Citat:
Ursprungligen postat av
rappytt
Paranoia, inbillning. Du och Armstark verkar ju ta illa vid er. Jag räknar med att anfallen kommer dugga tätt framöver. Man går fram med tramsiga personangrepp, gör vad man tycker sig behöva göra för att ME-rörelsen, som O och H garanterat var en del av, ska slippa få blickarna på sig.
Jag har empati med barn som mördas, och det som en följd av missbelåtna föräldrar. Vem skapar denna mörka syn på framtiden, vilka slags personer är det som inte förmår hantera barns sjukdomar på ett vettigt sätt? Vilka underblåser detta och varför? Det är en riktigt egofixerad samling människor i ME-rörelsen. Deras avståndstagande är bara på pappret. De är fortfarande missförstådda av alla och saknar livskvalitet...
Hemskolning räcker inte. De vill att FK köper diffusa symptom för all framtid, utan belägg. Bättre diagnos än så finns inte för en narcissistiskt lagd person, eller patologiskt störd, som en eller två i familjen HB garanterat var. De stred till sista stryptaget så att säga.
Jag liksom många fler i den här tråden har empati för barn som har mördats. Vi sörjer liksom resten av Sverige att barnen blivit mördade.
Jag som har ett barn med autism vet att det förekommer hemundervisning för barn som har autism. Då det var tal om det för min son. Från skolans rektor. (Bäst att tillägga. Annars får väl du för dig något. Jag har ju ME) Sedan fick han en plats på en autismskola. Och det blev mycket bättre.
Det förekommer hemundervisning för barn som har andra diagnoser. Det är synd om de barnen. Då de har så stora svårigheter att de inte klarar av skolmiljön.
Du tror fel om att det bara var/är barn med ME som får hemundervisning. Två barn. Moa och Agnes.
Jag förespråkar inte hemundervisning. Du har fel.
Jag har inte läst vad armstark har skrivit på flera månader. Men han brukade skriva helt ok.
Tittade in i tråden idag efter ett Lååångt uppehåll. Gjorde det efter att ha läst om de poliser som hittade barnen. Tungt att läsa.
Då du är så väldigt intresserad av den sk ME-rörelsen så bjuder jag in dig till att bli medlem i RME. Medlemsavgiften får du betala själv. Då kan du spionera i lugn och ro. Och förfasa dig. Om alla hemskheter som kommer att avslöjas framför dina ögon. Du kan rapportera dom här i tråden.
Ibland har rme medlemsmöten. Vilken guldgruva för dig att vara med på ett sådant. Där kan du som rappytreporter gräva.
Själv har jag aldrig varit på ett rme-möte. Då jag varit för sjuk för att orka ta mig dit. Dvs inte prioriterat. Annat i livet går före. Barn mm.
Du är även inbjuden till alla slutna MEsidor på Facebook. Ansökan får du skriva ihop själv. Du kan alltid ljuga och skriva att du har ME. Då får du även tillgång till den världen med. Men du riskerar nog att bli uttråkad när det diskuteras om hur dagen har varit eller vilka bra serier som finns på Netflix. Välkommen rappyt.
PS. Jag tjänar inget på att få med dig i den sk sekten. Bäst att tillägga.