2019-02-21, 10:05
Medlem
Q post #2843 + Anon:

Citat:
Anonymous No.5294864

THE END IS NEAR and THERE WILL BE NO CHARGES AGAINST THE PRESIDENT

John Solomon
on Hannity

Q Feb 20 2019
>>5294864 (/pb)
But, you knew that already.
Hence why [AS][SDNY][MW] are attempting to keep the ‘insurance’ scheme ongoing post Mueller.
FEAR.
The fun begins directly after.
Will make the Super Bowl look like a puppy show.
Q

"The End is near" = Blockaden/Mueller's utredning, är snart avslutad och inga anklagelser mot presidenten väntar, enl. John Solomon till FOXnews/Hannity.

Minns vilka som skulle presentera nyheterna direkt från Q-team:

Citat:
There is a reason why SH, SC, and JS are on stage.
Q
SH = Sean Hannity, SC = Sara Carter och JS = John Solomon.

När blockaden är avslutat startar Declas. Tsunamin/informationen som följer därefter kommer alltså vara större än Super Bowl, enl. Q. Det återstår iofs att se.
Citera
2019-02-21, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Du missade hängslena, livremmen och fallskärmen som Q skrev på raden under...:
Do not let personal (emotional) desires ("do it now""now""what is taking so long""NOW!") take over.

Ja han har väl lärt sig efter att Q clock + 1yr passerat att inte bekänna sig till några datum
Citera
2019-02-21, 10:19
Medlem
Q-follower,
Citat:
Hence why [AS][SDNY][MW] are attempting to keep the ‘insurance’ scheme ongoing post Mueller.

Vilka är det Q syftar på i brackets ovan?
Citera
2019-02-21, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Vad har muren för koppling till Deepstate?
Ska den stoppa Deepstate på något sätt?

Kopplingen till Q konspirationen är att Deep State, CF, HRC osv. ägnar sig åt trafficking för sina pedofilfester och adrenochrome utvinning och införsel av droger och MS-13 kommer över den obevakade gränsen och dom är Deep States stormtrupper.
Det har ju tex. lagts fram att Seth Rich blev skjuten av MS-13 på order av ingen mindre än HRC.

Att stänga gränsen med en mur skulle således stoppa detta och bli ett hårt slag för alla Adrenochrome törstande Deep State-pedofiler.

Du minns väl rape-trees i Arizona, var väl Ormen som visade på att han killen som drev twitter kontot var en gammala livvakt till HRC?

Muren är således en kamp mellan Good vs Evil och väldigt mycket on-topic i Q diskussionen.
Nu har vi kanske kommit en bit från diskussionen om pedofiler och Adrenochrome men muren är ju fortfarande diskuterad.
Citera
2019-02-21, 10:34
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Kopplingen till Q konspirationen är att Deep State, CF, HRC osv. ägnar sig åt trafficking för sina pedofilfester och adrenochrome utvinning och införsel av droger och MS-13 kommer över den obevakade gränsen och dom är Deep States stormtrupper.
Det har ju tex. lagts fram att Seth Rich blev skjuten av MS-13 på order av ingen mindre än HRC.

Att stänga gränsen med en mur skulle således stoppa detta och bli ett hårt slag för alla Adrenochrome törstande Deep State-pedofiler.

Du minns väl rape-trees i Arizona, var väl Ormen som visade på att han killen som drev twitter kontot var en gammala livvakt till HRC?

Muren är således en kamp mellan Good vs Evil och väldigt mycket on-topic i Q diskussionen.
Nu har vi kanske kommit en bit från diskussionen om pedofiler och Adrenochrome men muren är ju fortfarande diskuterad.

För det första, de gånger som folk har skrikit om barnasmuggling i denna tråd så har det väl bevisen sedan visat sig vara ganska tomma?

För det andra, har du något som helst bevis för att Clinton smugglar barn över gränsen?

För det tredje, MS-13 skapades i USA, de finns redan i USA, varför skulle de åka över gränsen för att smuggla sig över gränsen igen när de består av amerikanska medborgare?

För det fjärde, muren är bevisat ett dumt projekt, gränsvakterna som hanterar gränser som redan har stängsel och murar har presenterat för Trump och hans administrationen hur det grävs tunnlar under och hur man skadar stängslen för att ta sig igenom.

Så hur har muren någon som helst koppling till Deepstate när det inte ens kan presenteras något som helst bevis utöver myter om att Clinton skulle smuggla småbarn över gränsen för sina påstådda sexorgies med ödlor från venus eller vad fan det är som det påtårs om?

Har du för övrigt något som helst bevis för att Hillary Clinton skulle styra över MS-13?

Detta är den absolut sista chansen jag ger dig så vänligen, tramsa inte bort din chans att bli sedd som en seriös debattör i denna tråd.
Citera
2019-02-21, 10:35
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Hur kan du följt Q dagligen och misst det?

Istället för att fråga hur jag kan ha missat det (jag är inte ensam om att ha missat det) så kan du vänligen presentera vad Deepstate har för koppling till muren?
Citera
2019-02-21, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Bara fantasier?
Gör som Q sagt.
Undersök själv.

Jag har bara skrapat på ytan och redan hittat länkar i kedjan.
En del av dessa har jag postat i tråden.
De är mer solida än vad Q skrivit.

Angående Trump.
Detta har jag skrivit tidigare.
Jag är inte alls förvånad om han fortfarande är president om 8 år.
Nej, ingen! felskrivning.

