Flashback bygger pepparkakshus!
2019-04-30, 07:14
Medlem
stayluckys avatar
Har i nuläget Robbo och Salah från Liverpool samt Aguero och Laporte från City. Överväger att trippla upp på dessa lag inför sista omgångarna. Har exakt råd att byta ut Eriksen och Son mot Bernardo Silva och Mané. Värt det? Väntar till efter CL-matcherna dock.
Citera
2019-04-30, 08:00
Medlem
Poddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staylucky
Har i nuläget Robbo och Salah från Liverpool samt Aguero och Laporte från City. Överväger att trippla upp på dessa lag inför sista omgångarna. Har exakt råd att byta ut Eriksen och Son mot Bernardo Silva och Mané. Värt det? Väntar till efter CL-matcherna dock.

Bytte själv ut Eriksen mot Mané förra omgången.

Son behåller jag, han är avstängd i dagens CL match så han lär spela i helgen, tottenham vill nog gärna säkra CL platsen för nästa säsong också.
Citera
2019-04-30, 08:15
Medlem
stayluckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
Bytte själv ut Eriksen mot Mané förra omgången.

Son behåller jag, han är avstängd i dagens CL match så han lär spela i helgen, tottenham vill nog gärna säkra CL platsen för nästa säsong också.

Hade gärna bytt Eriksen mot Mané rakt av men har inte råd. Får se om jag kan offra någon annan än Son dock.
Citera
2019-04-30, 18:11
Medlem
Citat:

Tveksam på den.
Även om tottenham har varit ruggigt dåliga på slutet så måste jag väl ändå säga att jag inte ser att Bilva ska dra mer poäng än Son sista matcherna.
Citera
2019-05-01, 23:16
Medlem
Hazard —> Sterling
Vardy —> Jimenez

Alisson
Stones - VVD - AWB
Mané - Lucas Moura - Son - Sterling
Agüero - Jimenez - Wilson

Gunn - Fraser - Doherty - Bennett

TC aktiverat just nu men hinner säkert ändra mig. Chansar med Stones på plan då Fulham lär näta mot Wolves. Även där hinner jag säkert ändra mig dock
Citera
2019-05-02, 00:14
Om ni var tvugna att välja en Arsenal anfallare, hade ni valt Lacaz eller Auba?
Citera
2019-05-03, 11:22
Medlem
stayluckys avatar
Har 2 free transfers och lutar åt att jag nyttjar en av dessa för att ha två att röra mig med sista omgången. Det blir Eriksen till Pogba eller Bernardo Silva. Den första känns tveksam med tanke på Uniteds usla form men de möter trots allt Huddersfield och Cardiff i sista matcherna. Visst borde väl Pogba kunna få nån return. Eller?
Citera
2019-05-03, 14:43
Medlem
InDrogoVeritass avatar
Citat:
Har 2 free transfers och lutar åt att jag nyttjar en av dessa för att ha två att röra mig med sista omgången. Det blir Eriksen till Pogba eller Bernardo Silva. Den första känns tveksam med tanke på Uniteds usla form men de möter trots allt Huddersfield och Cardiff i sista matcherna. Visst borde väl Pogba kunna få nån return. Eller?
Jag har oxå 2 fria till sista GW vilka jag tänkt ha till att byta ut Jota och Jimenez då de möter Pool borta och inget att spela för annat än äran.
Tänkte oxå använda min TC sista rundan.
Vem jag funderar på tänkter jag ej jinxa, vilket jag alltid gör.
Citera
2019-05-03, 14:47
Medlem
stayluckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InDrogoVeritas
Jag har oxå 2 fria till sista GW vilka jag tänkt ha till att byta ut Jota och Jimenez då de möter Pool borta och inget att spela för annat än äran.
Tänkte oxå använda min TC sista rundan.
Vem jag funderar på tänkter jag ej jinxa, vilket jag alltid gör.

Samma plan här med att byta ut Jota och Jimenez till sista omgången. Alternativt hamnar nån av dom på bänken ifall jag vill byta ut och ta in nån dyrare spelare. Har många tänkbara alternativ just nu.
Citera
2019-05-03, 16:46
Kör min Free Hit den här veckan, hur dumt är det att ha en backlinje som består av LIV, EVE och MUN? Känns som att inte så många lag kommer få clean sheet den här veckan..
Citera
2019-05-03, 20:01
Medlem
stayluckys avatar
Lycka till i GW37 och hoppas att ni alla missade att det var tidig deadline
Citera
2019-05-03, 21:24
Medlem
Citat:
Lycka till i GW37 och hoppas att ni alla missade att det var tidig deadline

Försök inte