2019-02-08, 14:20
Medlem
Lill-Einars avatar
Sååå dålig var den inte tycker jag, men visst köpte jag den lite för prisets skull, och visst finns det många bättre till lägre pris
Citera
2019-02-10, 06:05
Medlem
dovAkins avatar
Druckit upp alla mina Hazy bulldog nu. Kan rekommendera starkt. Inte lika besk som övriga bulldogs och mindre kolsyra
Citera
2019-02-10, 17:28
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skugge
Hmm en sån där har jag ju i källaren men kan inte komma ihåg att jag betalade några sådana summor. Tror ni den kan bli bättre med några år på nacken?
Kan mycket väl vara så att man får betala lite mer när den lagerförs av leverantör.

Hursomhelst, genomvidrig var den. Ingen i sällskapet protesterade när den hälldes ut.
Citera
2019-02-10, 21:21
Medlem
Skugges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Kan mycket väl vara så att man får betala lite mer när den lagerförs av leverantör.

Hursomhelst, genomvidrig var den. Ingen i sällskapet protesterade när den hälldes ut.

Haha, då ska jag ta med den på någon provning så man slipper hälla ut eländet helt själv.
Citera
2019-02-11, 09:18
Medlem
Citat:
Haha, då ska jag ta med den på någon provning så man slipper hälla ut eländet helt själv.

Eller så bildar du din egen uppfattning och behöver inte hälla ut det som går eventuellt går att dricka?
Är inte det vad som tråden har handlat om på sistone? Folk som inte vågar ha sin egen uppfattning utan kastar sig huvudstupa på trender och korrekta åsikter?
Citera
2019-02-11, 11:05
Medlem
Vad tycker tråden om Brekeriet Cherry Red? Jag drack en igår, men den var så dålig att jag misstänker att något måste varit fel med den. Otroligt besk, vilket inte är något som jag upplevt att kriek smakat tidigare.
Citera
2019-02-11, 12:01
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EugeneSandberg
Eller så bildar du din egen uppfattning och behöver inte hälla ut det som går eventuellt går att dricka?
Är inte det vad som tråden har handlat om på sistone? Folk som inte vågar ha sin egen uppfattning utan kastar sig huvudstupa på trender och korrekta åsikter?
jag uppfattade det mer som ett skämt.
Citera
2019-02-11, 18:57
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Det absolut viktigaste med ölprovning är att ha exakt samma uppfattning som 53 000 andra på Untappd, att själv ta ställning och stå för sin åsikt tillhör det förgångna. Ve den som avviker från mängden!
Citera
2019-02-11, 20:02
Medlem
Skugges avatar
Citat:

Haha, grina lite mer då Mr. Seriös. Jag gör väl hur fan jag vill men om du tror jag skickar en flarra i vasken för att någon på flashback säger att den är dålig så tror du fel. Blir ju lite mer sugen nu dock.
Citera
2019-02-11, 20:05
Medlem
Skugges avatar
Årets hittills bästa smakupplevelse öl-mässigt för min del är Verzet Kameradski Balsamico, 12% imperial stout / oud bruin. Galet många smaker och dofter som träder fram, ekfat, portvin, choklad, lakrits och russin, ja typ allt! Ser ni den så köp.
Citera
2019-02-11, 20:19
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Årets hittills bästa smakupplevelse öl-mässigt för min del är Verzet Kameradski Balsamico, 12% imperial stout / oud bruin. Galet många smaker och dofter som träder fram, ekfat, portvin, choklad, lakrits och russin, ja typ allt! Ser ni den så köp.
oud bruin är alltid nice...men med stout? jaja, jag lovar att testa om jag hittar.
Citera
2019-02-11, 20:30
Medlem
RedXs avatar
Citat:

Någon aning om var man kan få tag på den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in