Citat:
Ursprungligen postat av
Zoom008
Ska jag tro på en massa vurmare av pedofilen istället som sitter här och påstår att Bosse lever loppan? I så fall föredrar jag att tro på AB i detta fall. Reportern var i alla fall på plats när det begav sig och enligt honom var det inga cigarrer och poolvistelse för Bosses del. Några här är exalterade av Bosse och tror att fanskapet är på någon slags semesterort. För helvete, det är USA och dom hatar pedofiler. Han kommer få sina fiskar varma för alla övergrepp han gjort genom åren. Mycket intressant den dagen hans kassaskåp öppnas. Det lär väl rasa ut foton på nakna pojkar och kanske sport-profilen själv.
Men sluta nu och sprida din dynga som du inte har något belägg för överhuvudtaget, och gör som vi andra. Avvakta en eventuell rättegångsprövning och det rättsliga utslaget, därefter står det sig fritt att tycka precis vad som helst. Men tills dess, för allas vårt bästa, var tyst!
Jag ber att få påtala att jag inte på något sätt är en "vurmare av pedofiler", de är de största svinen som finns och utför bland de vidrigaste brotten man kan utföra överhuvudtaget. Så är detta klargjort!
Men Bosse är ännu inte dömd. Det ärende han är anmäld för rör heller inte Pedofili (skall riktas mot förpubertala offer), det finns heller inte gällande Bosse någon dokumenterad historik (anmälningar, domar etc) varje sig som pedofil eller någon annan form av sexualförbrytare. Du däremot gör dig i högsta grad skyldig till förtal ("att utpeka någon såsom brottslig eller klandervärd i sitt levnadssätt") med tanke på dina ogrundade anklagelser och Bosses offentliga status. Men du är en feg liten skit som döljer dig bakom ett anomynt alias när du anklagar en offentlig person.