Citat:
Ursprungligen postat av
Piii...
Bara fantasier?
Gör som Q sagt.
Undersök själv.
Jag har bara skrapat på ytan och redan hittat länkar i kedjan.
En del av dessa har jag postat i tråden.
De är mer solida än vad Q skrivit.
Angående Trump.
Detta har jag skrivit tidigare.
Jag är inte alls förvånad om han fortfarande är president om 8 år.
Nej, ingen! felskrivning.
Nu har vi inte svaret men det finns väl ett par möjliga scenarion,
-Trump + Q jobbar tillsammans, narrativet stämmer
-Q är NSA/whitehats/whatever, Trump är en möjlighet att driva Q agendan. Trump lallar med och berikar sig själv under tiden (sen blir han väl utrensad).
-Trump är the real deal, han tänker genomföra det han lovade i sina tidiga tal. Q har inget med detta att göra utan har hittat ett sätt att tjäna pengar.
-Trump är så värdelös som MSM tycker och har fått makten genom att locka till sig de breda massorna. Q har inget med detta utan har hittat ett sätt att tjäna pengar.
Har jag glömt något?
För min del tycker jag det är för tidigt att räkna ut Trump, han har till exempel inte startat ett stort krig ännu men han har ett år på sig
Q har inte imponerat (någonsin) och tittar ni på Trumps tal innan valet,
https://www.youtube.com/watch?v=G2qIXXafxCQ
Så är hela Q narrativet redan där. Det Q gjorde var att ett år efter valet börja koppla ihop det med bloddrickande-kabal-pedofil teorierna.
Därefter så har Q egentligen inte postat någonting som imponerar och ett år efter Q clock när inget hände (fast Podesta verkar vara i Guantanamo) så sa vi väl att det började se mörkt ut för Q?
Det som börjar hända nu är ett skifte bort från Trumps indictment, 25th amendment osv. till att tidigare administration försökte sig på en palatskupp och misslyckades. Vi får väl hålla oss tills Muellers utredning presenterats/läckts men mina pengar är på att dom inte har något på Trump.
För mig ser det ut som Q är/var helt irrelevant så dom första två går bort.
Om Trump är en lallande idiot eller ett livs levande geni finns det ju ganska klara uppfattningar om i tråden