2019-02-17, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yemina
Intressant nog så rapporterar lesbiska kvinnor högre sexuell tillfredsställelse än heterosexuella kvinnor. Tål att tänkas på.

Ja, uppenbarligen är det inte ONS som leder till att lesbiska rapporterar högre sexuella tillfredsställelse. Eftersom lesbiska ej ligger runt mer än hetero-kvinnor.

Så ONS verkar inte vara lika populärt bland kvinnor som bland män ens när det gäller kvinnor som har sex med kvinnor. Det trots att de kvinnorna slipper farliga män, män som ser sex som onani, män som stämplar hora.
Citera
2019-02-17, 13:29
Medlem
Darwinists avatar
Citat:
Intressant nog så rapporterar lesbiska kvinnor högre sexuell tillfredsställelse än heterosexuella kvinnor. Tål att tänkas på.

Trots det är de inte mer intresserade av tillfälligt sex än heterosexuella kvinnor. Tål att tänkas på.
Citera
2019-02-17, 13:29
Medlem
Citat:
Jag läser inte alls in det i vad hon skriver. Preferenser får alla ha, men om man tex startar trådar om hur äckliga personer som inte uppfyller ens preferenser är får man ju vara beredd på kritik

Har jag startat en sådan tråd?
Citera
2019-02-17, 13:30
Medlem
Darwinists avatar
Citat:
jag skulle inte vilja ha att göra med en man som såg mig som bra partnerval av den anledningen, vederbörande skulle gå bort helt.

Det har du all rätt i världen att göra.
Citera
2019-02-17, 13:31
Medlem
Citat:
Även om antagligen fler män hänger här så borde det rimligtvis renderas en del trådar från kvinnor som beskriver ingående hur mycket de äcklas av män som är, fyll i valfri egenskap. Ändå görs det inte. Jag har inte heller sett det i någon vidare omfattning på forum med fler kvinnor.

Det är för att kvinnor är mer kommunikativa med sina väninnor. Jag slår vad om många tusenlappar att du någon gång har pratat med dina vänner om vad ni avskyr med män. Vidare så finns det även trådar, framför allt i familjeliv, men även på andra ställen.
Citera
2019-02-17, 13:33
Medlem
Yeminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MainStreet
Har jag startat en sådan tråd?
Nej, det har jag inte påstått heller. Jag filosoferade kring skillnaden mellan att anse att man inte får ha preferenser till att kritisera att kalla de man inte anser uppfyller ens preferenser för exempelvis äckliga.
Citera
2019-02-17, 13:34
Medlem
Yeminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MainStreet
Ja, uppenbarligen är det inte ONS som leder till att lesbiska rapporterar högre sexuella tillfredsställelse. Eftersom lesbiska ej ligger runt mer än hetero-kvinnor.

Så ONS verkar inte vara lika populärt bland kvinnor som bland män ens när det gäller kvinnor som har sex med kvinnor. Det trots att de kvinnorna slipper farliga män, män som ser sex som onani, män som stämplar hora.
De rapporterar antagligen högre tillfredsställelse eftersom kvinnor är bättre på att tillfredsställa kvinnor än vad män är.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Hur vet du det? Har män som grupp någonsin i vår historia utsatt för det som kvinnor genom historien tvingats utsättas för? har män någonsin levt under samma hot om sexuellt våld ex som kvinnor ständigt lever med 24/7? världen över Så? hur fan kan du ens skriva det du just nu skrev?

Vad tror du? Unga söta killar som just fått fängelse i average land där sexuellt våld är socialt acceptabelt i fängelsemiljö, för där finns inga kvinnor att utsätta, tror du dessa känner en svag fläkt av "äckel och obehag" av den drös av sexuella förslag de kommer drabbas av inom en snar framtid? hmm?

Inom bögmiljön är oförblommerade sexuella förslag helt klart betydligt mer accepterade än inom hetero-världen. Det trots att det i bögmiljön finns hot om sexuellt våld. Män som blir våldtagna blir det i regel av andra män, inte av kvinnor.
Citera
Medlem
Yeminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darwinist
Trots det är de inte mer intresserade av tillfälligt sex än heterosexuella kvinnor. Tål att tänkas på.
Eller så är kvinnor bättre på att tillfredsställa kvinnor helt enkelt.
Citera
2019-02-17, 13:35
Medlem
Darwinists avatar
Citat:
Jag läser inte alls in det i vad hon skriver. Preferenser får alla ha, men om man tex startar trådar om hur äckliga personer som inte uppfyller ens preferenser är får man ju vara beredd på kritik

Vi har haft såna diskussioner i trådar där ingen pratat om hur äckliga kvinnor med många ONS är och som behandlat frågan på ett opassionerat och icke-moraliserande sätt. Hon är lika oresonabel.

Se själv
(FB) Hur hjärntvättade är svenska folket av genusteorier?
Citera
2019-02-17, 13:36
Medlem
Yeminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Det är för att kvinnor är mer kommunikativa med sina väninnor. Jag slår vad om många tusenlappar att du någon gång har pratat med dina vänner om vad ni avskyr med män. Vidare så finns det även trådar, framför allt i familjeliv, men även på andra ställen.

nja, vi har väl utbytt erfarenheter av män som har varit jävliga på olika sätt, eller som går över gränserna. Sitter inte och tjattrar om hur äckliga män med liten penis eller arbetslösa är. (som exempel). men vi kanske är unika, vad vet jag.
Citera
2019-02-17, 13:38
Medlem
Darwinists avatar
Citat:
Eller så är kvinnor bättre på att tillfredsställa kvinnor helt enkelt.

Ja men frågan som du undviker är då varför lesbiska kvinnor är lika ointresserade i tillfälligt sex som heterosexuella kvinnor. Varför har de inga sexorgier i anonyma bastuklubbar som bögar har?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in