Nu har vi inte svaret men det finns väl ett par möjliga scenarion,
-Trump + Q jobbar tillsammans, narrativet stämmer
-Q är NSA/whitehats/whatever, Trump är en möjlighet att driva Q agendan. Trump lallar med och berikar sig själv under tiden (sen blir han väl utrensad).
-Trump är the real deal, han tänker genomföra det han lovade i sina tidiga tal. Q har inget med detta att göra utan har hittat ett sätt att tjäna pengar.
-Trump är så värdelös som MSM tycker och har fått makten genom att locka till sig de breda massorna. Q har inget med detta utan har hittat ett sätt att tjäna pengar.

Har jag glömt något?

För min del tycker jag det är för tidigt att räkna ut Trump, han har till exempel inte startat ett stort krig ännu men han har ett år på sig

Q har inte imponerat (någonsin) och tittar ni på Trumps tal innan valet,
https://www.youtube.com/watch?v=G2qIXXafxCQ

Så är hela Q narrativet redan där. Det Q gjorde var att ett år efter valet börja koppla ihop det med bloddrickande-kabal-pedofil teorierna.

Därefter så har Q egentligen inte postat någonting som imponerar och ett år efter Q clock när inget hände (fast Podesta verkar vara i Guantanamo) så sa vi väl att det började se mörkt ut för Q?

Det som börjar hända nu är ett skifte bort från Trumps indictment, 25th amendment osv. till att tidigare administration försökte sig på en palatskupp och misslyckades. Vi får väl hålla oss tills Muellers utredning presenterats/läckts men mina pengar är på att dom inte har något på Trump.

För mig ser det ut som Q är/var helt irrelevant så dom första två går bort.
Om Trump är en lallande idiot eller ett livs levande geni finns det ju ganska klara uppfattningar om i tråden
Citera
2019-02-21, 10:47
Medlem
Citat:
Q-follower,

Vilka är det Q syftar på i brackets ovan?

Förmodligen är det - Adam Schiff, Southern District New York och Maxime Waters, som jobbar för deep state. Deras uppgift är att starta nya utredningar/stämmningar mot Trump i kongressen och domstolar. Genom att placera ut nya blockader/hinder för Trump att genomföra sin agenda. America first- agenda.
Citera
2019-02-21, 10:56
Medlem
Läste ni länken,

Är betydelsen i citatet nedan att om Barr vill så kan han lägga rapporten i en byrålåda och blir det några läckor så ligger Mueller risigt till och läckorna kan dementeras pga. att han inte har någon krav på att offentliggöra rapporten?

Det låter inte så lite o-transparent om ni frågar mig så man får väl hoppas att hela rapporten offentliggörs unredacted på ett bräde.

Citat:
Previously, Barr told Congress he wants to be as transparent as possible, but he would not provide a blanket promise to release the full report, because he wanted to stay “consistent with the rules and the law.”
Mueller is required to submit a confidential report to Barr, but the attorney general is not required to forward it to Congress or the public.
https://www.wnd.com/2019/02/report-mueller-to-dish-details-as-early-as-next-week/
Citera
2019-02-21, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Förmodligen är det - Adam Schiff, Southern District New York och Maxime Waters, som jobbar för deep state. Deras uppgift är att starta nya utredningar/stämmningar mot Trump i kongressen och domstolar. Genom att placera ut nya blockader/hinder för Trump att genomföra sin agenda. America first- agenda.

Ingen direkt hemlighet att dom är ute efter Trumps skalp
https://www.theguardian.com/us-news/2019/jan/01/house-committee-chairs-democrats-investigate-trump

Är inte att aktivt obstruera med alla lagliga till buds stående medel fullt tillåtet?
Det fungerar ju så i USA att om Trump förlorar i popularitet så går hus eller senat, eller båda, över till mostståndaren och då får han svårare att driva sin politik, demokrati i sin bästa form.

Nu har han ju i och för sig kommit på att han kan införa undantagstillstånd så han slipper bry sig
Citera
2019-02-21, 12:06
Medlem
Q post #2835

Citat:
Feb 20 2019

Anonymous
Feb 20 2019

https://qanon.pub/data/media/0995ff9d9b52cd7d3ac84efb31b3aa8019e9f8f7c57ba789e6 2bff5bdf3a74b3.jpeg

New DJT

>>5286402
Red Castle?
Where have you seen that before?
Q

Red Castle är alltså loggan för - US army corps of engineers, som förnärvarande bygger muren mot Mexico. 47 dagar tidigare än schemat, till och med, enl. Trump.
Citera
2019-02-21, 12:08
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Läste ni länken,

Är betydelsen i citatet nedan att om Barr vill så kan han lägga rapporten i en byrålåda och blir det några läckor så ligger Mueller risigt till och läckorna kan dementeras pga. att han inte har någon krav på att offentliggöra rapporten?

Det låter inte så lite o-transparent om ni frågar mig så man får väl hoppas att hela rapporten offentliggörs unredacted på ett bräde.

https://www.wnd.com/2019/02/report-mueller-to-dish-details-as-early-as-next-week/

Muellers team har läckt som ett såll sedan dag ett så det finns ingen risk att rapporten skulle innehålla sprängstoff om Trump och läggas i en byrålåda. Hade det funnits något på Trump hade det redan varit ute sen länge, det vet AS och det vet NP, det är därför dom skriker sig hesa nu över att "utredningen måste fortsätta även om Mueller är klar".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in