Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Du ska inte ens ta källhänvisning i din mun, ditt patetiska stycke.
Vad det beträffar dina rivsår har du dragit fram källor ur tråden som själva skriver att det är spekulationer - det som vi skulle "ponera" om för dina ursprungskällor är lika vaga.
Du sitter sen och kallar det offentliga fakta, påstår du blivit uppringd av åklagare i Bjärredsmålet och försöker få det till din fördel om Oskar versus pressträffen.
Och om man nu ska diskutera källor om den försvagade, stackars väna och intetsägande Hanna. På tal om Tjoa-Moa som nämndes nyss:
Vad satt det falska stycket och sa på sitt jobb?
Låtsades hon som det regnade gällande det manipulativa kontrollfreaket Oskar?
Sket hon i barnen och lekte lyckliga familjen i förhållande till era teorier?
artyfarty22:
Dina personangrepp och förnedrande tillmälen är under all kritik.
Du behöver inte bli så upprörd - lugna ner dig och ta och ring upp A-C A och kontrollera faktauppgifterna i stället för att raljera över dem. Tar ungefär lika lång tid.
Att du till och med är beredd att låta lelefonen ligga och hålla bägge händerna för ögonen hellre än att ringa ett samtal för att få fakta verifierade, utan istället forsätter mala om att ”detta inte är bekräftat....” Se till att få det bekräftat om du inte tror på det!
Eller är det som jag förut var inne på - du vill helt enkelt inte veta sanningen?
För den kanske inte är så som den ”borde” vara?
Du har ingen önskan om mer info från polisen? Samma inställning som postaren
Flashig78 som hoppas det inte kommer ut något FUP?
Jag har under ett års tid kastats hit och dit i mina funderingar kring vad som hände familjen i Bjärred. Jag har trott på att O var skyldig, att H fick honom dit, att båda gjorde det tillsammans och nu till sist vet jag att O mördade H och att enbart en av dem mördade bägge barnen.
Då vill jag veta hur dessa fakta går ihop med att både O och H är misstänkta för mord på barnen.
Vilka andra ovedersägliga bevis finns det?
Vi är många som vill veta hur detta hänger ihop.
Det är därför mycket märkligt inse att några andra i denna tråd
inte vill det.
Helt obegripligt.