2019-02-19, 15:49
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frasselito
Antecknar.

Ändå fick jag tillslut rätt i båda trådarna vilket indikerar att dina åsikter saknar kontakt med verkligheten.

Att trådar får fortleva efter att de rensats på OT är inte att få rätt.
Citera
2019-02-19, 16:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Att trådar får fortleva efter att de rensats på OT är inte att få rätt.
Du efterfrågar konkreta exempel på när modereringen i utrikes är biased.
Du får detta levererat till dig.
Då sticker du huvudet i sanden.
Citera
2019-02-19, 16:33
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Du efterfrågar konkreta exempel på när modereringen i utrikes är biased.
Du får detta levererat till dig.
Då sticker du huvudet i sanden.

Jag har inte stuckit huvudet i sanden och jag har inte fått det levererat som du påstår.
Citera
2019-02-19, 16:38
Avslutad
Citat:
Jag har inte stuckit huvudet i sanden och jag har inte fått det levererat som du påstår.
jo, jag levererade i #68
Du väljer att sticka huvudet i sanden när du blundar inför fakta.
Citera
2019-02-19, 17:47
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
jo, jag levererade i #68
Du väljer att sticka huvudet i sanden när du blundar inför fakta.

Nej, du levererade inte i #68, tvärtom. Det är exempel rensade trådar som ligger kvar efter rensning. En leverans vore något som tagits bort felaktigt.

Och sluta tramsa om några huvuden i sand. Att upprepar halmgubbar gör det inte mer sant, tvärtom.
Citera
2019-02-19, 17:58
Avslutad
Citat:
Nej, du levererade inte i #68, tvärtom. Det är exempel rensade trådar som ligger kvar efter rensning. En leverans vore något som tagits bort felaktigt.
"En leverans vore något som tagits bort felaktigt".

Japp, man tog bort ett inlägg felaktigt samt felaktigt låste en tråd vilket man erkände efter klagomål, annars hade man ju aldrig lagt tillbaks dom eller öppnat upp tråden igen. Då har jag ju levererat det du efterfrågar. Men du stoppar huvudet i sanden som en zztruts och börjar käbbla istället för att erkänna att utrikes modereras biased.
Citera
2019-02-19, 18:15
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
"En leverans vore något som tagits bort felaktigt".

Japp, man tog bort ett inlägg felaktigt samt felaktigt låste en tråd vilket man erkände efter klagomål, annars hade man ju aldrig lagt tillbaks dom eller öppnat upp tråden igen. Då har jag ju levererat det du efterfrågar. Men du stoppar huvudet i sanden som en zztruts och börjar käbbla istället för att erkänna att utrikes modereras biased.

Tråden rensades innan den öppnades igen. Läs modmeddelande.

Men så här då...

Du säger att ett inlägg lagts tillbaka och att en felaktigt låst tråd är öppen igen, fine. Sluta käbbla då, allt är ju i sin ordning.

Tycker du lika om andra inlägg och trådar så agera likadant med dina fina bevis så slipper du biased moderering. Du stoppar ju bara huvuddt i sanden nu inför det.
Citera
2019-02-19, 18:17
Avslutad
Citat:
Du säger att ett inlägg lagts tillbaka och att en felaktigt låst tråd är öppen igen, fine. Sluta käbbla då, allt är ju i sin ordning.
Ja efter klagomål ja, vilket visar att det initiala agerandet från mods var felaktigt och att man måste jiddra för att få något slags gehör från dessa ojämna mods.

Citat:
Tycker du lika om andra inlägg och trådar så agera likadant med dina fina bevis så slipper du biased moderering. Du stoppar ju bara huvuddt i sanden nu inför det.
Va? vad försöker du säga här.
Citera
2019-02-19, 18:19
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ja efter klagomål ja, vilket visar att det initiala agerandet från mods var felaktigt och att man måste jiddra för att få något slags gehör från dessa ojämna mods.

Att en tråd låses för att den går OT, rensas och öppnas igen är normalt förfarnade, inget ovanligt och definitivt inget felaktigt.
Citera
2019-02-19, 18:22
Avslutad
Citat:
Att en tråd låses för att den går OT, rensas och öppnas igen är normalt förfarnade, inget ovanligt och definitivt inget felaktigt.
Den låstes inte för att den gick OT, den låstes eftersom israelisk politik inte är politik enligt (modsen) i utrikes.

Biased moderering mao. Men du blundar.
Citera
2019-02-19, 18:24
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Den låstes inte för att den gick OT, den låstes eftersom israelisk politik inte är politik enligt (modsen) i utrikes.

Biased moderering mao. Men du blundar.

Alltså OT, vilket meddelats. Din åsikt i frågan gör inte att något annat blir rätt på det sättet du tror eller vill. Det blundar du för.
Citera
2019-02-19, 18:32
Avslutad
Citat:
Alltså OT, vilket meddelats. Din åsikt i frågan gör inte att något annat blir rätt på det sättet du tror eller vill. Det blundar du för.
Är du bäng eller? jag hade ju rätt eftersom tråden låstes upp.

Efter klagomål när mods agerande blir mer offentligt så har dom svårt att hålla på med sin partiska moderering. Det är därför bra att såna här konstruktiva diskussioner lyfts upp så att modereringen blir mer ärlig och balanserad. Det är dock synd att man ens ska behöva klaga på att modereringen är partisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in