2019-02-19, 06:07
Medlem
SithXMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 19nml28
Jag ska skicka ett uppmuntrande kort till Bosse på den här addressen:

Extended Stay America
Attn. Bo Hansson
1401 West McNab Road
Pompano Beach, FL 33069
USA

Har någon redan skrivit till honom i Florida?

nä inte än, men det kanske man skulle göra, men vad skriver man till ett peddo ?

Rök utan eld ? eller var det tvärt om hmm
Senast redigerad av SithXM 2019-02-19 kl. 06:32.
Citera
2019-02-19, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Brottmålet drivs naturligtvis av delstaten Florida så den kostar inget för målsägande. Hennes uttalande tolkar iaf jag som att civilmålet redan är på deras agenda, vilket också framgår av inriktningen på advokatfirman i din länk, och då lär man själv få stå för kostnaderna. Alternativt kan det finnas firmor som enbart jobbar på procent av utverkat skadestånd.

Var hittade du btw vilken firma pojkarna har anlitat?

Sök efter Bo Hansson här, https://www.browardclerk.org
Citera
2019-02-19, 07:19
Medlem
Jag ser inget om att målsägaren har anlitat en advokat för en civil process, och om detta hade hänt skulle det inte finnas information om det på Broward Countys hemsida. Däremot ser jag att Bosse nu har säkrat sin advokat som han pröjsar från egen plånbok. Jag ser också att enligt avtalet han undertecknade om sin husarrest, kan han göra fan som han vill så länge han har på sig fotbojan och inte lämnar Broward County. Domaren har ju också stipulerat att han inte under några omständigheter kan besöka några parker.
Citera
2019-02-19, 08:38
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av relocationplanning
Sök efter Bo Hansson här, https://www.browardclerk.org
Det brukar jag göra
Citera
2019-02-19, 09:32
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Brottmålet drivs naturligtvis av delstaten Florida så den kostar inget för målsägande. Hennes uttalande tolkar iaf jag som att civilmålet redan är på deras agenda, vilket också framgår av inriktningen på advokatfirman i din länk, och då lär man själv få stå för kostnaderna. Alternativt kan det finnas firmor som enbart jobbar på procent av utverkat skadestånd.

Var hittade du btw vilken firma pojkarna har anlitat?

Det är väl the English rule som gäller, dvs förlorande part betalar vinnande parts kostnader
Citera
2019-02-19, 11:08
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Stod i Aftonbladet för någon månad sedan. Antingen ljuger dom eller också är det så. Han får åka och handla mat med 2 myndighetspersoner en gång i veckan ca 30 minuter. Utöver detta får han inte lämna rummet. Nu har jag skrivit detta 10 gånger ungefär men likt förbannat kommer någon vurmare och hoppas att han ligger och solar med tangatrosor och simmar runt i någon pool. Att han äter gott bland gäster och har det allmänt myspys. Det är inte Sverige utan USA han vistas i och där daltas det inte.

Det kan ju bero på att du i ingen av dina tvärsäkra uttalanden kan hänvisa till (primär-) källa. Att nu göra det svepande med påståendet "det stod i Aftonbladet för någon månad sedan" stärker på intet sätt dina uppgifter. Aftonbladet har hittills haft ganska många fel i sin rapportering i detta rättsfall. Slarvig och dåligt underbyggd sensationsjournalistik har präglat deras rapportering. Om du fortsättningsvis vill komma med denna typ av utfall och påståenden, gör då en grundlig reserch, gå till Primärkällan och länka därefter gärna denna information så att vi andra också kan ta del av dessa uppgifter. Först då kan jag ta det du skriver på allvar.
Citera
2019-02-19, 13:24
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Det kan ju bero på att du i ingen av dina tvärsäkra uttalanden kan hänvisa till (primär-) källa. Att nu göra det svepande med påståendet "det stod i Aftonbladet för någon månad sedan" stärker på intet sätt dina uppgifter. Aftonbladet har hittills haft ganska många fel i sin rapportering i detta rättsfall. Slarvig och dåligt underbyggd sensationsjournalistik har präglat deras rapportering. Om du fortsättningsvis vill komma med denna typ av utfall och påståenden, gör då en grundlig reserch, gå till Primärkällan och länka därefter gärna denna information så att vi andra också kan ta del av dessa uppgifter. Först då kan jag ta det du skriver på allvar.
Ska jag tro på en massa vurmare av pedofilen istället som sitter här och påstår att Bosse lever loppan? I så fall föredrar jag att tro på AB i detta fall. Reportern var i alla fall på plats när det begav sig och enligt honom var det inga cigarrer och poolvistelse för Bosses del. Några här är exalterade av Bosse och tror att fanskapet är på någon slags semesterort. För helvete, det är USA och dom hatar pedofiler. Han kommer få sina fiskar varma för alla övergrepp han gjort genom åren. Mycket intressant den dagen hans kassaskåp öppnas. Det lär väl rasa ut foton på nakna pojkar och kanske sport-profilen själv.
Citera
2019-02-19, 14:22
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ska jag tro på en massa vurmare av pedofilen istället som sitter här och påstår att Bosse lever loppan? I så fall föredrar jag att tro på AB i detta fall. Reportern var i alla fall på plats när det begav sig och enligt honom var det inga cigarrer och poolvistelse för Bosses del. Några här är exalterade av Bosse och tror att fanskapet är på någon slags semesterort. För helvete, det är USA och dom hatar pedofiler. Han kommer få sina fiskar varma för alla övergrepp han gjort genom åren. Mycket intressant den dagen hans kassaskåp öppnas. Det lär väl rasa ut foton på nakna pojkar och kanske sport-profilen själv.

