur det ser ut i samhället? Varför vill man frivilligt sätta barn till en så jävla skev värld?
Jag tror att jag klarar mig utan att ligga sömnlös en fredagkväll för att ens son eller dotter är ute och festar, och man kanske behöver få ett samtal om att de är uppsprättade som en fisk liksom...

"Svenska kvinnor", man bör inte provoceras av dumheter, men jämför mig fan aldrig med feminazibrötet tack. Det är ju tack vare deras jävla efterblivna vanföreställningar och fucked up skeva livsåskådning som gör att jag har en fet avsmak att ens vilja kalla mig feminist. Jag behöver inte något bröte som för min talan, det kan jag gott göra själv. Jag blir också trött på idiotin som sprids "Svenskor älskar abort, mansförakt och krossade kärnfamiljer. När de gjorde det slutade de vara kvinnor." En stor jävla suck är allt jag känner....

Ja, det är ju kvinnors röstande som gjort samhället otryggt. Grattis i övrigt till ditt uppvaknande!
Citera
2019-02-23, 14:17
Medlem
Citat:
Du snackar skit och saknar uppenbarligen grundläggande läsförståelse din cuck.

Du säger emot dig själv och saknar argument. Men åk å köp en classy thaihora som lyder dig, ni kommer säkert ha många spännande samtal. Träna henne att visa sin tacksamhet dagligen. Problemet löst.

Eller så skaffar du en hund?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in