Citat:
Ursprungligen postat av
Yemina
Det som jag däremot inte riktigt förstår är det stora behovet hos en grupp män, tex här i forumet att skapa trådar kring hur mycket de äcklas av sådana kvinnor som inte uppfyller deras preferenser.
Men så är det. Det finns klagomål om allt. Det klagas att en del är för smala, att en del är för tjocka, att en del är för rika, en del är för fattiga, att en bil har för få hästkrafter, att en restaurang hade en för salt potatis 2002... Detta är ett forum för allehanda folk att ventilera åsikter som de har. Det innebär inte att hela gruppen av de könet står för den åsikten.
Många män klagar på att kvinnor bara vill ha män med stora kukar och stora plånböcker. Men en stor del av fattiga män med små kukar gifter sig också. Kvinnor klagar på att män vill bara ha silikontuttar och en extramamma. Men massor av kvinnor med hängpattar som inte kan stava till spis hittar också partners i livet.
Det finns saker som äcklar mig, men som andra män avgudar. Det finns sånt som jag gillar, men som andra tycker är vidrigt. Varför bry sig? Ta saker och ting för vad det är. Se forumet för vad det är. Läs vad folk skriver och inse att vi är olika. Lär dig av erfarenheterna så att du vet vilka du ska undvika irl, och vilka du ska satsa på irl. Många är ensamma idag, har inga att prata med. De är ofta bittra. De söker sig då hit och vädrar sina åsikter. Ta det för vad det är.