2019-02-19, 10:25
Medlem
Q post #2804

Citat:
Feb 18 2019
Q No.5257078

Feb 18 2019
Look for ‘Placeholder’ updates @ /PatriotsFight
Indictments, arrests, and DECLAS will force WW coverage.
Leaks, bribery, collusion re: media will force resignations w/ follow up criminal prosecution.
Q

>>5257078
[First Placeholders]
OIG report, DECLAS, other released facts re: 18 U.S. Code
Chapter 115 - TREASON, SEDITION, AND SUBVERSIVE ACTIVITIES.
Q

Tågordningen ungefär - "OIG report, DECLAS, other released facts re: 18 U.S. Code"
Citera
2019-02-19, 10:32
Medlem
Citat:
Q-follower,
Feb 18 2019
Look for ‘Placeholder’ updates @ /PatriotsFight
Indictments, arrests, and DECLAS will force WW coverage.
Leaks, bribery, collusion re: media will force resignations w/ follow up criminal prosecution.
Q

Det här går ihop med det andra inlägget där han sa att hökarna vunnit över moderates och man kommer exponera allt i sin fulla prakt.
Citera
2019-02-19, 10:34
Medlem
Q post #2806

Citat:
Feb 19 2019

https://qanon.pub/data/media/731f59cb29e06eb791c32bc2bf680d246dd6ccdd6f6f2ef0ec 4ad14b7eeda7e9.png

Tribunalen är aktiverad...?
Citera
2019-02-19, 10:45
Medlem
Pussykings avatar
Intressant hur diskussionen kan fortsätta här sida efter sida utan att någon verkar notera att Q postar som aldrig förr. Jag får en känsla av att vi gått in i en ny fas. Massor med intressant information för den som är intresserad av topic. https://qmap.pub

Dessutom var det tre ”zero delta” häromdagen. För oinsatta (till vilka jag räknar även de flesta som postar i tråden) är det något som diskuterats flitigt i Q universumet. Dvs att Q släpper en post och inom en minut postar Trump på twitter. Man har även diskuterat möjligheten att posta samma sekund, men tekniken funkar inte så bra att det är möjligt, inom en minut är tillräckligt för att man ska höja på ögonbrynen.

Givetvis kan det ske någon gång ändå, men häromdagen skedde det tre gånger, varav en var en medveten dubbelpost från Q. Den här bilden förklarar vad jag menar. https://files.catbox.moe/8zi8ik.jpg

Siffran 17 är signifikant inom Q universumet då Q är sjuttonde bokstaven i alfabetet. Med de här tre senaste zero deltas är det totalt sjutton gånger det hänt, och de tre sista var på den sjuttonde februari i sjuttonde månaden sen Q startade posta på 4chan.

Man kan räkna på många sätt för att få fram oddsen på detta eller någon av de olika delarna i detta, jag gjorde själv en snabb huvudräkning och kom fram till att oddsen för den där dubbelposten var en på miljonen.

På Voat är det en kille som räknat lite annorlunda på alla tre posterna och kommit fram till att det är en chans på 110 miljoner. https://voat.co/v/QRV/3046355

Det börjar bli fånigt att se folk framhärda att det är en LARP eller en psy op från främmande makt.

Egentligen finns det bara två rimliga scenarior.

1. Trump är Q+. Twitter och Q är hans modus operandi för att kommunicera med folket utan att filtreras av vänsterjournalister med en agenda. Trump är ett stable genius med en plan som sträcker sig år tillbaka.

2. Q är en psy op från främmande makt med oklar agenda, pacificera folket, leda massorna in i en återvändsgränd... Trump är precis så korkad som MSM påstår, han har ingen plan, utan vaknar varje morgon och twittrar det som faller honom in. Han är inte ens smart nog att ta avstånd från Q-rörelsen. Tvärtom citerar han Q fyra gånger på 45 minuter i ett av sina senaste tal, utan att fundera på vad det kan leda till.
Citera
2019-02-19, 10:55
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking

1. Trump är Q+. Twitter och Q är hans modus operandi för att kommunicera med folket utan att filtreras av vänsterjournalister med en agenda. Trump är ett stable genius med en plan som sträcker sig år tillbaka.

