2019-02-15, 00:45
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Jag skulle dö för friheten. På riktigt.

Ifall ord kunde kriga, WordWarrior, så skulle du vara en martyr och en hjälte. på riktigt.
Citera
2019-02-15, 00:46
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Den vanliga feministiska dubbelbestraffningen alltså. Går det inte bra för kvinnor så är det mäns fel. Går det inte bra för män, så är det också mäns fel. Motbjudande.

Den sista meningen kan du stryka när det gäller mig. Jag skulle dö för friheten. På riktigt.

Hm, går det bra för män är det mäns förtjänst men går det dåligt för män är det kvinnors fel?
Var det inte så att mannen var den biologiskt starkare på alla plan och därför borde axla det ansvaret isåfall? Hur förklarar du att svenska män slösat bort ett land från enormt välstånd där män hade all politisk makt, till där vi står idag?
Citera
2019-02-15, 00:48
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dufrianord
Detta tycker jag stämmer mera in på killar. Både att de programmerade att inte se annalkande faror, speciellt inte vissa ur ett längre perspektiv, och ”ligger med fienden” =skaffar asiatiska fruar

Det här visar ju exakt vad jag säger. Inte ens en medveten kvinna som du förstår. Då kan du tänka dig hur det ser ut gällande den kvinnliga befolkningen.

Varför skulle asiatiska kvinnor utgöra en fiende?
Citera
2019-02-15, 00:49
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Detta är inte på något sätt motsägelsefullt. Då möjligheten att förändra ett samhälle handlar om marginaleffekter, så gäller det att nå de som är nåbara. Väcker vi bara tillräckligt många så kommer vi till en tipping point. Sådana som du betraktar jag nog som hjälplöst förlorade. Men det finns andra som läser mina svar till dig.

Vad i dina svar skulle locka dem menar du? Att du drar på dig stora offerkoftan och beskyller kvinnor för allting? Som att män skulle vara totala imbeciller som inte klarar av någonting överhuvudtaget.
Citera
2019-02-15, 00:49
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Det här visar ju exakt vad jag säger. Inte ens en medveten kvinna som du förstår. Då kan du tänka dig hur det ser ut gällande den kvinnliga befolkningen.

Varför skulle asiatiska kvinnor utgöra en fiende?

Flytta inte till Amerika iaf
https://www.rooshv.com/10-reasons-why-heterosexual-men-should-leave-america
Citera
2019-02-15, 00:50
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LowQwoz
Det har vi redan tagit upp, indoktrinering och psykologisk krigsföring, en extremt effektiv metod och feminismen ä ren del av detta.

DU är en del av detta. TS är en del av detta. Och många många fler är en del av detta.
Ni kan inte koppla bort er själva från ekvationen mer än någon annan kan. Ta lite jävla ansvar för fan.
Citera
2019-02-15, 00:51
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Hm, går det bra för män är det mäns förtjänst men går det dåligt för män är det kvinnors fel?
Var det inte så att mannen var den biologiskt starkare på alla plan och därför borde axla det ansvaret isåfall? Hur förklarar du att svenska män slösat bort ett land från enormt välstånd där män hade all politisk makt, till där vi står idag?

Vi har redan talat om globalisternas intressen och deras makt. Jag tar inte det en gång till. Det hör inte riktigt hemma i den här tråden heller. Sätter de flesta män ner foten, ja då jävlar i min låda blir det stopp. Sedan är ju svenskar extra naiva och auktoritetstrogna, vilket är ett stort demokratiproblem.
Citera
2019-02-15, 00:53
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Flytta inte till Amerika iaf
https://www.rooshv.com/10-reasons-why-heterosexual-men-should-leave-america

Jag skulle säga "go east, young man!" Där ligger framtiden, och där sker gryningen och renässansen för männen och manligheten.
Citera
2019-02-15, 00:54
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Vi har redan talat om globalisternas intressen och deras makt. Jag tar inte det en gång till. Det hör inte riktigt hemma i den här tråden heller. Sätter de flesta män ner foten, ja då jävlar i min låda blir det stopp. Sedan är ju svenskar extra naiva och auktoritetstrogna, vilket är ett stort demokratiproblem.

Sätt ner foten då. Sluta snacka och agera som en man. För det är väl vad du är eller?
Citera
2019-02-15, 00:55
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Vi håller på att diskutera om saken just nu i denna tråd men du motsätter dig detta, ditt jävla ufo

Diskuterar? Vad diskuterar ni? Var i Sverige de mest skyldiga kvinnorna bor?
Citera
2019-02-15, 00:55
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Vad i dina svar skulle locka dem menar du? Att du drar på dig stora offerkoftan och beskyller kvinnor för allting? Som att män skulle vara totala imbeciller som inte klarar av någonting överhuvudtaget.

Jag märker ju tydligt att folk håller på att vakna upp. Själv är jag bara en katalysator (slå upp ordet). Både män och kvinnor. Det går i rasande takt nu. Folk börjar begripa vad som komma skall.

Okey, jag hjälper dig:

Citat:
En katalysator är ett ämne som utan att själv förbrukas ändrar kinetiken hos en termodynamiskt tillåten kemisk reaktion genom att öppna en alternativ reaktionsväg med lägre aktiveringsenergi så att fler partiklar har tillräckligt hög energi för att kunna reagera.
Citera
2019-02-15, 00:56
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Det har vi redan tagit upp, indoktrinering och psykologisk krigsföring, en extremt effektiv metod och feminismen ä ren del av detta.

Att det är helt omöjlig att komma fram som en äkta man i dagens debatt kan jag hålla med om (man slaktas av mobben innan man avslutat sin mening), men det fanns en tid då svenska män definitivt styrde in landet mot dagens situation.

Det är inte som om svenska kvinnor främst styrd över landets offentliga institutioner i alla tider (inte ens en generation tillbaka).

Se hur danska män talar gentemot svenska män, man hör alltid betydligt mer pondus i debatten därborta.

Vi kan inte förevigt skylla ifrån oss för våra tillkortakommanden. Varesig i nuet eller historiskt. Har man haft en bossig mamma och töntig pappa så måste man liksom stampa på foten och söka göra vad man kan för att bryta mot mönstret.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2019-02-15 kl. 00:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in