2019-02-15, 00:58
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Sätt ner foten då. Sluta snacka och agera som en man. För det är väl vad du är eller?

Jag såväl skriver, talar och agerar. Du ser bara den första tredjedelen.
Citera
2019-02-15, 00:59
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Jag märker ju tydligt att folk håller på att vakna upp. Själv är jag bara en katalysator (slå upp ordet). Både män och kvinnor. Det går i rasande takt nu. Folk börjar begripa vad som komma skall.

Okey, jag hjälper dig:

Men svenska kvinnor ska ju ändå inte fortsätta para sig med svenska män, så det spelar väl mindre roll att de vaknar upp?
Citera
2019-02-15, 00:59
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Jag skulle säga "go east, young man!" Där ligger framtiden, och där sker gryningen och renässansen för männen och manligheten.

Konstigt, jag har hört på rooshvforum att svenska och andra skandinaviska kvinnor är bättre än amerikanska.

https://www.rooshvforum.com/thread-13222-post-861134.html#pid861134

Citat:
1) The Scandinavian-Nordic breed of feminism is distinctively different from the highly toxic N.American breed. There is higher emphasis on gender equality instead of the man-hating, guilt-tripping, entitled, rape-epidemic rhetoric that one would find in the US for example. There are radical breeds of feminism in Sweden but that is only a very small minority.

2) In N.America, a feminist will literally break your balls but in the Nordics, a feminist will pay for herself on dates and will do so pleasantly. They take real pride in being able to take care of themselves through education and work. They value self-sufficiency and eschew the entitlement mind-set that you find in the US for example.
Citera
2019-02-15, 01:00
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Konstigt, jag har hört på rooshvforum att svenska och andra skandinaviska kvinnor är bättre än amerikanska.

Blowhards som inte vet vad de snackar om.
Citera
2019-02-15, 01:02
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jag såväl skriver, talar och agerar. Du ser bara den första tredjedelen.

Intressant. Berätta mer?
Citera
2019-02-15, 01:02
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Blowhards som inte vet vad de snackar om.

Men alla manosfere-folk i USA talar om att Amerikanska kvinnor är värst, och att Asiatiska och Sydamerikanska är bäst.
Citera
2019-02-15, 01:04
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Men svenska kvinnor ska ju ändå inte fortsätta para sig med svenska män, så det spelar väl mindre roll att de vaknar upp?

Du förstår fortfarande inte. När vågskålen väl tippar över till vår fördel, så kan vi betvinga er andra, precis som ni tidigare gjort med oss. Den dagen blir ljuvlig, och den kommer att inträffa. Spottar man snus i motvind så...
Citera
2019-02-15, 01:05
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:

Varför är du så besatt i USA? Deras campus-kultur suger, men landet i stort är inte i närheten av så illa ställd som Sverige i ideologisk indoktrinering på någon plan alls. Landet har en värdig kamp mellan ganska hardcore traditionalism och extrem modernitet, medan Sverige är helt förlorad i moderniteten.

Låt oss fokusera på katastroftillståndet i Sverige. Den är lika hemsk oavsett ifall nu amerikanska campus kanske är snäppet värre.
Citera
2019-02-15, 01:06
Medlem
dufrianords avatar
Citat:
Det här visar ju exakt vad jag säger. Inte ens en medveten kvinna som du förstår. Då kan du tänka dig hur det ser ut gällande den kvinnliga befolkningen.

Varför skulle asiatiska kvinnor utgöra en fiende?

Vilka är fiender som vi ligger med då?
Jag ser dem inte som fienden, men att många svenska män ger upp oss för asiatiska tjejer.
Jag förstår inte eller är så speciellt duktig eller ens erfaren av relationer själv
Citera
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Du förstår fortfarande inte. När vågskålen väl tippar över till vår fördel, så kan vi betvinga er andra, precis som ni tidigare gjort med oss. Den dagen blir ljuvlig, och den kommer att inträffa. Spottar man snus i motvind så...

Jag räds inte den eventuella dagen. Tvärtom faktiskt.
Citera
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Men alla manosfere-folk i USA talar om att Amerikanska kvinnor är värst, och att Asiatiska och Sydamerikanska är bäst.

Jag har själv varit en aktiv del av manosfären, med Paul Elams Voice for Men, Return of Kings, pick-up-community, och så vidare. Man har inte precis idealiserat svenska kvinnor i dessa kretsar.

https://www.returnofkings.com/78360/8-things-terribly-wrong-with-swedish-girls
Citera
2019-02-15, 01:07
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Varför är du så besatt i USA? Deras campus-kultur suger, men landet i stort är inte i närheten av så illa ställd som Sverige i ideologisk indoktrinering på någon plan alls. Landet har en värdig kamp mellan ganska hardcore traditionalism och extrem modernitet, medan Sverige är helt förlorad i moderniteten.

Låt oss fokusera på katastroftillståndet i Sverige. Den är lika hemsk oavsett ifall nu amerikanska campus kanske är snäppet värre.

Därför att Manosphere-rörelsen spyr mer hat över Amerikanska kvinnor än några andra kvinnor, kolla på sidor som rooshv.com, heartiste och flera andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in