2. Q är en psy op från främmande makt med oklar agenda, pacificera folket, leda massorna in i en återvändsgränd... Trump är precis så korkad som MSM påstår, han har ingen plan, utan vaknar varje morgon och twittrar det som faller honom in. Han är inte ens smart nog att ta avstånd från Q-rörelsen. Tvärtom citerar han Q fyra gånger på 45 minuter i ett av sina senaste tal, utan att fundera på vad det kan leda till.

Jag håller inte med dig på ettan, det är en på tok för stor skillnad mellan hur Q+ skriver och hur Trump skriver.

Q är betydligt mer lugn i sitt sätt att skriva, dock för att hålla sig inom samma spår så skulle det inte förvåna mig om det är någon som Miller eller dylikt som skriver.

Det skulle även förklara varför Q var så extremt positiv till Republikanerna under mellanårsvalet, så pass att det nästan vart en reklampelare.

På din andra punkt så håller jag nog inte med dig, där återkommer vi till tidsskillnaden mellan Q och Trump, hur lång tid var det mellan och vem postade först plus var det ordagranna citat eller bara "tillräckligt nära"?

Men sedan så skulle det nog inte var svårt att imitera Trump hur han skriver osv, titta bara på hur Baldwin skrev ett fejkteweet som "Trump" som vart ganska identiskt med hur Trump reagerade på SNL sketchen om Trump
Citera
2019-02-19, 11:25
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Intressant hur diskussionen kan fortsätta här sida efter sida utan att någon verkar notera att Q postar som aldrig förr. Jag får en känsla av att vi gått in i en ny fas. Massor med intressant information för den som är intresserad av topic. https://qmap.pub

Dessutom var det tre ”zero delta” häromdagen. För oinsatta (till vilka jag räknar även de flesta som postar i tråden) är det något som diskuterats flitigt i Q universumet. Dvs att Q släpper en post och inom en minut postar Trump på twitter. Man har även diskuterat möjligheten att posta samma sekund, men tekniken funkar inte så bra att det är möjligt, inom en minut är tillräckligt för att man ska höja på ögonbrynen.

Givetvis kan det ske någon gång ändå, men häromdagen skedde det tre gånger, varav en var en medveten dubbelpost från Q. Den här bilden förklarar vad jag menar. https://files.catbox.moe/8zi8ik.jpg

Siffran 17 är signifikant inom Q universumet då Q är sjuttonde bokstaven i alfabetet. Med de här tre senaste zero deltas är det totalt sjutton gånger det hänt, och de tre sista var på den sjuttonde februari i sjuttonde månaden sen Q startade posta på 4chan.

Man kan räkna på många sätt för att få fram oddsen på detta eller någon av de olika delarna i detta, jag gjorde själv en snabb huvudräkning och kom fram till att oddsen för den där dubbelposten var en på miljonen.

På Voat är det en kille som räknat lite annorlunda på alla tre posterna och kommit fram till att det är en chans på 110 miljoner. https://voat.co/v/QRV/3046355

Det börjar bli fånigt att se folk framhärda att det är en LARP eller en psy op från främmande makt.

Finns det något sätt att bekräfta att dessa 0 deltas verkligen har postat i samma tidszon? Vet att man i Twitter kunde ändra så att tiden visas annorlunda. Skulle vara intressant om någon kunde bekräfta eller debunka det.

Angående Q så kan det lika gärna vara så att Trump är en frontman för en större revolution som militären står bakom. Jag tror det finns en stark länk mellan just militären och Q.
Citera
2019-02-19, 11:35
Medlem
Pussykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Jag håller inte med dig på ettan, det är en på tok för stor skillnad mellan hur Q+ skriver och hur Trump skriver.

Q är betydligt mer lugn i sitt sätt att skriva, dock för att hålla sig inom samma spår så skulle det inte förvåna mig om det är någon som Miller eller dylikt som skriver.

Det skulle även förklara varför Q var så extremt positiv till Republikanerna under mellanårsvalet, så pass att det nästan vart en reklampelare.

På din andra punkt så håller jag nog inte med dig, där återkommer vi till tidsskillnaden mellan Q och Trump, hur lång tid var det mellan och vem postade först plus var det ordagranna citat eller bara "tillräckligt nära"?

