2019-02-15, 11:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Vad är en cuck?

Min sambo sköter all tvätten och ungefär 50% av matlagningen.

Jag dammsuger, städar badrummet och plockar undan.

Båda tar hand om disken ungefär lika mycket.

Är han en cuck?
Undrar om skäggiga killar med tatueringar inte tar hand om disken?
Citera
2019-02-15, 11:56
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktim
Dampbarn bör ni lärare ta på lite större allvar än att bara avfärda dom som just "damp barn" eller "adhd barn". Kalla på föräldrarna och markera tydligt att ungjäveln får börja bete sig och ifall föräldrarna tar barnets sida så markera ännu tydligare.

Jag tror inte det är särskilt svårt, ni behöver bara prata med dessa blyga barn lite mer och nästan bli deras vänner. Då tror jag dom kommer öppna upp sig mer.

Sluta uttala dig om sånt du inte har en aning om är du snäll.
Citera
2019-02-15, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Sluta uttala dig om sånt du inte har en aning om är du snäll.
Hade jag vart lärare så hade garanterat vart den populäraste läraren på skolan. Dampbarn hade satts på plats ganska fort och jag hade byggt upp en respekt med varje elev som hade lett till att till och med dampbarnen självmant hade anpassat sig.
Citera
2019-02-15, 12:16
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktim
Hade jag vart lärare så hade garanterat vart den populäraste läraren på skolan. Dampbarn hade satts på plats ganska fort och jag hade byggt upp en respekt med varje elev som hade lett till att till och med dampbarnen självmant hade anpassat sig.

Ja, men varför jobbar du inte i skolan då? Du är varmt välkommen. Det behövs fler män i skolan.
Citera
2019-02-15, 12:17
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Vad är en cuck?

Är han en cuck?

Bra deal ni gjort!
En cuck är en man som inte ser ner på kvinnor och tyker att de ska vara kåta, glada och tacksamma. Enbart.
Citera
2019-02-15, 12:19
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi

Men guuuuud Ipsi. Har du bott under en sten eeller?!

Hur ska de kunna ta hand om disken när de kör motorcykel och pissar revir på stan va? Och en gång i månaden måste de tillfredsställa kvinnor som löper. Sånt tar tid Ipsi.
Citera
2019-02-15, 12:39
Medlem
skotittares avatar
Citat:

Jag är inte särskilt skäggig men rätt tatuerad. Men jag tar oftast hand om disken; mest för att min sambo är mycket bättre på att laga mat än vad jag är. Och då känns det mest rättvist att jag tar disken.
Citera
2019-02-15, 12:46
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolche
De yngre har definitivt inget val, det enda de kan göra är att överge gemenskapen med den Svenska kvinnan annars blir de helt uppätna.
Hur ska de begripa detta på egen hand då?
Citera
2019-02-15, 13:27
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Men han(?) har ju svarat för längesen:

Vilket var en kommentar som kan härledas till ungefär: WW har varken utbildning eller inkomst därför som svenska kvinnor överger honom.

Vilket du svarade på ungefär: Så du anser att alla svenska kvinnor är horor och golddiggers?

Vilket ledde till "Lupacs" svar här ovan som jag markerat.
Det är fortfarande inte ett svar på frågan.
Han kommer med ett påstående om att jag skulle ha definierat något, vilket jag inte gjorde. Jag ställde en fråga om vad han menade.
Senast redigerad av Pansarvecket 2019-02-15 kl. 13:29.
Citera
2019-02-15, 13:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Jag är inte särskilt skäggig men rätt tatuerad. Men jag tar oftast hand om disken; mest för att min sambo är mycket bättre på att laga mat än vad jag är. Och då känns det mest rättvist att jag tar disken.
Hm, svår nöt att knäcka. Tatuerad och diskar, passar du ens in i Flashbackmallen?
Citera
2019-02-15, 13:43
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Vad är en cuck?

Är han en cuck?
Nej. Cock är en förkortning på cuckold och de förslag du fått på vad det är verkar inte ha den blekaste aning.
Jag vet inte ens om de tror att de menar det som förr kallades toffel (förkortning av toffelhjälte)?

Såhär står det på wikipedia. https://en.wikipedia.org/wiki/Cuckold
Den svenska översättningen hanrej https://sv.wikipedia.org/wiki/Hanrej ger ingen information av värde, men så är ju landet fullt av cucks, betamales och friendzoneade numera som aldrig skulle våga sig på att skriva något annat än det som är sanktionerat av matriarkatet.

Vill du veta hur svenska män beskrivs, så kan du ta en titt på vad "kvinnliga influensers" säger eller knappa in män, sexualitet och youtube i en sökning och se vad du får upp.

Blir du inte deprimerad och stänger butiken för gott för svenska kvinnor nu, så är du en perpetuell cuckold.

Det är fri säsong på svinhugg mot vita svenska män och har varit så i flera decennier nu. De är inte ens människor. De är djur och talibaner. Om vartannat.
Det slutar inte ens när klipp om "så talar du med dina barn om sexuella övergrepp" dyker upp i morgonsoffan.
Så, manshatarklubben installerar program som ska läxa upp pojkar redan från ett till treårsåldern.
Pedagogerna får krav på sig att driva demonerna ur dem.
Citera
2019-02-15, 13:44
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Hm, svår nöt att knäcka. Tatuerad och diskar, passar du ens in i Flashbackmallen?

Vad är Flashbackmallen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in