Citat:
Ursprungligen postat av
Fittahora
Jag försvarar bara mina teorier i tråden och bestrider att dom skall klassas som lögner. Diskussioner om vad en teori är är off-topic.
Du försvar med andra ord dina hypoteser eller teser, lär dig skillnaden mellan dem så kommer du nog väldigt snabbt att se att det du presenterar även kommer att tas emot på ett mycket seriösare sätt även om ditt tjafs om att EO 1110 fortfarande skulle ha gällt trots att Regan gjorde den ogiltig knappast hjälpte dig att framstå som seriös.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fittahora
jag att efter Sessions avgång skulle rättegångarna starta och eftersom dessa är militära kommer ingen information om detta att presenteras. I enhet med min analys har Q varit ovanligt inaktiv under en längre period. Inläggen den senaste tiden har inte innehållit någon ny information.
Din tes faller dock på en punkt, det finns absolut inget bevis för att militärdomstolar skulle användas, undantagstillståndet som Trump vill sätta upp ifrågasätts av alla även Fox "news" och folk stämmer administrationen för att Trump vill ha ett undantagstillstånd trots avsaknad av en krissituation (Trumps egna ord)
Så jag köper inte din tes, men om du har bevis som backar upp att den amerikanska militären skulle ens vara i närheten av att hålla i rättegångar så välkomnar åtminstone jag dessa.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fittahora
Så min teori att vi inte skulle få ny information stämde.
Vart vänder jag mig för att få min teori godkänd? Det är nämligen inte roligt när ens åsikter är klassade som lögner.
Jag presenterade skillnaderna, din tes skulle inte bli en godkänd teori fören det kan bevisas att det sker militära domstolar runt om i USA som dömer folk utanför det civila rättssystemet samtidigt som det civila rättssystemet fortfarande är i full funktion.