2019-02-21, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Muellers team har läckt som ett såll sedan dag ett så det finns ingen risk att rapporten skulle innehålla sprängstoff om Trump och läggas i en byrålåda. Hade det funnits något på Trump hade det redan varit ute sen länge, det vet AS och det vet NP, det är därför dom skriker sig hesa nu över att "utredningen måste fortsätta även om Mueller är klar".

Ja efter att kommiten gick ut och sa att det inte finns något som fastnat på Trump är det för min del case closed med Muellers utredning, Trump ligger inte i farozonen för något.

Det var med hur man skulle kunna begrava något om man ville som jag vände mig emot.
Citera
2019-02-21, 13:03
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Ja efter att kommiten gick ut och sa att det inte finns något som fastnat på Trump är det för min del case closed med Muellers utredning, Trump ligger inte i farozonen för något.

Det var med hur man skulle kunna begrava något om man ville som jag vände mig emot.

Ja så kan dom göra, innan Trump var det legio.
Citera
2019-02-21, 13:36
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Muellers team har läckt som ett såll sedan dag ett så det finns ingen risk att rapporten skulle innehålla sprängstoff om Trump och läggas i en byrålåda. Hade det funnits något på Trump hade det redan varit ute sen länge, det vet AS och det vet NP, det är därför dom skriker sig hesa nu över att "utredningen måste fortsätta även om Mueller är klar".

Kan du vänligen hänvisa till alla dessa läckor?

För om det är något jag inte hittar så är det hur hela utredningen skulle ha läckt, däremot så hittar jag falska läckor och påståenden grundade på memes och andra liknande ting
Citera
2019-02-21, 15:35
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Kan du vänligen hänvisa till alla dessa läckor?

För om det är något jag inte hittar så är det hur hela utredningen skulle ha läckt, däremot så hittar jag falska läckor och påståenden grundade på memes och andra liknande ting

Här har du bra många exempel men det är ju bara googla Mueller investigation så har du hur många som helst:

https://wjla.com/news/nation-world/25-leaks-about-the-mueller-investigation-and-the-problems-they-may-cause
Citera
2019-02-21, 19:40
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized

Du är ju inte helt dum, så hur tänker du där? Kommittén ifråga är alltså senatens, senaten är kontrollerad av GOP, och GOP är iaf hittills för fega för att på allvar utmana tRump ens om sina gamla partidefinierande hjärtefrågor. Att den kommittén frikänner tRump betyder ju precis ingenting.
Citera
2019-02-21, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Du är ju inte helt dum, så hur tänker du där? Kommittén ifråga är alltså senatens, senaten är kontrollerad av GOP, och GOP är iaf hittills för fega för att på allvar utmana tRump ens om sina gamla partidefinierande hjärtefrågor. Att den kommittén frikänner tRump betyder ju precis ingenting.

Det var en bipartisan committee och ett uttalande av D och R om du orkat läsa länken.
Citera
2019-02-21, 21:16
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Q post #2835

Red Castle är alltså loggan för - US army corps of engineers, som förnärvarande bygger muren mot Mexico. 47 dagar tidigare än schemat, till och med, enl. Trump.

nej...

Projektet kallas Santa Teresa Border Wall Replacement Project, och det är en 5,5-9 meter hög mur som beslutades 2017 och har byggts sedan april 2018 för att ersätta ett tidigare och lägre staket.

Men nej, det är inte armén som byggt det - det gjorde Barnard Construction of Bozeman, Montana på uppdrag av US Customs and Border protection:
https://www.cbp.gov/newsroom/local-media-release/santa-teresa-border-wall-replacement-project-begin
Citera
2019-02-22, 09:29
Medlem
Vi har fått en ny timeline att förhålla oss till,

Citat:
DO NOT TRUST THE FAKE NEWS MEDIA.
YOU ARE THE MAJORITY.
MUELLER > DECLAS > OIG > TRUTH > JUSTICE
THE GREAT AWAKENING.
YOU ARE THE NEWS NOW.
Q

Så Mueller stänger butiken nästa vecka någon dag och sen följer declas på det, är väl FISA?

Jag får nog medge att det skulle vara kul att läsa en un-redacted FISA för det skulle direkt säga oss vem som ljuger, Trump eller då sittande administration.

Är OIG huebers utredning?
Det skulle ju se jäkligt mörkt ut om föregående administration först inte hade någonting på Trump, sen visade det sig att dom förrått landet i en FISA-scam och till sist klämmer Hueber till med vad han nu hittat. Det får väl anses vara ett bra parti 5D chess isåfall
Citera
2019-02-22, 10:01
Medlem
Q-posts senaste 24 timmarna "17 egentligen:
2844 till 2861

2861 citat och tillägg på 2860.
Citera
2019-02-22, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
nej...

Projektet kallas Santa Teresa Border Wall Replacement Project, och det är en 5,5-9 meter hög mur som beslutades 2017 och har byggts sedan april 2018 för att ersätta ett tidigare och lägre staket.

Men nej, det är inte armén som byggt det - det gjorde Barnard Construction of Bozeman, Montana på uppdrag av US Customs and Border protection:
https://www.cbp.gov/newsroom/local-media-release/santa-teresa-border-wall-replacement-project-begin

Det blev lite otydligt, det är nog som du säger att den del av muren som blev klar 47 dagar före schemat är från ett tidigare projekt. Men från och med - National emergency - är militären i kontroll av murbygget. Trump beskriver att muren är under konstruktion:

Citat:
@realDonaldTrump, för 18 timmar sedan

THE WALL IS UNDER CONSTRUCTION RIGHT NOW!

US army corps of engineers, är ledare för det fortsatta arbetet av murbygget:

https://twitter.com/Scavino45/status/1096628767701848064
Citat:
After declaring a national emergency, President @realDonaldTrump is briefed by U.S. Army Chief of Engineers, Commanding General Ltg. Todd T. Semonite on the status to date of the border wall - and all future construction, to begin along the southern border...
Sedan kan dom förmodligen hyra in enskilda privata entreprenörer för att göra vissa specifika arbetsuppgifter till bygget av muren.
Citera
2019-02-22, 10:50
Medlem
Blir nog kanska säkert privata entreprenörer och underleverantörer.
Citera
2019-02-22, 10:50
Medlem
Q post #2861

Feb 22 2019

Citat:
Q No.5320696
Feb 22 2019
https://qanon.pub/data/media/f2a3883e3611b0033b69e2ccc859e5b9b31fa8ae3e7656d3f2 095a5e2f08a1f9.png

The Deal of a Lifetime?
[Tarmac] meeting not planned according to [LL] & [BC]?
Security reports indicate USSS (sec detail [BC] & FBI (sec detail [LL]) planned for meeting?
SC/[LL] deal presented by BC?
What actions did [JC] take days after?
Less than a week after the tarmac meeting, [JC] announced that the FBI would not recommend an indictment against [HRC]?
Returning to the news?
Q

>>5320696
Just another coincidence we dropped [LL] was offered a SC seat on Feb 6th and backed up by POTUS on April 15th.
Enjoy the show!
Q

Möte på landningsbanan 29 juni 2016 mellan dåvarande justitieministern Loretta Lynch och ex-president Bill Clinton. Enl Q hade Clinton ett förslag till Lynch, hon skulle erbjudas en plats i SC/Högsta domstolen om utredningen av HRC's e-mail 'gömdes undan'.
James Comey gjorde därefter ett uttalande att FBI inte rekommenderade ett åtal mot HRC för hennes privata e-post hantering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in