Flashback bygger pepparkakshus!
2019-02-09, 09:05
Medlem
Allison
Van Dijk - Alderweireld - Digne
Pogba - Salah - Son - Felipe Anderson
Rashford - Jimenez - Lacazette

Speroni - Jota - Lindelöf - AWB

Vill ju typ peta in Jota i startelvan men vem fan tar man ut? Hade jag haft en andramålvakt som spelar hade jag nog nästan funderat på bench boost.
Citera
2019-02-09, 09:17
Medlem
stayluckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BumbiBeer
Allison
Van Dijk - Alderweireld - Digne
Pogba - Salah - Son - Felipe Anderson
Rashford - Jimenez - Lacazette

Speroni - Jota - Lindelöf - AWB

Vill ju typ peta in Jota i startelvan men vem fan tar man ut? Hade jag haft en andramålvakt som spelar hade jag nog nästan funderat på bench boost.

Jag hade startat AWB över Digne. Detta baserat på odds (bättre chans för CP att hålla nollan) och att jag hatar Digne för all evighet efter två omgångar med negativa poäng Angående Jota vet jag inte hur värt det är att dubbla upp på Wolves i anfallet, men det skulle i så fall vara att byta ut Felipe mot Jota.

Hur som helst, en fin startelva tycker jag.
Senast redigerad av staylucky 2019-02-09 kl. 09:31. Anledning: stavfel
Citera
2019-02-09, 09:33
Har inga fria transfers kvar den här veckan och en usel backlinje/bänk. Behöver ta igen poäng.

Jag har för mig att jag läst att Liverpool inte har nån dubbel GW resten av säsongen så jag funderar på att köra TC på Salah nu. Bra eller dålig idé? Han brukar ju vara bra mot Bournemouth.. Kapten är han oavsett.
Citera
2019-02-09, 10:04
Medlem
stayluckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zirik
Har inga fria transfers kvar den här veckan och en usel backlinje/bänk. Behöver ta igen poäng.

Jag har för mig att jag läst att Liverpool inte har nån dubbel GW resten av säsongen så jag funderar på att köra TC på Salah nu. Bra eller dålig idé? Han brukar ju vara bra mot Bournemouth.. Kapten är han oavsett.

Det stämmer att Liverpool inte har några dubbelomgångar denna säsongen (inga blanka heller för den delen). Jag funderar själv på att köra TC på Salah. Det som talar emot är Liverpools (och Salahs) dåliga form men Bournemouth på hemmaplan kan (och bör) vara matchen då det vänder.
Citera
2019-02-09, 10:10
Citat:
Ursprungligen postat av staylucky
Det stämmer att Liverpool inte har några dubbelomgångar denna säsongen (inga blanka heller för den delen). Jag funderar själv på att köra TC på Salah. Det som talar emot är Liverpools (och Salahs) dåliga form men Bournemouth på hemmaplan kan (och bör) vara matchen då det vänder.

Det var ungefär det jag kom fram till också.. Tack för svar! Vet dock inte om jag vågar, hehe.
Citera
2019-02-09, 10:13
Medlem
stayluckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zirik
Det var ungefär det jag kom fram till också.. Tack för svar! Vet dock inte om jag vågar, hehe.

Jag är så uppgiven efter förra omgångens clusterfuck att jag nästan skiter i vilket. Det får bära eller brista! Men... en annan sida av mig är ändå för feg. Så får se hur jag gör. Har ett par timmar kvar att fundera
Citera
2019-02-09, 10:59
Medlem
Valvantos avatar
Något nytt om Aubameyang, kommer han starta?
Citera
2019-02-09, 11:10
Medlem
stayluckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Något nytt om Aubameyang, kommer han starta?

Emery trodde väl att han skulle vara fine till helgen, men vem vet? Han var sjuk va?
Citera
2019-02-09, 11:28
Frågan är om man vågar gå -4 för att gå in auba...
Citera
2019-02-09, 12:29
Medlem
Valvantos avatar
Chansar med -4 och byter ut Sané & Agüero mot Son & Auba.

Etheridge

Shaw - Robertson - AWB

Pogba - Son - Salah (C) - Richarlison - Jota

Jiménez - Aubameyang

Bänk: Speroni, Llorente, Bennett & TAA
Citera
2019-02-09, 12:57
Medlem
anteri17s avatar
Elvan:

Alisson

Doherty AWB Walker Digne

DeBruyne Pogba Eriksen Sane (c)

Rashford Firmino

Hade tänkt ha bindeln på Rash, men bra avslag när han nu blev bänkad.
Citera
2019-02-09, 13:20
Medlem
Lloris
Doherty VVD Robertson
Salah (c) Sterling Pogba Son
Llorente Jimenez Rashford

4.0 - Jota Digne AWB

Rashford börjar på bänken ser jag men det kvittar känns det som då alla har honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in