Men sluta nu och sprida din dynga som du inte har något belägg för överhuvudtaget, och gör som vi andra. Avvakta en eventuell rättegångsprövning och det rättsliga utslaget, därefter står det sig fritt att tycka precis vad som helst. Men tills dess, för allas vårt bästa, var tyst!

Jag ber att få påtala att jag inte på något sätt är en "vurmare av pedofiler", de är de största svinen som finns och utför bland de vidrigaste brotten man kan utföra överhuvudtaget. Så är detta klargjort!

Men Bosse är ännu inte dömd. Det ärende han är anmäld för rör heller inte Pedofili (skall riktas mot förpubertala offer), det finns heller inte gällande Bosse någon dokumenterad historik (anmälningar, domar etc) varje sig som pedofil eller någon annan form av sexualförbrytare. Du däremot gör dig i högsta grad skyldig till förtal ("att utpeka någon såsom brottslig eller klandervärd i sitt levnadssätt") med tanke på dina ogrundade anklagelser och Bosses offentliga status. Men du är en feg liten skit som döljer dig bakom ett anomynt alias när du anklagar en offentlig person.
Citera
2019-02-19, 16:45
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Men sluta nu och sprida din dynga som du inte har något belägg för överhuvudtaget, och gör som vi andra. Avvakta en eventuell rättegångsprövning och det rättsliga utslaget, därefter står det sig fritt att tycka precis vad som helst. Men tills dess, för allas vårt bästa, var tyst!

Jag ber att få påtala att jag inte på något sätt är en "vurmare av pedofiler", de är de största svinen som finns och utför bland de vidrigaste brotten man kan utföra överhuvudtaget. Så är detta klargjort!

Men Bosse är ännu inte dömd. Det ärende han är anmäld för rör heller inte Pedofili (skall riktas mot förpubertala offer), det finns heller inte gällande Bosse någon dokumenterad historik (anmälningar, domar etc) varje sig som pedofil eller någon annan form av sexualförbrytare. Du däremot gör dig i högsta grad skyldig till förtal ("att utpeka någon såsom brottslig eller klandervärd i sitt levnadssätt") med tanke på dina ogrundade anklagelser och Bosses offentliga status. Men du är en feg liten skit som döljer dig bakom ett anomynt alias när du anklagar en offentlig person.
Då gör jag mig skyldig till förtal en gång till. Bosse Hansson är en tvättäkta pedofil och har förmodligen åtskilliga offer på sitt samvete. Har du lagt märke till att svensk media inklusive sporsupportrarna fullständigt skiter i den gamla pedofilen. Du och andra som vurmar för peddot får stå ut med att jag skriver fakta och att fanskapet inte får gå utanför dörren då han åker in till likasinnade direkt i fängelse. Han är inte i tok-Sverige utan i Florida där pedofiler inte står högt i kurs. Sug på den karamellen!!
Citera
2019-02-19, 17:07
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Då gör jag mig skyldig till förtal en gång till. Bosse Hansson är en tvättäkta pedofil och har förmodligen åtskilliga offer på sitt samvete. Har du lagt märke till att svensk media inklusive sporsupportrarna fullständigt skiter i den gamla pedofilen. Du och andra som vurmar för peddot får stå ut med att jag skriver fakta och att fanskapet inte får gå utanför dörren då han åker in till likasinnade direkt i fängelse. Han är inte i tok-Sverige utan i Florida där pedofiler inte står högt i kurs. Sug på den karamellen!!

Ditt hat och din oresonlighet får mig att tror att du själv har något att dölja, är du månde en Kapten Klänning i reprisering?
Citera
2019-02-19, 17:24
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:

Vi har lagt märke till att intresset är lågt och det är för att det inte finns något att rapportera. Jag rekommenderar dig att med namn och bild ställa upp för en tidningsintervju i ditt älskade Aftonbladet och berätta om det du känner till så att de får något att skriva om.

Tyvärr är det ju bara dikter från en feg skit. Suga får du göra själv.

Hansson kommer inte att bli fälld och det finns inget annat att komma med. Det är inget man behöver vurma för. Det handlar bara om att ha verklighetsförankring.
Citera
2019-02-19, 18:41
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Nej. Han får inte gå utanför sitt rum en millimeter. Då blir det finkan direkt.

Och det vet du hur? Är det samma källa som skrönan om Lennart Svahn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in