Hade tänkt ha bindeln på Rash, men bra avslag när han nu blev bänkad.
Tänkte säga att det var vågat av dig att köra bindeln på Sané istället för exempelvis Pogba men så gjorde Pogba just mål så det känns fånigt att skriva det nu
Startar med en anfallare Rashford han börjar på bänken, spelar han inte, så har jag Ings som är skadad, så spelar ingen av dem har jag Joshua King som möter Liverpool :/
Startar med en anfallare Rashford han börjar på bänken, spelar han inte, så har jag Ings som är skadad, så spelar ingen av dem har jag Joshua King som möter Liverpool :/
Haha, episkt. Jag har också Rashford och Ings. Sen har jag dock Agüero men låt oss inte glömma att Pep existerar.
Tänkte säga att det var vågat av dig att köra bindeln på Sané istället för exempelvis Pogba men så gjorde Pogba just mål så det känns fånigt att skriva det nu
Mm. Men känns som att Sane borde ligga bra till för en start efter bara 59 minuter de senaste två omgångarna. Eller nåt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!