Men sedan så skulle det nog inte var svårt att imitera Trump hur han skriver osv, titta bara på hur Baldwin skrev ett fejkteweet som "Trump" som vart ganska identiskt med hur Trump reagerade på SNL sketchen om Trump

Om du inte tror på något av dessa scenarior, så får du istället klämma ur dig vad du tror på.

Och för att förtydliga, jag tror på scenario ett, däremot tror jag inte att Trump personligen sitter och knappar in vare sig sina tweets eller Q poster, förr kallades dessa personer sekreterare, nu vet jag inte vad deras titlar är. Socialamedieransvarig?
Citera
2019-02-19, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Det blir lite svårt att hävda att det är Q när deras insignia ser ut så
Ser inte hur jag skall kunna spinna vidare på detta...
en del Qanon's har spunnit vidare på detta.

Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Jag tycker absolut inte vi skall ta tillbaka våra IS terrorister.
Instämmer med dig.

Citat:

Av dessa alternativ?
Nr2, säger jag.

Iofs kan ju aldrig sägas till 100%
Kanske vaknar en morgon med en pistol mot tinningen, hållen av en Qanon.
Citera
2019-02-19, 11:46
Medlem
Citat:

Ett scenario som diskuteras väldigt sällan är att Q är skapat av dom som styr för att med folket på sin sida klara av att få till förändringar genom disinformation. Finns massvis med exempel från tidigare när man jobbat på detta vis. Varför anser du att detta inte är ett rimligt scenario, dvs att trump och Q är en del av dom som styr. Trump har en plan eller är en del av en plan men inte den planen Qanons tror att dom har, därför kan han också citera Q fyra gånger på 45 minuter för dom har koll på situationen.
Citera
2019-02-19, 12:01
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Hur kan någon tro på detta dravel? Allvarligt? Finns det inga gränser?

Citat:

Mer dravel.
Vad är sannolikheten för den som vann på Lotto senast? Ändå hände detta.
Räkna ut sannolikheten för att Trump överhuvudtaget kan ha fötts, med alla händelser tillbaka genom alla generationer. Det är så osannolikt så jag hävdar bestämt att Trump inte finns! ;o

Citat:

Självklart finns det andra alternativ inom punkt 2 som är fullt rimliga. T.ex att syftet kan vara att polarisera och därigenom skada USA.
Senast redigerad av DikT 2019-02-19 kl. 12:11.
Citera
2019-02-19, 12:22
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Om du inte tror på något av dessa scenarior, så får du istället klämma ur dig vad du tror på.

Och för att förtydliga, jag tror på scenario ett, däremot tror jag inte att Trump personligen sitter och knappar in vare sig sina tweets eller Q poster, förr kallades dessa personer sekreterare, nu vet jag inte vad deras titlar är. Socialamedieransvarig?

Jag tror inte Q har någon riktig koppling till Trump, däremot så vill jag inte påstå att Q är någon som har ren tur utan den eller de som ligger bakom Q har väldigt god kunskap om vad de ska leta efter för att kunna lägga rätt typ av brödsmulor för att antingen ha roligt åt de som är starkt troende av Q eller för att se hur långt de kan gå utan att skada någon.

Det bör dock poängteras att jag inte helt utesluter att det är ett försök till att påverka det amerikanska folket, och som sagt jag är inte 100% redo att kasta bort ettan, påpekade ju att jag inte skulle bli lika förvånad om det visar sig att det är Miller som skulle kunna ligga bakom det hela.
Senast redigerad av Ondahamstern 2019-02-19 kl. 12:27.
Citera
2019-02-19, 12:43
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Intressant hur diskussionen kan fortsätta här sida efter sida utan att någon verkar notera att Q postar som aldrig förr. Jag får en känsla av att vi gått in i en ny fas. Massor med intressant information för den som är intresserad av topic.
Jag har noterat att ingen ny information postas, bara upprepningar. Vad för intressant information har Q postat som vi inte redan visste?

Vad indikerar att vi gått in i en ny fas och när skedde detta? Min analys var att vi gick in i en ny fas i samband med Sessions avgång och jag ser inga indikationer på att något annat har skett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in